TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.7.2019.
Ovih dana, svi pričaju o remakeu omiljene bajke iz Disney radionice.
Priča koja nas vodi u afričke savane i kroz avanture malenog Simbe, uz sjajnu glumačku ekipu i zanimljiv soundtrack, stavila je film Kralj lavova na 'to watch' listu odraslih, ali i djece.
https://www.youtube.com/watch?v=4CbLXeGSDxg
Inspirirani toplim Disney pričama koje kroz svoje likove nose snažne poruke o ljubavi, prijateljstvu i zajedništvu, kreirali smo listu 11 filmova zasnovanih na bajkama koji će vas također inspirirati, nasmijati, vratiti u djetinjstvo i podsjetiti da su male stvari uistinu te koje nas čine radosnima.
Alisa u zemlji čudesa
Zabavan film koji prati doživljaje malene Alise koja pada niz zečju rupu u fantastični svijet naseljen osebujnim stvorenjima.
https://www.youtube.com/watch?v=-6iRE04kTqs
Pinocchio
Drveni lutak kreće na uzbudljivo putovanje u želji da postane stvarni dječak. Koje su ga avanture pratile, otkrijte kroz ovaj film.
https://www.youtube.com/watch?v=V5XE1rwdzz0
Ljepotica i zvijer
Bajka koja govori o unutrašnjoj ljepoti, međusobnom prihvaćanju, prijateljstvu, kao i ljubavi.
https://www.youtube.com/watch?v=Kmw4MioTzVo
Aladdin
Film koji vas vodi na putovanje na daleki Istok, donosi priču o siromašnom mladiću Aladinu, koji pronalazi čarobnu svjetiljku iz koje izlazi čarobni duh koji mu ispunjava tri želje, a jedna od njih je i da postane princ kako bi upoznao arapsku princezu Jasminu. Je li mu to i pošlo za rukom, otkrijte u filmu.
https://www.youtube.com/watch?v=foyufD52aog
Dumbo
Priča o slonu koji je imao toliko velike uši da su mu se vukle po podu. Svi su mu se rugali, a on je pronašao način kako da ih pretvori u svoju posebnost. Film o prvom slonu koji leti itekako je dobar kandidat za vikend maraton.
https://www.youtube.com/watch?v=7NiYVoqBt-8
Pepeljuga
Omiljena bajka iz djetinjstva dobila je filmsku verziju koja podsjeća na važnost upornosti, truda, ljubaznosti i dobrote.
https://www.youtube.com/watch?v=20DF6U1HcGQ
Avanture medvjedića Winnie the Pooh
U jednoj šumi živi mnoštvo životinja, a među njima je i Winnie Pooh, šaljivi medvjedić kojemu je najveća poslastica med i čini sve da dođe do njega. Koje avanture ga prate kroz dan, otkrijte u ovom filmu.
https://www.youtube.com/watch?v=0URpDxIjZrQ
Ratatouille
Jedna od zabavnijih filmova o hrani koji pokazuje da uvijek trebamo pomicati granice i timski raditi u ostvarenju svih ciljeva. Kako to izgleda kada miš postane masterchef, otkrijte uz Ratatouille.
https://www.youtube.com/watch?v=c3sBBRxDAqk
UP
Preslatka ljubavna priča koja će vas instant raznježiti i potaknuti da se već danas odvažite na ostvarenje snova.
https://www.youtube.com/watch?v=ORFWdXl_zJ4
Brave
Uzbudljiva priča o suočavanju s tradicijom, ali i hrabrošću, prijateljstvu i obitelji.
https://www.youtube.com/watch?v=6CKcqIahedc
Marry Poppins (returns)
Mjuzikl o magičnoj dadilji koja prolazi kroz niz avantura u jednoj londonskoj obitelji.
https://www.youtube.com/watch?v=-3jsfXDZLIY
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.
Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.
Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.
Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca.
Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!