TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.10.2019.

U hotelu Hills u Sarajevu sutra počinje 6.izdanje Sarajevo Marketing Summita, koji će na jednom mjestu okupiti neke od najboljih domaćih i regionalnih marketinških stručnjaka.

Tema ovogodišnjeg summita je 'Master Your Growth', a govornici će kroz pozitivne marketinške projekte i primjere pokazati što je ključno za rast brenda, kako povezati brend s korisnicima, kao i kako kroz digitalne platforme poslati najbolju sliku o svom brendu.

Zanimljiv program koji detaljnije možete pogledati ovdje, bio nam je povod da s direktoricom agencije Altermedia koja organizira summit, razgovaramo o posljednjim pripremama za konferenciju. Unatoč uistinu užurbanom tempu, posebice dan prije konferencije, Samira je odvojila vrijeme za razgovor s nama o samom programu i temi, ali i lekcijama koje ova konferencija nosi sa sobom.

***


Ostalo je nešto više od jednog dana do početka 6. izdanja Sarajevo Marketing Summita. Kako danas izgleda vaš radni dan?

Ako bih pogledala u timeline današnjeg dana pripreme Sarajevo Marketing Summita, dan nakon zajedničke jutarnje kafe počinje sastankom u 8:30h na kojem se prezentiraju sve aktivnosti koje smo napravili u proteklom danu.
Kratak brifing:

  • kreativnog odjela da su svi materijali pripremljeni i da smo ispoštovali sve što sponzori zahtijevaju,
  • komunikacijski odjel ima pripremljene PR objave za danas i sutra te razgovaramo o potvrdi termina za Media time,
  • kratak Skype poziv s partnerima iz Slovenije,
  • produkcijski odjel uvijek ima dodatnih ideja kako da još malo usavrši događaj. S obzirom da radimo po prvi put u novoj dvorani hotela Hills uvijek imamo dodatnih pitanja s tehničkom službom.
  • U 11:30h još jedan kratki sastanak u dvorani jer imamo fantastičan prijedlog, a i ja ne želim to da propustim.☺
  • prodaja ima mnogo pitanja kako ćemo smjestiti sve učesnike, jer ih je već 500, tako da moramo prilagoditi postavku sale broju učesnika i obezbijediti dodatni broj mjesta.

S obzirom na to da prijave stižu iz sata u sat, administracija ima pune ruke posla. Na mnogo poziva i mailova se u međuvremenu mora odgovoriti.
Popodnevni sati su rezervisani za sponzore i predavače marketing summita, kao i generalnu probu za sve te posljednja provjera da li je sve ok. ☺ Prolazimo s tehničkom službom sve prezentacije koje su pristigle.

Koji je najveći izazov organizacije ovakvog eventa?

Altermedia na godišnjem nivou napravi više od 50 sličnih događaja, pa su najveći izazovi vezani za to kako da svaki događaj koji radimo bude bolji od onog prethodnog. Možda zvuči malo nevjerojatno da poslije toliko godina rada pokušavamo biti iz dana u dan, iz događaja u događaj, bolji. Važno nam je da svaki put postavimo cilj koji je visok i da izazov kako ga dostići napravi dodatnu vrijednost u kojoj beskrajno uživamo.

Samira Muratović na 5. Sarajevo Marketing Summitu

Tko čini vaš tim i koliko je vremena potrebno za organizaciju ovakve konferencije?

Altermedia je nekad bila jedna velika porodica, u kojoj je timski rad dominirao i u kojoj su odnosi ljudi koji rade zajedno dugi niz godina bili naša prednost.
Danas mogu da kažem da smo izrasli u veliki tim profesionalaca i eksperata u kojoj emocije nisu dominante. Profesionalizam i usmjerenost ka ostvarenju cilja dominira organizacijom.
„Be The Leader“ je naš moto koji smo usvojili i stremimo upravo tom cilju. Na godišnjem nivou pravimo plan naših aktivnosti i onog dana i onog sata kad završimo jedan naš događaj, već narednog trenutka kreću pripreme za sljedeću godinu. Oktobar je, a mi već imamo sve termine i sve teme za naše projekte. Svi koji se bave sličnim poslom kao mi, znaju da se ovakvi projekti moraju raditi 12 mjeseci. Za 7. Sarajevo Marketing Summit imamo već spremno više od 50% programa. To je najbolji odgovor na vaše pitanje.

Organizacijski tim s predavačima na 5. Sarajevo Marketing Summitu

Kojim se predavanjima posebice veselite?

Imali smo jako važan zadatak, osmisliti, pripremiti i realizovati konferenciju na aktualnu temu. 12 govornika i 12 različitih pogleda na temu „Master Your Growth“.
Uvijek su najatraktivnije teme naših Key Speakera. To je zadnji blok u svakoj konferenciji.
S obzirom na to da mi radimo na tome da naša predavanja budu edukativna, ako ste neko tko želi da uči, tad je pravo vrijeme da se čuju eksperti o trendovima i najboljim svjetskim primjerima. Moj tim i ja se radujemo prezentacijama koje su inspiracija, a dolaze iz naših kompanija: BH Telecom, Simphony, Posao.ba…

Tema konferencije jeste 'Master your growth'. Što je po vama ključno za rast jednog brenda?

Pored toga što morate imati ozbiljno tržište koje je potentno te razvijenu prodajnu mrežu, ključna pretpostavka za rast je usmjerenost i posvećenost cilju. Sve su ostalo nijanse.


Najvažnija lekcija koju ste naučili kroz dosadašnje Sarajevo Marketing Summit konferencije?

Prva konferencija i prvo predavanje je bilo daleke 2013. godine. Sjećam se teme vezane za rast i promjene.
Naučila sam kako se mijenjati, kako u promjenama dobijemo dodatnu vrijednost i tad sam donijela neke važne odluke. Mnogo smo se mijenjali od 2013. godine i te promjene traju još i danas. Rezultat je vidljiv i svi koji prate naš rad to nam svakodnevno potvrđuju. Polako, ali sigurno idemo ka svom cilju „Be The Leader“.


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!