TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.10.2019.

U hotelu Hills u Sarajevu sutra počinje 6.izdanje Sarajevo Marketing Summita, koji će na jednom mjestu okupiti neke od najboljih domaćih i regionalnih marketinških stručnjaka.

Tema ovogodišnjeg summita je 'Master Your Growth', a govornici će kroz pozitivne marketinške projekte i primjere pokazati što je ključno za rast brenda, kako povezati brend s korisnicima, kao i kako kroz digitalne platforme poslati najbolju sliku o svom brendu.

Zanimljiv program koji detaljnije možete pogledati ovdje, bio nam je povod da s direktoricom agencije Altermedia koja organizira summit, razgovaramo o posljednjim pripremama za konferenciju. Unatoč uistinu užurbanom tempu, posebice dan prije konferencije, Samira je odvojila vrijeme za razgovor s nama o samom programu i temi, ali i lekcijama koje ova konferencija nosi sa sobom.

***


Ostalo je nešto više od jednog dana do početka 6. izdanja Sarajevo Marketing Summita. Kako danas izgleda vaš radni dan?

Ako bih pogledala u timeline današnjeg dana pripreme Sarajevo Marketing Summita, dan nakon zajedničke jutarnje kafe počinje sastankom u 8:30h na kojem se prezentiraju sve aktivnosti koje smo napravili u proteklom danu.
Kratak brifing:

  • kreativnog odjela da su svi materijali pripremljeni i da smo ispoštovali sve što sponzori zahtijevaju,
  • komunikacijski odjel ima pripremljene PR objave za danas i sutra te razgovaramo o potvrdi termina za Media time,
  • kratak Skype poziv s partnerima iz Slovenije,
  • produkcijski odjel uvijek ima dodatnih ideja kako da još malo usavrši događaj. S obzirom da radimo po prvi put u novoj dvorani hotela Hills uvijek imamo dodatnih pitanja s tehničkom službom.
  • U 11:30h još jedan kratki sastanak u dvorani jer imamo fantastičan prijedlog, a i ja ne želim to da propustim.☺
  • prodaja ima mnogo pitanja kako ćemo smjestiti sve učesnike, jer ih je već 500, tako da moramo prilagoditi postavku sale broju učesnika i obezbijediti dodatni broj mjesta.

S obzirom na to da prijave stižu iz sata u sat, administracija ima pune ruke posla. Na mnogo poziva i mailova se u međuvremenu mora odgovoriti.
Popodnevni sati su rezervisani za sponzore i predavače marketing summita, kao i generalnu probu za sve te posljednja provjera da li je sve ok. ☺ Prolazimo s tehničkom službom sve prezentacije koje su pristigle.

Koji je najveći izazov organizacije ovakvog eventa?

Altermedia na godišnjem nivou napravi više od 50 sličnih događaja, pa su najveći izazovi vezani za to kako da svaki događaj koji radimo bude bolji od onog prethodnog. Možda zvuči malo nevjerojatno da poslije toliko godina rada pokušavamo biti iz dana u dan, iz događaja u događaj, bolji. Važno nam je da svaki put postavimo cilj koji je visok i da izazov kako ga dostići napravi dodatnu vrijednost u kojoj beskrajno uživamo.

Samira Muratović na 5. Sarajevo Marketing Summitu

Tko čini vaš tim i koliko je vremena potrebno za organizaciju ovakve konferencije?

Altermedia je nekad bila jedna velika porodica, u kojoj je timski rad dominirao i u kojoj su odnosi ljudi koji rade zajedno dugi niz godina bili naša prednost.
Danas mogu da kažem da smo izrasli u veliki tim profesionalaca i eksperata u kojoj emocije nisu dominante. Profesionalizam i usmjerenost ka ostvarenju cilja dominira organizacijom.
„Be The Leader“ je naš moto koji smo usvojili i stremimo upravo tom cilju. Na godišnjem nivou pravimo plan naših aktivnosti i onog dana i onog sata kad završimo jedan naš događaj, već narednog trenutka kreću pripreme za sljedeću godinu. Oktobar je, a mi već imamo sve termine i sve teme za naše projekte. Svi koji se bave sličnim poslom kao mi, znaju da se ovakvi projekti moraju raditi 12 mjeseci. Za 7. Sarajevo Marketing Summit imamo već spremno više od 50% programa. To je najbolji odgovor na vaše pitanje.

Organizacijski tim s predavačima na 5. Sarajevo Marketing Summitu

Kojim se predavanjima posebice veselite?

Imali smo jako važan zadatak, osmisliti, pripremiti i realizovati konferenciju na aktualnu temu. 12 govornika i 12 različitih pogleda na temu „Master Your Growth“.
Uvijek su najatraktivnije teme naših Key Speakera. To je zadnji blok u svakoj konferenciji.
S obzirom na to da mi radimo na tome da naša predavanja budu edukativna, ako ste neko tko želi da uči, tad je pravo vrijeme da se čuju eksperti o trendovima i najboljim svjetskim primjerima. Moj tim i ja se radujemo prezentacijama koje su inspiracija, a dolaze iz naših kompanija: BH Telecom, Simphony, Posao.ba…

Tema konferencije jeste 'Master your growth'. Što je po vama ključno za rast jednog brenda?

Pored toga što morate imati ozbiljno tržište koje je potentno te razvijenu prodajnu mrežu, ključna pretpostavka za rast je usmjerenost i posvećenost cilju. Sve su ostalo nijanse.


Najvažnija lekcija koju ste naučili kroz dosadašnje Sarajevo Marketing Summit konferencije?

Prva konferencija i prvo predavanje je bilo daleke 2013. godine. Sjećam se teme vezane za rast i promjene.
Naučila sam kako se mijenjati, kako u promjenama dobijemo dodatnu vrijednost i tad sam donijela neke važne odluke. Mnogo smo se mijenjali od 2013. godine i te promjene traju još i danas. Rezultat je vidljiv i svi koji prate naš rad to nam svakodnevno potvrđuju. Polako, ali sigurno idemo ka svom cilju „Be The Leader“.


Bonjour

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

TEKST: PR

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine? Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.
 

apres-ski-event-jahorina-1-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-2-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-8-bonjour-ba


U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.

Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.
 

apres-ski-event-jahorina-bonjour-ba-5


Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića
 

apres-ski-event-jahorina-10-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-22-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-23-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-38-bonjour-ba


Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.
 

apres-ski-event-jahorina-5-bonjour-ba-1

apres-ski-event-jahorina-3-bonjour-ba


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.
 

apres-ski-event-jahorina-7-bonjour-ba


Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.
 

apres-ski-event-jahorina-4-bonjour-ba


Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.

Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.
 

apres-ski-event-jahorina-9-bonjour-ba
 

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.

Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.

Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.
 

apres-ski-event-jahorina-19-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-18-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-24-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-39-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-25-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-31-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-11-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-13-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-17-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-16-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-35-bonjour-ba

 

Foto : PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!