TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 23.12.2024.


Kao što smo najavili i kroz naš veliki vodič za događaje u decembru, nastavljamo otkrivati događaje vrijedne pažnje i one o kojim će svi govoriti.

U skladu s tim, za ovu sedmicu najavljujemo vam jedan party na kojem će svi biti i jednu predstavu o kojoj će se mnogo pričati. Decembar već sam po sebi nosi tu veselu, prazničnu atmosferu koja vas iz svakog ugla zove da se rasplešete, zabavite i uživate sa bliskim osobama. Vjerujemo i da jedva čekate proslavu Nove godine kao i da imate planove

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MAYSA BARROS (@maysabarrosl)



No, hajde da uživamo i u ovoj sedmici, tik pred veliko slavlje!


24. 12. // Utorak

Na sceni Narodnog pozorišta u utorak, 24. decembra sa početkom u 19:30 sati, bit će izvedena jazz opera „Blue Monday“ kompozitora Georgea Gershwina, kojom će dirigovati maestro Bakir Samardžić u režiji Aleksandra Nikolića te opera buffa „Telefon“ kompozitora Gian Carla Menottija, pod dirigentskom palicom maestra Fuada Šetića, u režiji Aleksandra Nikolića.




U predstavi učestvuju solisti Opere NPS, članovi Baleta NPS i Sarajevska filharmonija


Foto: Narodno pozorište Sarajevo PR


27.12.2024. // Petak

U Cinemas Slogu po prvi put dolazi DJ Lea Blair. Ona će ljubiteljima plesa i muzike prirediti zabavu uz kombinaciju domaćih i stranih hitova. Kao njena podrška tokom večeri na stageu je Sarajevu dobro poznati DJ YNGOD

Znamo gdje idete plesati ovog petka!

 



We will meet you on the dance floor.

* * *
Naslovna fotografija: @tatalafata


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!