TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 12.2.2021.
U mnoštvu sadržaja vezanog upravo uz Valentinovo proteklih dana, za oko nam je zapao još jedan poklon koji krije uistinu preslatko iznenađenje.
Dan zaljubljenih samo što nije stigao, a tokom ovog mjeseca BONJOUR.tim vrijedno je radio i predložio vam neke super ideje za DIY poklone, kao i podijelio informaciju gdje u Sarajevu možete pronaći divne aranžmane i bukete cvijeća. Vaše reakcije su nas posebno radovale i podstaknule da sa vama podijelimo još jednu slatku ideju za poklon.
Ako vaša draga osoba voli cvijeće i preslatke životinjice, onda je ovaj aranžman iz ponude Cvjećare Paloma Grand iz Banja Luke savršen poklon. Naime, na njihovom Instagram profilu smo saznali da sa svojim kreativnim buketima i cvjetnim pričama izmamili su mnoštvo osmijeha dama od 1984. godine, a ne sumnjamo da će isto oduševljenje izazvati i ovaj romantični cvjetni aranžman napravljen od svilenih ružica u obliku mede.
Dakle, ove godine, umjesto ruža, zašto ne biste za dragu osobu odabrali #TeddyRose poklon, nešto što će ona cijeniti i staviti pored svog stolića uz krevet da ju uvijek podsjeti na vas? Dodatna pogodnost je svakako činjenica da vrše dostavu i u druge gradove, a za više detalja posjetite njihovu Facebook stranicu ili Instagram profil.
***
Naslovna fotografija: @cvjecara_paloma_grand
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba
Neke priče o uspjehu ne počinju s velikim planom, već s idejom, onom koja se rodi iz znatiželje, potrebe da se stvori nešto drugačije i hrabrosti da se krene, čak i kada nije sve jasno.
Upravo takve priče stoje iza akademije by dm drogerie markt i Bonjour.ba, programa koji okuplja žene na početku svog profesionalnog puta i povezuje ih sa lidericama koje su svoje vizije pretvorile u stvarnost.
Dvije od njih su Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm drogerie markt BiH, i Ana Ćavar, direktorica Bonjour.ba: žene koje svojim iskustvom pokazuju kako izgleda spoj posvećenosti, hrabrosti i vjere u vlastitu ideju.
Ajla Hadžić: ‘Vjerujte u svoje snage i ne bojte se preuzeti inicijativu.’
Kao menadžerica marketinga u dm drogerie markt BiH, Ajla svakodnevno osluškuje potrebe ljudi, posebno žena, koje su, kako kaže, često u središtu svih priča koje ispriča.
Kroz godine rada naučila je da žene danas od brendova, ali i od svijeta oko sebe, traže nešto više: razumijevanje, podršku i autentičnost.
„Žene su danas izuzetno hrabre i ambiciozne, ali istovremeno nose veliki teret različitih uloga. Pritom, njihov prioritet nije savršenstvo, već osjećaj da ih neko vidi, čuje i razumije,“ objašnjava Ajla.
Snagu zajedništva vidi kao ključnu pokretačku silu. Najviše je, kaže, prepoznaje u lokalnim inicijativama i zajednicama koje podržavaju žensko osnaživanje i balans između privatnog i poslovnog života. Upravo tu nastaju promjene... male, ali stvarne.
Na pitanje o izlasku iz zone komfora, Ajla iskreno kaže da se to događa gotovo svakodnevno: „Promjene zahtijevaju da budemo hrabre, da srušimo vlastite barijere. Svaki put kad se usudimo probati nešto novo, mi rastemo, kao osobe, kolegice, liderke.“
U svom poslu motivaciju pronalazi u osjećaju svrhe. Uspjeh, za nju, nije samo u rezultatima, nego u utjecaju koji ima na zajednicu i žene koje inspiriše.
„Najvažnije je da vjerujemo u sebe i u snagu koju već nosimo. Akademija je mjesto gdje zajedno učimo, rastemo i osnažujemo jedna drugu. Jer svaka od nas ima priču koja može pokrenuti promjenu.“, poručila je Ajla.
Ana Ćavar: ‘Ne čekajte savršen trenutak, jer on ne postoji.’
Dok govori o svojim počecima, Ana otvoreno priznaje da ni nakon 18 godina poduzetničkog iskustva nema sve odgovore i baš tu iskrenost smatra jednom od najvećih snaga svakog lidera. 
Njena priča počela je jednostavno: nije pronašla posao koji želi raditi, pa ga je odlučila stvoriti: „U to vrijeme na tržištu nije postojalo ono što bih željela raditi, stoga sam odlučila to stvoriti. To je bila odluka koja mi je promijenila život.“, prisjeća se.
U godinama koje su uslijedile, naučila je lekcije koje danas nesebično prenosi drugima. One nisu nastale preko noći, nego iz situacija u kojima je morala birati između straha i djelovanja, sumnje i povjerenja u sebe.
Prva lekcija koju često naglašava tiče se načina razmišljanja: svaka prepreka može izgledati kao zid, ali prava snaga je u tome da se zapitaš kako može, umjesto da se pomiriš s tim da nešto ‘ne može’. Taj preokret, kaže Ana, bio je ključan za svaki njen sljedeći korak.
Druga spoznaja došla je kroz ljude. Kako kaže, nijedan posao ne raste sam. Raste kroz tim koji vjeruje u ono što radi, kroz povjerenje i kroz atmosferu u kojoj svako prepoznaje svoj doprinos: „Motiviran tim koji vjeruje u ono što radite i nalazi smisao u svom poslu, to je osnova svakog uspjeha.“
Kada dođe do važnih odluka, Ana vjeruje u kombinaciju iskustva, intuicije i otvorenog razgovora s ljudima kojima vjeruje.
Ali postoji jedno pitanje na koje se uvijek vraća, pitanje koje joj pomaže da vidi širu sliku i odvoji bitno od hitnog: Kako će ova odluka izgledati kada se za pet ili deset godina osvrnem na nju? To je, kaže, trenutak u kojem se jasno vidi pravi smjer.
Upravo zbog tog načina razmišljanja, ona vjeruje da se razlika između žene koja sanja i žene koja djeluje svodi na jedno, na spremnost da započne.
„Žena koja djeluje je ona koja će naredni dan ustati i napraviti prvi korak. To ne mora biti savršen korak, bitno je jednostavno samo početi.“, kaže.
Zato je i njena poruka učesnicama akademije jednostavna, ali snažna: „Ne čekajte idealan trenutak. Započnite sada. Prvi korak uvijek vodi dalje nego što mislite.“
Hrabrost, zajedništvo i rast kao vrijednosti akademije
Priče Ajle i Ane podsjećaju nas da profesionalni razvoj nije linearan put, nego niz odluka koje traže hrabrost, učenje i vjeru u proces.
akademija upravo zato postoji, da kroz razgovore, edukacije i podršku pruži ženama prostor da pronađu svoje mjesto, svoj glas i svoj način uspjeha.
akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba se održava 27. novembra u Europskoj kući kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, a prijave su otvorene do 20. novembra.
Sve detalje i prijavni obrazac možeš pronaći ovdje.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!