TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.10.2019.

U hotelu Hills u Sarajevu sutra počinje 6.izdanje Sarajevo Marketing Summita, koji će na jednom mjestu okupiti neke od najboljih domaćih i regionalnih marketinških stručnjaka.

Tema ovogodišnjeg summita je 'Master Your Growth', a govornici će kroz pozitivne marketinške projekte i primjere pokazati što je ključno za rast brenda, kako povezati brend s korisnicima, kao i kako kroz digitalne platforme poslati najbolju sliku o svom brendu.

Zanimljiv program koji detaljnije možete pogledati ovdje, bio nam je povod da s direktoricom agencije Altermedia koja organizira summit, razgovaramo o posljednjim pripremama za konferenciju. Unatoč uistinu užurbanom tempu, posebice dan prije konferencije, Samira je odvojila vrijeme za razgovor s nama o samom programu i temi, ali i lekcijama koje ova konferencija nosi sa sobom.

***


Ostalo je nešto više od jednog dana do početka 6. izdanja Sarajevo Marketing Summita. Kako danas izgleda vaš radni dan?

Ako bih pogledala u timeline današnjeg dana pripreme Sarajevo Marketing Summita, dan nakon zajedničke jutarnje kafe počinje sastankom u 8:30h na kojem se prezentiraju sve aktivnosti koje smo napravili u proteklom danu.
Kratak brifing:

  • kreativnog odjela da su svi materijali pripremljeni i da smo ispoštovali sve što sponzori zahtijevaju,
  • komunikacijski odjel ima pripremljene PR objave za danas i sutra te razgovaramo o potvrdi termina za Media time,
  • kratak Skype poziv s partnerima iz Slovenije,
  • produkcijski odjel uvijek ima dodatnih ideja kako da još malo usavrši događaj. S obzirom da radimo po prvi put u novoj dvorani hotela Hills uvijek imamo dodatnih pitanja s tehničkom službom.
  • U 11:30h još jedan kratki sastanak u dvorani jer imamo fantastičan prijedlog, a i ja ne želim to da propustim.☺
  • prodaja ima mnogo pitanja kako ćemo smjestiti sve učesnike, jer ih je već 500, tako da moramo prilagoditi postavku sale broju učesnika i obezbijediti dodatni broj mjesta.

S obzirom na to da prijave stižu iz sata u sat, administracija ima pune ruke posla. Na mnogo poziva i mailova se u međuvremenu mora odgovoriti.
Popodnevni sati su rezervisani za sponzore i predavače marketing summita, kao i generalnu probu za sve te posljednja provjera da li je sve ok. ☺ Prolazimo s tehničkom službom sve prezentacije koje su pristigle.

Koji je najveći izazov organizacije ovakvog eventa?

Altermedia na godišnjem nivou napravi više od 50 sličnih događaja, pa su najveći izazovi vezani za to kako da svaki događaj koji radimo bude bolji od onog prethodnog. Možda zvuči malo nevjerojatno da poslije toliko godina rada pokušavamo biti iz dana u dan, iz događaja u događaj, bolji. Važno nam je da svaki put postavimo cilj koji je visok i da izazov kako ga dostići napravi dodatnu vrijednost u kojoj beskrajno uživamo.

Samira Muratović na 5. Sarajevo Marketing Summitu

Tko čini vaš tim i koliko je vremena potrebno za organizaciju ovakve konferencije?

Altermedia je nekad bila jedna velika porodica, u kojoj je timski rad dominirao i u kojoj su odnosi ljudi koji rade zajedno dugi niz godina bili naša prednost.
Danas mogu da kažem da smo izrasli u veliki tim profesionalaca i eksperata u kojoj emocije nisu dominante. Profesionalizam i usmjerenost ka ostvarenju cilja dominira organizacijom.
„Be The Leader“ je naš moto koji smo usvojili i stremimo upravo tom cilju. Na godišnjem nivou pravimo plan naših aktivnosti i onog dana i onog sata kad završimo jedan naš događaj, već narednog trenutka kreću pripreme za sljedeću godinu. Oktobar je, a mi već imamo sve termine i sve teme za naše projekte. Svi koji se bave sličnim poslom kao mi, znaju da se ovakvi projekti moraju raditi 12 mjeseci. Za 7. Sarajevo Marketing Summit imamo već spremno više od 50% programa. To je najbolji odgovor na vaše pitanje.

Organizacijski tim s predavačima na 5. Sarajevo Marketing Summitu

Kojim se predavanjima posebice veselite?

Imali smo jako važan zadatak, osmisliti, pripremiti i realizovati konferenciju na aktualnu temu. 12 govornika i 12 različitih pogleda na temu „Master Your Growth“.
Uvijek su najatraktivnije teme naših Key Speakera. To je zadnji blok u svakoj konferenciji.
S obzirom na to da mi radimo na tome da naša predavanja budu edukativna, ako ste neko tko želi da uči, tad je pravo vrijeme da se čuju eksperti o trendovima i najboljim svjetskim primjerima. Moj tim i ja se radujemo prezentacijama koje su inspiracija, a dolaze iz naših kompanija: BH Telecom, Simphony, Posao.ba…

Tema konferencije jeste 'Master your growth'. Što je po vama ključno za rast jednog brenda?

Pored toga što morate imati ozbiljno tržište koje je potentno te razvijenu prodajnu mrežu, ključna pretpostavka za rast je usmjerenost i posvećenost cilju. Sve su ostalo nijanse.


Najvažnija lekcija koju ste naučili kroz dosadašnje Sarajevo Marketing Summit konferencije?

Prva konferencija i prvo predavanje je bilo daleke 2013. godine. Sjećam se teme vezane za rast i promjene.
Naučila sam kako se mijenjati, kako u promjenama dobijemo dodatnu vrijednost i tad sam donijela neke važne odluke. Mnogo smo se mijenjali od 2013. godine i te promjene traju još i danas. Rezultat je vidljiv i svi koji prate naš rad to nam svakodnevno potvrđuju. Polako, ali sigurno idemo ka svom cilju „Be The Leader“.


Bonjour

Majice koje su u Sarajevu postale hit, a ne možete ih kupiti nigdje

TEKST: Bonjour.ba

Majice koje su u Sarajevu postale hit, a ne možete ih kupiti nigdje Majice koje su u Sarajevu postale hit, a ne možete ih kupiti nigdje

U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.   

Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.


bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_3
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_06
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_021
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_012

Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.   


bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_301
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_302
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_04
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_018
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_015
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_501
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_07
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_08
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_045

Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_023
 bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_03
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_5
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_401
 bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_402
 

Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)

Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad. 

Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_1
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_022

Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo. 

A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_010
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_2
 

Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar

Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing, Energising i Feel Good sa priborom za vez i porukom dobrodošlice. 

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_017
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_035
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_043
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_057

Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_031
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_038
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_054
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_4
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_044

Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.

Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke. 

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_042
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_039
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_059
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_033
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_032
 

Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)

Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_101
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_051

Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_037
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_028
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_025
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_201
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_050

Šta smo zapravo ponijeli kući?

Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_05
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_056

Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti  i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_026
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba  
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!