I vaše jutro može započeti uz kafu i pogled na poznata djela Moneta i Van Gogha uz novi Samsung The Frame televizor - Bo...

I vaše jutro može započeti uz kafu i pogled na poznata djela Moneta i Van Gogha uz novi Samsung The Frame televizor

Tekst:

Bonjour.ba/PR

INTERIJERI
10.9.2021.

Da li ste znali da muzej Viktorije i Alberta u Londonu čuva više od 2,7 miliona predmeta? Otprilike isti broj posjetilaca svake godine prođe kroz vrata muzeja Prado u Madridu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čovjek je od davnina instinktivno stvarao i okruživao se umjetnošću i predmetima čija je osnovna svrha da uljepšavaju životni prostor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odlazak u muzej samo je jedan od načina na koji se, makar na trenutak, može postići taj osjećaj jedinstva sa vrhunskim umjetničkim djelom, koji budi inspiraciju.

Međutim, zamislite da je moguće da taj osjećaj proživljavate svakog dana, iz svoje dnevne sobe.
Zamislite da pijete jutarnju kafu gledajući u remek-djela Claudea Moneta, Edgara Degasa ili Vincenta van Gogha na sopstvenom zidu?

Sada je to moguće zahvaljujući umjetničkom režimu na The Frame televizoru i saradnji sa nekim od najvećih svjetskih muzeja i galerija, koji su odlučili da idu u korak s vremenom i svoja djela učine dostupnim i u digitalnom formatu.

U nastavku donosimo više detalja o ovoj umjetničkoj suradnji između Samsunga i Muzeja Viktorije i Alberta te Muzeja Prado kroz pitanja na koje su nam odgovor dale Amelia Calver i Cristina Alovisetti.

Kako je došlo do saradnje sa Samsung Art prodavnicom?

Muzej Viktorije i Alberta/ Amelia Calver (dalje u tekstu V&A): Naš muzej je kreirao specijalnu V&A kolekciju za The Frame televizor prije dvije godine, u skladu sa našim osnovnim principom - da umjetnost treba biti dostupna, edukovati, inspirisati, kao i biti odraz inovacije i kreativnosti.

Muzej Prado/ Cristina Alovisetti: Samsung i Prado su partneri dugi niz godina, od 2013. Naš zajednički cilj je da učinimo umjetnost dostupnijom široj javnosti uz pomoć tehnologije, kreirajući više mogućnosti za ljude koji žele da u njoj uživaju u svakoj situaciji.

Šta vas najviše fascinira u vezi sa The Frame televizorom?

V&A: Muzej Viktorije i Alberta jedan je od vodećih muzeja u svijetu, sa više od 2,7 miliona izložbenih predmeta – od posuđa i namještaja, preko fotografije i digitalnog dizajna, do mode i primijenjene umjetnosti, a koncept The Frame televizora nas je u momentu oduševio. Način na koji je dizajniran, da se nepogrešivo uklopi u prostor i izgleda jednako savršeno kada je isključen i uključen, primjer je izuzetne genijalnosti i maštovitosti.   

U kojoj mjeri se Art Store filozofija umjetnosti podudara sa onom koju vi njegujete u muzeju?

Prado: Muzej Prado ulaže velike napore u širenje znanja putem svog web sajta i bogatim sadržajima koji se na njemu nalaze. Onda kada nije moguće uživo iskusiti umjetnička djela, kvalitet digitalne slike postaje prioritet, jer i najmanji detalji mogu pružiti drugačiju perspektivu.

Koliko je bitno da umjetnost bude prisutna u svakodnevnom životu?

V&A: Umjetnost i dizajn definitivno su postali nezaobilazni dio svakog doma i svakodnevnog života ljudi. Mi prirodno i često nesvjesno reagujemo na ono što nas okružuje. Stoga je veoma važno spoznati i prigrliti tu emotivnu stranu umjetnosti i dizajna, u cilju stvaranja prelijepih i inspirativnih iskustava.  

Koja djela iz vašeg muzeja će biti dio kolekcije namijenjene Samsung Art prodavnici?

Prado: Od samog početka smo pažljivo birali umjetnička djela i način na koji će ona biti predstavljena. Ova specijalna kolekcija proteže se kroz više vjekova i različitih stilova – od legendarnih remek-djela do manje poznatih, ali jednako vrijednih radova. Neka od njih su Vrt uživanja Hieronymusa Boscha, Velázquezov Pogled na baštu vile Medicijevih, brojni pejzaži, mrtva priroda i portreti.

V&A: Prije svega bih izdvojila vanvremenska djela po kojima je naš muzej i poznat u svijetu, poput radova Williama Morrisa, Hokusaija Katsushike i Waltera Kreina. Također, tu su i neka nova i relativno nepoznata imena iz svijeta dizajna na koja definitivno treba obratiti pažnju, jer ćemo ih slušati sve više u vremenima koja dolaze.

***

Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak

Povezani članci

Najpopularniji članci