TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 31.10.2024.
1.11. je dakle došao je trenutak da vam pomognemo da popunite svoj planer za ovaj mjesec.
Kroz Bonjour rubriku Event kroz proteklih godinu dana vam je postalo jasno koliko se trudimo provesti vas kroz skrivene dragulje Sarajeva i na vrijeme vas obavijetiti o važnim i interesantnim događajima u Sarajevu. Naš cilj je da sve manje izgovarate "nema se šta raditi u Sarajevu" i da teatarske stolice i stolovi u cool lokalima budu popunjeni do zadnjeg mjesta, a karte rasprodane mnogo prije nego što biste pomislili da će se to desiti.
I ovog mjeseca donosimo vam različite prijedloge te vjerujemo da će svako pronaći nešto za sebe. Pored događaja koje mi izdvojimo svakako provjerite i linkove naznačene unutar članka kako biste mogli vidjeti cijeli repertoar svakog od navedenih pozorišta ili detalje o pomenutim događajima.
Koncerti
Izdvojit ćemo dva koncerta u ovom mjesecu koja imaju nešto zajedničko - Sarajevsku filharmoniju.
9.11. budite u Domu mladih na zajedničkom koncertu Sarajevske filharmonije i Helem Nejse. Ovaj jedinstveni kulturni događaj ne želite propustiti!

Foto: @helemnejse.oficijelni
15.11. rezervišite za Slušaj drugačije i Sarajevsku filharmoniju. Govoreći o koncertima ovog mjeseca nikako nemojte propustiti biti dio još jedne Jazz Fest Sarajevo priče. Ovdje vam donosimo više detalja.
Baletne izvedbe i predstave
Romeo i Julija
14. novembra u 19:30h.
"Ovaj balet odaje počast svim mladim ljudima i ljubavnicima koji su izgubili živote u pokušaju da pobjegnu od bilo kakve vrste sukoba." - Davide Bombana, koreograf.

Foto: NPS
Uhvati zeca
Već smo vam reklii da se za ovu predstavu traži karta više. Ulovite svoju kartu za termin 4. novembra u 19:30h.

Foto: NPS
Održiva kreativnost
Deveti OREA Art Market održat će se 10. novembra 2024. godine u Hotelu Holiday u Sarajevu. Ovaj jedinstveni prodajni sajam rukotvorina namijenjen je svim generacijama te će okupiti 43 kreativca iz BiH, Hrvatske, Srbije i Crne Gore.
Kao i svaki put do sada, očekuje vas fantastična i bogata ponuda ručno rađenih proizvoda – od odjeće, obuće i torbi, preko nakita i modnih dodataka, do dječijih igračaka. Da Art Market postaje prepoznatljivo mjesto susreta kreativnosti i održivosti, govori i činjenica da sve više kompanija, međunarodnih institucija i regionalnih brendova prepoznaje značaj ovog događaja.
Ove godine se očekuje najveći broj regionalnih izlagača, njih 19, među kojima su Ants, Bowtie Wooden Style, BokaJok Ceramics, A.Rachine, BYD atelier, Link by Ogi, Maja Knez Design, Svetlana Vukov dizajn, Wood U colorYourself i mnogi drugi.
Izložba
U Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine ne propustite retrospektivnu izložbu slika Halila Tikveše, jednog od najistaknutijih bosanskohercegovačkih umjetnika. Izložba traje do 28.12. 2024. godine i ne preporučuje se osobama mlađim od 14 godina zbog seksualno eksplicitnog sadržaja.
* * *
Za još više aktuelnosti savjetujemo vam da redovno pratite Bonjour rubriku Event kako nikada ne biste propustili aktuelne događaje u sedmici ili tog vikenda.
* * *
Naslovna fotografija: @amina__cengic
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!