TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.4.2020.
Iako je višetjedni period karantene mnoge od nas već polako usmjerio u pravom smjeru kada su u pitanju izazovi koji nosi organizacija poslovnih i privatnih obveza u domu, još uvijek u razgovoru s bh.damama pronalazimo nove ideje za dodatno obogaćenje svakodnevne rutine i kreiranje dobrog raspoloženja.
Naime, upravo kroz njihove savjete dobijemo dodatnu motivaciju za obavljanje poslovnih zadataka i produktivnost, kvalitetnu organizaciju slobodnog vremena, a nerijetko i preporuke za nova jela koja vrijedi isprobati, knjige kojima ćemo obogatiti kućnu biblioteku, kao i playliste koje će rasplesati sve ukućane.
Samira Muratović, direktorica marketing agencije Altermedia, koja organizira i Sarajevo Marketing Summit, konferenciju u čije smo pripreme zavirili nešto manje od godinu dana, kroz fotografije nam je pokazala kako izgleda jedan njezin radni dan, ali i otkrila kako organizira obveze s ostatkom tima, komunikaciju s klijentima, kao i što trenutno čita, sluša i gleda.
***
Kako zadržati motivaciju i produktivnost tijekom rada od kuće te kako sada izgleda tvoj radni dan?
Moram priznati da mi je na početku odgovarao rad od kuće, vjerovatno zbog ubrzanog tempa kojeg smo imali prije početka korone pa mi je malo i odgovarao mir koji pruža toplina doma.
Lijep je to osjećaj kad makar i nakratko možeš preskočiti svoju svakodnevnu rutinu, odabir garderobe za posao, izbor odgovarajućih cipela, sređivanje i odlazak na posao. Ali ovo ni u kojem slučaju ne znači spavati duže nego što smo prije radili, boraviti u pidžami cijeli dan. To zaboravite.
Možda će vam prijati par dana ovakva vrsta „odmora“, ali morate biti svjesni da niste na odmoru, nego na radu od kuće i da morate provoditi aktivno više vremena nego prije da biste sve stigli. Jer sad osim vašeg redovnog posla, imate i onaj drugi dio svakodnevnih kućanskih poslova. Organizacija vremena je sad bitnija nego ikad.
Moj radni dan započinje vrlo rano, već oko 6h kada nas budi pas pozivom na obaveznu šetnju.

Nakon ovog slijedi jutarnja kafa za koju sada imam malo više vremena nego inače i mogu je popiti sa ćejfom. A onda se začuju koraci prvo najmlađeg člana obitelji, a potom i ostalih (kćerka 23 i sin 19 godina) i vrijeme je za zajednički doručak. E ovo je prednost svega ovoga što nam se dešava jer sada imamo puno više vremena za naše najmilije.

Već u 10h imamo zakazane online meetinge sa zaposlenicima po timovima kada počinje naš radni dan, gdje prolazimo sve planirane aktivnosti i dajemo osvrt na ono što smo napravili ranije.
Obično ovi sastanci traju 2 do 2 i pol sata u zavisnosti od teme. :)
Tada sa timom podijelimo zadatke i svako ide u izvršavanje onoga što je dobio. Nekada se čujemo i po nekoliko puta u toku dana, ako nam je potrebno nečije mišljenje da bi završili svoj dio posla. Ali bitno je da na kraju imamo krajnji proizvod, rezultat zajedničkog rada.
Više puta u toku sedmice zakazujemo i online sastanke sa našim klijentima kako bismo im prezentirali ideje i moram priznati da nas sada više neko ikad prije raduje kada sa druge strane dobijemo pohvalu za našu proaktivnost, a sada je svaka riječ podrške bitna za svakoga pa tako i za nas.
S obzirom na tvoje iskustvo, koja je glavna poruka koju brendovi sada trebaju komunicirati u ovoj neizvjesnoj, za sve nas izazovnoj situaciji?
Brendovi sada moraju biti bliže svojim potrošačima nego prije. Komunikacija ne smije stati jer to može biti najgora upućena poruka „sada mi ne trebate, jer nemate novce, vidimo se kad ovo sve prođe“. Međutim, to ne znači da mogu nastaviti komunicirati s istim porukama koje su koristili prije krize, moraju prilagoditi ton i stil komunikacije trenutnoj situaciji, poruke moraju sadržavati notu empatije i razumijevanja trenutnog stanja u kojem se nalazimo.
I moram priznati da mnogi brendovi to i razumiju i apsolutno su promijenili svoju komunikaciju. Uzet ću primjer našeg klijenta Deichmann, gdje smo uradili kampanju „Mi i naše cipele ostajemo kući“.
Što trenutno čitaš, slušaš, gledaš…?
Iako u mojoj biblioteci prevladava stručna literatura, ovo vrijeme sam iskoristila i za čitanje malo drugačijeg štiva pa sam na prijedlog svoje kćerke uzela knjigu pod nazivom „40 pravila ljubavi“, Elif Safak.

Na početku korone, danima sam slušala vijesti o broju oboljelih, širenju epidemije u svijetu i moram priznati da mi je sve to počelo djelovati na raspoloženje, a onda sam odlučila dozirati informacije i uzimati samo onoliko koliko je dovoljno. Volim gledati sve emisije koje se tiču preuređenja doma kao i savjete za isto. Vjerovatno bi ovo bila moja druga profesija. :)
Pjesme koje te opuštaju u ovom periodu?
Muzika spaja, tako da slušam sve što vole mladi :), s obzirom na tri mlade generacije u kući, prilagođavam se. Bitno je da je dobar ritam. Naravno, tu je neizostavni RSG radio i njihove top liste.
Kako zadržati #feelgood vibru tijekom kućne izolacije?
Bitno je ne ući u stanje socijalne distance, koristiti sve raspoložive „alternativne“ načine komunikacije i biti u kontaktu s dragim ljudima. Iskoristite vrijeme za sređivanje doma, stvorite ugođaj u kojem će cijela porodica uživati. Sadite i brinite se o cvijeću.

Ne zaboraviti na sebe. Priuštite sebi trenutke spa ugođaja u vlastitom domu. Uživajte u svakom momentu kojeg provodite sa svojom porodicom. Organizujte zajedničko gledanje filmova ili igranje društvenih igara. Sve ove savjete primjenjujem i moram priznati da se dobro osjećam. Još samo da počnem trenirati. :)
Kako prirediti mini iznenađenje za drugu osobu tijekom kućne izolacije?
S obzirom da najviše vremena provodimo kući, kuhajući za svoje najmilije, pripremiti nešto što svako od njih voli. Sada imamo vremena i za ispunjavanje želja kada je hrana u pitanju.


Najveći strah tijekom kućne karantene?
Nakon stanja šoka, strah je nešto što je sasvim normalno u svakoj kriznoj situaciji, pa tako i u ovoj u kojoj se trenutno nalazimo. Strah za najbliže da se ne razbole, prvenstveno strah za djecu jer su u godinama kada se puno kreću i imaju kontakt sa više osoba u toku dana, strah za naše roditelje, kako moje tako i suprugove, jer su oni rizična skupina, strah da će ovo trajati puno duže nego što smo to prvobitno mislili.
Najveća prednost kućne karantene?
Za vrijeme karantene imate toliko vremena da nema isprike, ne mogu stići ovo ili ono. Sad možeš napraviti sve ono što si odgađala mjesecima, vadeći se na činjenicu da nemaš vremena. Tako sam uspjela prevrnuti stan naopačke, prečistiti svaki ćošak, urediti balkon sa cvijećem i stvoriti prostor za uživanje sa svojom porodicom.
Nakon završetka kućne izolacije, prva stvar koju ću napraviti je:
Izgrliti se sa sebi bliskim ljudima, prvenstveno svojim roditeljima, koji su 65+ pa sam se morala pridržavati svih mjera predostrožnosti, a nakon toga negdje otputovati, daleko, daleko…
Do mora odmah. :)

TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!