TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 3.1.2025.
Još uvijek niste sigurni koje odabrati?
Kroz prethodnu godinu u više navrata smo se uvjerili u popularnost rumenila, kao i u njegovu efektnost zbog koje čini pravi statement dodatak svakom makeup looku. Blush blindness je bio jedna od najčešćih tema beauty svijeta, ali ljubitelje ovog proizvoda ništa nije zaustavljalo u tome da ga nanose koliko god žele.
Sada kada smo se prestali plašiti jakog pigmenta i crvenih tonova, ostaje još samo odlučiti hoćemo li radije birati tečna ili rumenila u kamenu. Ovisno o vašem tipu kože i stilu šminkanja sve ima svoje prednosti i mane. Evo šta trebate imati na umu.
Tečno rumenilo
Idealno je za postizanje glowing efekta i suptilnog sjaja. Njihova lagana tekstura lako se stapa s kožom, dajući prirodan finish. Najčešće je izbor osoba sa suhom kožom jer ne naglašava suhe dijelove. Uz malo prakse, lako ćete ga nanositi samo prstima, a to je idealno za brzo popravljanje dnevnog looka.
Rumenilo u kamenu
Klasičan izbor i bez mnogo rizika kada je riječ o blendanju. Pogodna su za masniji tip kože jer matiraju i pomažu u kontroli sjaja. Njihova pigmentacija je često jača, a zahvaljujući različitim tehnikama nanošenja, pružaju preciznost i mogućnost gradacije intenziteta.
Šta će biti vaš izbor?
* * *
Naslovna fotografija: @juliesfi
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!