TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 27.9.2019.
Dolazak jeseni ujedno je znak da je ovo godišnje doba tijekom kojeg ćemo uz zvuk kiše koja udara od prozor, toplu dekicu i domaće kekse, uz obitelj, ušuškani u dnevnom boravku, uživati u naslovima koji će unijeti zabavu u našu užurbanu svakodnevicu.
Nova sezona u kina donosi brojne naslove koji zvuče obećavajuće, no ovaj vikend rezervirali smo za kultne filmove čija se radnja odvija upravo u jesenskom periodu.
Upravo zbog toga bude brojne uspomene i nostalgiju – od šetnji kroz žuto lišće preko posebnog osjećaja koje stvaraju lampice i napitci s cimetom u domu do povratka (školskim) obvezama. Ovi naslovi unijet će val inspiracije u vaš vikend i nasmijati vas. Uživajte!
WHEN HARRY MEETS SALLY
Romantična komedija koja daje odgovor na vječno pitanje – mogu li žena i muškarac biti prijatelji i što je ključno za stabilnu vezu?
https://www.youtube.com/watch?v=k7utaa1Ify4
HARRY POTTER (omiljeni nastavak)
Povratak u školu, avanture troje najboljih prijatelja, nova poznanstva, nove ljubavi, malo čarolije i prekrasni krajolici – postoji li slađe društvo od ovih čarobnjaka?
https://www.youtube.com/watch?v=eKSB0gXl9dw
MONA LISA SMILE
Uz odlične ženske glumice - Julia Roberts, Ginnifer Goodwin, Kirsten Dunst, Maggie Gyllenhaal, Julia Stiles, ovaj film nosi i toplu priču o ženskom prijateljstvu, učenju, mentorstvu, podršci, timskom radu i naravno ljubavi.
https://www.youtube.com/watch?v=VqexVyd_ybI
YOU'VE GOT MAIL
Romantična komedija koja se vjerujem već našla na vašoj listi, no, uz prekrasne scene snimljene diljem New Yorka u jesenskom periodu, ovaj film ponovno će vas inspirirati na posjete knjižare, uživanje u toplim napitcima i odijevanje omiljene dolčevite.
https://www.youtube.com/watch?v=znESQTt3L80
AUTUMN IN NEW YORK
Romantična drama koja donosi jednu posebnu ljubavnu priču između Willa (Richard Gere) koji ima 48 godina i Charlotte (Wionna Ryder) koja ima 22 i živi s bakom.
https://www.youtube.com/watch?v=vaVyXOtKRCI
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!