TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.10.2019.

U hotelu Hills u Sarajevu sutra počinje 6.izdanje Sarajevo Marketing Summita, koji će na jednom mjestu okupiti neke od najboljih domaćih i regionalnih marketinških stručnjaka.

Tema ovogodišnjeg summita je 'Master Your Growth', a govornici će kroz pozitivne marketinške projekte i primjere pokazati što je ključno za rast brenda, kako povezati brend s korisnicima, kao i kako kroz digitalne platforme poslati najbolju sliku o svom brendu.

Zanimljiv program koji detaljnije možete pogledati ovdje, bio nam je povod da s direktoricom agencije Altermedia koja organizira summit, razgovaramo o posljednjim pripremama za konferenciju. Unatoč uistinu užurbanom tempu, posebice dan prije konferencije, Samira je odvojila vrijeme za razgovor s nama o samom programu i temi, ali i lekcijama koje ova konferencija nosi sa sobom.

***


Ostalo je nešto više od jednog dana do početka 6. izdanja Sarajevo Marketing Summita. Kako danas izgleda vaš radni dan?

Ako bih pogledala u timeline današnjeg dana pripreme Sarajevo Marketing Summita, dan nakon zajedničke jutarnje kafe počinje sastankom u 8:30h na kojem se prezentiraju sve aktivnosti koje smo napravili u proteklom danu.
Kratak brifing:

  • kreativnog odjela da su svi materijali pripremljeni i da smo ispoštovali sve što sponzori zahtijevaju,
  • komunikacijski odjel ima pripremljene PR objave za danas i sutra te razgovaramo o potvrdi termina za Media time,
  • kratak Skype poziv s partnerima iz Slovenije,
  • produkcijski odjel uvijek ima dodatnih ideja kako da još malo usavrši događaj. S obzirom da radimo po prvi put u novoj dvorani hotela Hills uvijek imamo dodatnih pitanja s tehničkom službom.
  • U 11:30h još jedan kratki sastanak u dvorani jer imamo fantastičan prijedlog, a i ja ne želim to da propustim.☺
  • prodaja ima mnogo pitanja kako ćemo smjestiti sve učesnike, jer ih je već 500, tako da moramo prilagoditi postavku sale broju učesnika i obezbijediti dodatni broj mjesta.

S obzirom na to da prijave stižu iz sata u sat, administracija ima pune ruke posla. Na mnogo poziva i mailova se u međuvremenu mora odgovoriti.
Popodnevni sati su rezervisani za sponzore i predavače marketing summita, kao i generalnu probu za sve te posljednja provjera da li je sve ok. ☺ Prolazimo s tehničkom službom sve prezentacije koje su pristigle.

Koji je najveći izazov organizacije ovakvog eventa?

Altermedia na godišnjem nivou napravi više od 50 sličnih događaja, pa su najveći izazovi vezani za to kako da svaki događaj koji radimo bude bolji od onog prethodnog. Možda zvuči malo nevjerojatno da poslije toliko godina rada pokušavamo biti iz dana u dan, iz događaja u događaj, bolji. Važno nam je da svaki put postavimo cilj koji je visok i da izazov kako ga dostići napravi dodatnu vrijednost u kojoj beskrajno uživamo.

Samira Muratović na 5. Sarajevo Marketing Summitu

Tko čini vaš tim i koliko je vremena potrebno za organizaciju ovakve konferencije?

Altermedia je nekad bila jedna velika porodica, u kojoj je timski rad dominirao i u kojoj su odnosi ljudi koji rade zajedno dugi niz godina bili naša prednost.
Danas mogu da kažem da smo izrasli u veliki tim profesionalaca i eksperata u kojoj emocije nisu dominante. Profesionalizam i usmjerenost ka ostvarenju cilja dominira organizacijom.
„Be The Leader“ je naš moto koji smo usvojili i stremimo upravo tom cilju. Na godišnjem nivou pravimo plan naših aktivnosti i onog dana i onog sata kad završimo jedan naš događaj, već narednog trenutka kreću pripreme za sljedeću godinu. Oktobar je, a mi već imamo sve termine i sve teme za naše projekte. Svi koji se bave sličnim poslom kao mi, znaju da se ovakvi projekti moraju raditi 12 mjeseci. Za 7. Sarajevo Marketing Summit imamo već spremno više od 50% programa. To je najbolji odgovor na vaše pitanje.

Organizacijski tim s predavačima na 5. Sarajevo Marketing Summitu

Kojim se predavanjima posebice veselite?

Imali smo jako važan zadatak, osmisliti, pripremiti i realizovati konferenciju na aktualnu temu. 12 govornika i 12 različitih pogleda na temu „Master Your Growth“.
Uvijek su najatraktivnije teme naših Key Speakera. To je zadnji blok u svakoj konferenciji.
S obzirom na to da mi radimo na tome da naša predavanja budu edukativna, ako ste neko tko želi da uči, tad je pravo vrijeme da se čuju eksperti o trendovima i najboljim svjetskim primjerima. Moj tim i ja se radujemo prezentacijama koje su inspiracija, a dolaze iz naših kompanija: BH Telecom, Simphony, Posao.ba…

Tema konferencije jeste 'Master your growth'. Što je po vama ključno za rast jednog brenda?

Pored toga što morate imati ozbiljno tržište koje je potentno te razvijenu prodajnu mrežu, ključna pretpostavka za rast je usmjerenost i posvećenost cilju. Sve su ostalo nijanse.


Najvažnija lekcija koju ste naučili kroz dosadašnje Sarajevo Marketing Summit konferencije?

Prva konferencija i prvo predavanje je bilo daleke 2013. godine. Sjećam se teme vezane za rast i promjene.
Naučila sam kako se mijenjati, kako u promjenama dobijemo dodatnu vrijednost i tad sam donijela neke važne odluke. Mnogo smo se mijenjali od 2013. godine i te promjene traju još i danas. Rezultat je vidljiv i svi koji prate naš rad to nam svakodnevno potvrđuju. Polako, ali sigurno idemo ka svom cilju „Be The Leader“.


Bonjour

Sarajevo Photography Festival: Otkrijte ko su najbolji fotografski talenti iz regiona i svijeta

TEKST: Bonjour.ba/PR

Sarajevo Photography Festival: Otkrijte ko su najbolji fotografski talenti iz regiona i svijeta Sarajevo Photography Festival: Otkrijte ko su najbolji fotografski talenti iz regiona i svijeta

Sarajevo Photography Festival s zadovoljstvom objavljuje finaliste takmičenja za 2025. godinu, koje donosi izbor fotografskih radova koji istražuju različite stilove, pristupe i teme.

Takmičenje je obuhvatilo osam različitih kategorija: portret, dokumentarna fotografija, život, moda, konceptualna fotografija, pejzaž, event i mobilna fotografija.

Ove godine na Sarajevo Photography Festival pristigle su prijave iz čak 66 zemalja svijeta. Stručni žiri je pažljivo pregledao prijavljene radove i odabrao najbolje radove.


bonjour_ba_spf_01


Finalisti takmičenja su: Marijn Fidder, Dileep SS, Ernesto Sumarkho, Anton Azev, Armin Graca, Matteo Trevisan, Caroline Gutman, AndreJa Ravnak, Hasan Merdić, Sara Nicomedi, Saurabh Narang, Armin Durgut, Mariam Magsi, Chloé Kaufmann, Cristina Fontsare, Uschi Groos, Eddy Verloes, Debmalya Ray Choudhuri, Isabelle Hayeur, Ieva Gaile, Mario Heller, Matic Zorman, Pierre & Florent.

Zajedno sa Jeremy Chih-Hao Chuang, Robin Tutenges, Zifan Zhang, Eleonora Lele Bonizzi, Blaž Gutman, Enamul Kabir, Ira & John, Nik Erik Neubauer, Pasha Kritchko, Belmin Islam, Maria Di Stefano, Yasser Alaa Mobarak, Samik Mondal, Mauro Scarfone, Dmitry Ersler, Yanyan Zhao, Gurudas Bate, Simon Chang, Mitar Simikić, Carola Cappellari, Aleksandra Živanović, Giuseppe Cardoni, Milica Mrvić, Katarina Kolenc, Andrej Verzola, Katerina Kouzmitcheva, Domagoj Burilović, Ivan Buvinić, Petra Berčan, Metin Aktaş i Carlos Folgoso.


bonjour_ba_spf_04


Pobjednici će dobiti priliku da unaprijede svoj profesionalni status zahvaljujući prepoznavanju njihovog rada od strane međunarodnog žirija, koji čine priznati stručnjaci: Alessia Glaviano (direktorica PhotoVoguea), Kiana Hayeri (nagrađivana dokumentarna fotografkinja), Marina Paulenka (direktorica izložbi u Fotografiska Berlin) i Irfan Hošić (istorčar umjetnosti i kustos).

Grand prix pobjednik osvaja 2.000 eura, a pobjednici svake kategorije dobiće nagrade sponzorirane od strane Canona, kao i prestižnu festivalsku statuu. Ukupan fond nagrada festivala iznosi 8.000 eura.


bonjour_ba_spf_03
 

Ceremonija dodjele nagrada bit će održana u Narodnom pozorištu u Sarajevu, nakon čega će biti svečano otvorena izložba radova nagrađenih autora u Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine.

Sarajevo Photography Festival 2025. bit će održan od 9. do 15. juna na više lokacija u Sarajevu. Festival će ponuditi bogat program koji uključuje izložbe, radionice, predavanja, promocije knjiga i filmske projekcije.


bonjour_ba_spf_05
 

Foto: Jasmin Agović


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!