TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.12.2022.
Sajam rukotvorina i malih poduzetnika pod nazivom “RUKE Art Bazaar” u nedjelju, 11.12.2022. će u Mostaru okupiti dvadeset malih obrtnika i kreativaca koji će izložili svoje unikatne proizvode u prostorijama OKC Abrašević, a i ove godine će imati humanitarni karakter.
Organizatori navode kako se pripreme za ovu veliki priču u najvećem gradu na Neretvi užurbano privode kraju, te poručuju da će svi posjetitelji uživati u raznovrsnoj ponudi, od sjajno i ručno dizajniranih komada nakita, odjeće do svega za dom. Neki od izlagača koji vas čekaju su: Shebek Soaps, Lemi Neon, Doxx Design, Tegla, Ban Leather Goods i mnogi drugi.
“Čeka vas preko 20 izlagača, nagradne igre, zabava za vaše mališane i ostalo.To je i savršeno vrijeme da potražite darove za svoje najmilije i podržite naše rukotvorce”, navode organizatori. Naglašavaju kako je to vrijeme darivanja i da svi posjetom ovom sajmu mogu biti i dio velike humane priče posljednjeg mjeseca u godini koja se realizira s humanitarnom organizacijom “Pomozi mojoj nevjeri”, koja provodi aktivnosti na uljepšavanju života onih u potrebi.
Svi posjetitelji koji žele mogu donijeti poklončiće za mališane koji će blagdane provesti na pedijatrijskom odjelu, a više informacija za sudjelovanju u humanoj priči mogu dobiti putem društvenih mreža Lola Klaunovi. Jelena Šutić koja je osnovala stranicu “Pomozi mojoj nevjeri” i sa svojim volonterima provela niz akcija od opremanja djece za školu do pravljenja obiteljskih kuća, poručuje kako je najvažnije otvoriti srce, jer nečija sitnica za nekoga predstavlja ogromnu radost.
Sajam rukotvorina i malih poduzetnika održava se u sklopu projekta “Mostar – Prostori koji pokreću” koji financira Vlada Ujedinjenog Kraljevstva i velika pažnja posvećuje se očuvanju okoliša i izbacivanju “fast fashiona” iz svakodnevnog života. Zbog svega navedenog sajam u OKC-u Abrašević bez sumnje će biti događaj za pamćenje kako izlagačima koji će javnosti predstaviti svoja djela tako i posjetiteljima koji će biti dio posebne blagdanske priče u najvećem gradu na Neretvi.
Sajam traje od 12 do 20 sati, a ulaz je besplatan te organizatori najavljuju i nagradnu igru za sve posjetitelje, promotivne i akcijske cijene, kao i zabavno druženje u baru OKC-a Abrašević.
* * *
Naslovna fotografija: RUKE Art Bazaar
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!