TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 29.4.2020.

Iako je višetjedni period karantene mnoge od nas već polako usmjerio u pravom smjeru kada su u pitanju izazovi koji nosi organizacija poslovnih i privatnih obveza u domu, još uvijek u razgovoru s bh.damama pronalazimo nove ideje za dodatno obogaćenje svakodnevne rutine i kreiranje dobrog raspoloženja.

Naime, upravo kroz njihove savjete dobijemo dodatnu motivaciju za obavljanje poslovnih zadataka i produktivnost, kvalitetnu organizaciju slobodnog vremena, a nerijetko i preporuke za nova jela koja vrijedi isprobati, knjige kojima ćemo obogatiti kućnu biblioteku, kao i playliste koje će rasplesati sve ukućane. 

Samira Muratović, direktorica marketing agencije Altermedia, koja organizira i Sarajevo Marketing Summit, konferenciju u čije smo pripreme zavirili nešto manje od godinu dana, kroz fotografije nam je pokazala kako izgleda jedan njezin radni dan, ali i otkrila kako organizira obveze s ostatkom tima, komunikaciju s klijentima, kao i što trenutno čita, sluša i gleda.

***
Kako zadržati motivaciju i produktivnost tijekom rada od kuće te kako sada izgleda tvoj radni dan?


Moram priznati da mi je na početku odgovarao rad od kuće, vjerovatno zbog ubrzanog tempa kojeg smo imali prije početka korone pa mi je malo i odgovarao mir koji pruža toplina doma.
Lijep je to osjećaj kad makar i nakratko možeš preskočiti svoju svakodnevnu rutinu, odabir garderobe za posao, izbor odgovarajućih cipela, sređivanje i odlazak na posao. Ali ovo ni u kojem slučaju ne znači spavati duže nego što smo prije radili, boraviti u pidžami cijeli dan. To zaboravite.
Možda će vam prijati par dana ovakva vrsta „odmora“, ali morate biti svjesni da niste na odmoru, nego na radu od kuće i da morate provoditi aktivno više vremena nego prije da biste sve stigli. Jer sad osim vašeg redovnog posla, imate i onaj drugi dio svakodnevnih kućanskih poslova. Organizacija vremena je sad bitnija nego ikad.
Moj radni dan započinje vrlo rano, već oko 6h kada nas budi pas pozivom na obaveznu šetnju.

Nakon ovog slijedi jutarnja kafa za koju sada imam malo više vremena nego inače i mogu je popiti sa ćejfom. A onda se začuju koraci prvo najmlađeg člana obitelji, a potom i ostalih (kćerka 23 i sin 19 godina) i vrijeme je za zajednički doručak. E ovo je prednost svega ovoga što nam se dešava jer sada imamo puno više vremena za naše najmilije.


Već u 10h imamo zakazane online meetinge sa zaposlenicima po timovima kada počinje naš radni dan, gdje prolazimo sve planirane aktivnosti i dajemo osvrt na ono što smo napravili ranije.
Obično ovi sastanci traju 2 do 2 i pol sata u zavisnosti od teme. :)
Tada sa timom podijelimo zadatke i svako ide u izvršavanje onoga što je dobio. Nekada se čujemo i po nekoliko puta u toku dana, ako nam je potrebno nečije mišljenje da bi završili svoj dio posla. Ali bitno je da na kraju imamo krajnji proizvod, rezultat zajedničkog rada.
Više puta u toku sedmice zakazujemo i online sastanke sa našim klijentima kako bismo im prezentirali ideje i moram priznati da nas sada više neko ikad prije raduje kada sa druge strane dobijemo pohvalu za našu proaktivnost, a sada je svaka riječ podrške bitna za svakoga pa tako i za nas.

S obzirom na tvoje iskustvo, koja je glavna poruka koju brendovi sada trebaju komunicirati u ovoj neizvjesnoj, za sve nas izazovnoj situaciji?

Brendovi sada moraju biti bliže svojim potrošačima nego prije. Komunikacija ne smije stati jer to može biti najgora upućena poruka „sada mi ne trebate, jer nemate novce, vidimo se kad ovo sve prođe“. Međutim, to ne znači da mogu nastaviti komunicirati s istim porukama koje su koristili prije krize, moraju prilagoditi ton i stil komunikacije trenutnoj situaciji, poruke moraju sadržavati notu empatije i razumijevanja trenutnog stanja u kojem se nalazimo.
I moram priznati da mnogi brendovi to i razumiju i apsolutno su promijenili svoju komunikaciju. Uzet ću primjer našeg klijenta Deichmann, gdje smo uradili kampanju „Mi i naše cipele ostajemo kući“.

Što trenutno čitaš, slušaš, gledaš…?

Iako u mojoj biblioteci prevladava stručna literatura, ovo vrijeme sam iskoristila i za čitanje malo drugačijeg štiva pa sam na prijedlog svoje kćerke uzela knjigu pod nazivom „40 pravila ljubavi“, Elif Safak.


Na početku korone, danima sam slušala vijesti o broju oboljelih, širenju epidemije u svijetu i moram priznati da mi je sve to počelo djelovati na raspoloženje, a onda sam odlučila dozirati informacije i uzimati samo onoliko koliko je dovoljno. Volim gledati sve emisije koje se tiču preuređenja doma kao i savjete za isto. Vjerovatno bi ovo bila moja druga profesija. :)

Pjesme koje te opuštaju u ovom periodu?

Muzika spaja, tako da slušam sve što vole mladi :), s obzirom na tri mlade generacije u kući, prilagođavam se. Bitno je da je dobar ritam. Naravno, tu je neizostavni RSG radio i njihove top liste.

Kako zadržati #feelgood vibru tijekom kućne izolacije?

Bitno je ne ući u stanje socijalne distance, koristiti sve raspoložive „alternativne“ načine komunikacije i biti u kontaktu s dragim ljudima. Iskoristite vrijeme za sređivanje doma, stvorite ugođaj u kojem će cijela porodica uživati. Sadite i brinite se o cvijeću.

Ne zaboraviti na sebe. Priuštite sebi trenutke spa ugođaja u vlastitom domu. Uživajte u svakom momentu kojeg provodite sa svojom porodicom. Organizujte zajedničko gledanje filmova ili igranje društvenih igara. Sve ove savjete primjenjujem i moram priznati da se dobro osjećam. Još samo da počnem trenirati. :)

Kako prirediti mini iznenađenje za drugu osobu tijekom kućne izolacije?

S obzirom da najviše vremena provodimo kući, kuhajući za svoje najmilije, pripremiti nešto što svako od njih voli. Sada imamo vremena i za ispunjavanje želja kada je hrana u pitanju.

Najveći strah tijekom kućne karantene?

Nakon stanja šoka, strah je nešto što je sasvim normalno u svakoj kriznoj situaciji, pa tako i u ovoj u kojoj se trenutno nalazimo. Strah za najbliže da se ne razbole, prvenstveno strah za djecu jer su u godinama kada se puno kreću i imaju kontakt sa više osoba u toku dana, strah za naše roditelje, kako moje tako i suprugove, jer su oni rizična skupina, strah da će ovo trajati puno duže nego što smo to prvobitno mislili.

Najveća prednost kućne karantene?

Za vrijeme karantene imate toliko vremena da nema isprike, ne mogu stići ovo ili ono. Sad možeš napraviti sve ono što si odgađala mjesecima, vadeći se na činjenicu da nemaš vremena. Tako sam uspjela prevrnuti stan naopačke, prečistiti svaki ćošak, urediti balkon sa cvijećem i stvoriti prostor za uživanje sa svojom porodicom.

Nakon završetka kućne izolacije, prva stvar koju ću napraviti je:

Izgrliti se sa sebi bliskim ljudima, prvenstveno svojim roditeljima, koji su 65+ pa sam se morala pridržavati svih mjera predostrožnosti, a nakon toga negdje otputovati, daleko, daleko…
Do mora odmah. :)


Bonjour

Sigurnost u eri umjetne inteligencije: Kako Galaxy telefoni štite ono što vam je najvažnije

TEKST: Bonjour.ba - PR

Sigurnost u eri umjetne inteligencije: Kako Galaxy telefoni štite ono što vam je najvažnije Sigurnost u eri umjetne inteligencije: Kako Galaxy telefoni štite ono što vam je najvažnije

Pametni telefoni danas čuvaju gotovo sve što nas definiše, od razgovora i fotografija do bankarskih aplikacija, dokumenata i dnevnih navika. Zato sigurnost podataka i privatnost više nisu dodatna opcija, već osnovni uslov za bezbrižno korištenje tehnologije.

Samsung Galaxy telefoni, uz vrhunske performanse i napredne AI funkcije, stavljaju zaštitu korisnika u samo središte prioriteta kako bi vaši podaci ostali sigurni u svakom trenutku.


samsung3bonjour_ba

Samsung Knox: višeslojna zaštita od početka  

Jedan od ključnih stubova sigurnosti Galaxy uređaja jeste Samsung Knox, sigurnosna platforma ugrađena direktno u hardver i softver telefona. Knox stvara višeslojnu zaštitnu barijeru koja štiti uređaj od trenutka kada se uključi. 

Ova platforma obuhvata enkripciju, izolaciju podataka i zaštitu od malicioznih napada, čime se osigurava da vaše lozinke, fotografije i finansijske informacije ostanu sigurne čak i ako je uređaj izgubljen ili ukraden. 

Knox je dizajniran da radi u pozadini, bez ometanja korisničkog iskustva, ali s punom pažnjom na zaštitu najvažnijih podataka.


samsung1bonjour_ba

Privatnost pod kontrolom  

Kako umjetna inteligencija sve više utiče na svakodnevno iskustvo korištenja telefona, Samsung uvodi niz AI funkcija koje čuvaju vašu privatnost. 

Galaxy AI i Google AI Pro omogućavaju pametne aspekte rada poput automatskog sažimanja poruka ili konteksta razgovora, ali istovremeno se fokusiraju na to da vam pruže vrijednost bez kompromisa po pitanju ličnih podataka. 

AI alati se izvršavaju direktno na uređaju kad god je moguće, što znači da vaši podaci ne moraju biti slani van uređaja bez vaše izričite dozvole.


samsung4bonjour_ba

Kontrola podataka u vašim rukama  

Galaxy telefoni daju vam transparentnu kontrolu nad podacima i dozvolama. Korisnici mogu precizno odrediti koje aplikacije imaju pristup kamerama, mikrofonu, lokaciji ili ličnim fajlovima, dok sistem konstantno prati i upozorava na neobične zahtjeve za pristup informacijama. 

Dodatno, Samsung redovno izdaje sigurnosne nadogradnje kako bi zaštitio uređaje od najnovijih prijetnji i osigurao dugoročno pouzdanu zaštitu za sve korisnike.

Sigurna digitalna budućnost  

U eri kada se velike količine podataka obrađuju svakodnevno od fotografija i dokumenata do biometrijskih podataka ili ličnih rutina, Galaxy telefoni se ističu kao pouzdana platforma koja osnažuje korisnike da budu sigurni bez ugrožavanja funkcionalnosti. 

Samsung ugrađuje sigurnosne principe u samu srž tehnologije, osiguravajući da vaša privatnost ostane zaštićena čak i dok AI i druge napredne funkcije rade za vas.


samsung2bonjour_ba

Temelj povjerenja  

Sigurnost i privatnost više nisu samo dodaci na tehnološkim uređajima. Oni su temelj povjerenja koje korisnik gradi sa svojim uređajem. 

Galaxy telefoni, uz Samsung Knox, naprednu AI zaštitu i jasnu kontrolu nad podacima, omogućavaju korisnicima da maksimalno iskoriste prednosti moderne tehnologije bez kompromisa po pitanju sigurnosti. 

U eri umjetne inteligencije, to znači imati mir i potpunu kontrolu nad onim što vam je najvažnije.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!