Razgovarali smo s Jelenom Radonja, asortiman menadžericom u dm-u o karijeri, motivaciji i svakodnevnom balansu - Bonjour...

Razgovarali smo s Jelenom Radonja, asortiman menadžericom u dm-u o karijeri, motivaciji i svakodnevnom balansu

Tekst:

Bonjour.ba

POSAO & ŽIVOT
1.10.2020.

Kroz projekt FEEL GOOD majica upoznali smo brojne sjajne dame. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svakodnevno kroz društvene mreže žene diljem BiH odjevene u svoju omiljenu majicu s nama dijele dozu inspiracije, otkrivaju kome su darovale superwoman majicu, ali i kreiraju preslatke fotografije s sestrama, komšinicama, šeficama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Još na početku suradnje, kroz email komunikaciju upoznali smo Jelenu, asortiman menadžericu u dm-u, a naše druženje nastavilo se na jedan kištovit dan u Sarajevu. 
Jelena je strpljivo odgovarala na sve naše upite, dijelila entuzijazam oko svakog dijela vezano za pakiranje i izgled majice, ali i sudjelovala u samom procesu ulistavanja majice u sve dm poslovnice u BiH.  Vidjeli smo da Jelena ima zanimljiv svakodnevni radni tempo, ali i kroz bezbroj izmjenjenih poruka otkrili što je to sve potrebno da jedan artikl stigne na police drogerije kao što je dm drogerie markt. Jelena nam je i otkrila što po njoj treba imati svaka uspješna menadžerica, a više detalja otkrivamo u nastavku. 

***

Kakav je bio vaš prvi dojam kada ste vidjeli pakiranje FEEL GOOD majice?

Doživjela sam pravi #feelgood moment. Već prilikom planiranja i potvrde artikla svi smo se lako složili da ova majica zaslužuje posebno pakovanje, a ne standardnu opciju ambalaže u plastičnoj foliji, međutim samo pakovanje sam vidjela tek pred start kampanje i mislim da nije moglo biti više pozivno nego što jeste. Originalno je i usklađeno s porukom koju nosi i sama majica. 

Koji su sve koraci potrebni kako bi jedna majica stigla na police dm drogerie markt?

Iako asortimanski majice nisu zastupljene u dmBiH zbog formata podružnica i nemogućnosti zastupanja ovog asortimana po pitanju širine i dubine, Feel Good majica je iz mnogo razloga pronašla put na police dm.
U osnovi svega pratimo potrebe naših kupaca. Nekada želimo zadovoljiti i oplemeniti potrebe kupaca u prehrambenom, zdravstvenom, higijenskom ili estetskom smislu, a nekada i neke drugačije i jedinstvene potrebe. 
Feel Good majica fokusirana je prije svega na osjećaj kupca i to da on bude pozitivan, da se žena koja nosi ovu majicu dobro osjeća u svojoj koži i da ima tu „feelgood“ energiju. Mogućnost našeg doprinosa dobrom osjećaju svake žene bio je osnovni pokretač za ovaj projekt. Dodatna motivacija je zasigurno bio i doprinos društvenoj zajednici koji kroz ovaj projekt realizujemo, a što nastojimo da njegujemo i kroz mnoge druge aktivnosti. 
Daljnji koraci, nakon ideje, su: 

  • okvirna izrada kompletnog vremenskog toka, nekoliko scenarija kako bismo analizirali i ocijenili sve opcije,
  • dogovaranje okvira zajedničke saradnje s partnerom kako bismo utvrdili i uskladili zajedničke ciljeve i očekivanja koji bi bili realni i izvodljivi,
  • planiranje i potvrda detalja samog procesa nabave (asortiman, cijene, izlaganje na polici, isporuka; redovno se u Nabavi bavimo i marketinškim aktivnostima promocije proizvoda, ali u ovom slučaju to je većinom bilo prepušteno našim kolegama iz Marketinga u saradnji sa BONJOUR-om, jer ovaj proizvod zaslužuje malo drugačiju podršku nego što je to  slučaj kod komercijalnih artikala)
  • kontinuirana operativna komunikacija s našim partnerom u smislu razmjene svih informacija koje su neophodne za uspješnu realizaciju saradnje. 

Mnogo je operativnih stvari koje obavlja svaki tim, ali najvažnije je da kupcu prenesemo poruku i izazovemo jedinstven osjećaj. Kada vidimo da smo u tome uspjeli, onda sve gore navedeno dobije svoj pravi smisao.

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

Moj radni dan počinje i završava pozdravom i osmijehom dragih kolega na recepciji u dm centrali. Svaki novi radni dan gledam kao priliku da završim najmanje jedan veliki zadatak, i kroz dan između sastanaka, e-mailova i telefonskih poziva, manjih ali hitnih zadataka, se uvijek vraćam na taj jedan veliki. Uspjeh u danu mjerim po tome da li sam realizovala to što sam zamislila ili ne. Nijedan dan nije isti i uvijek je mnogo izazova, ali i prilika da ih riješim.

Koje su po vama osobine ključne za uspješnu menadžericu i koja je najvažnija lekcija koju ste naučili radeći ovaj posao?

Pored inicijative, znatiželje, odgovornosti, upornosti, pouzdanosti, pozitivnog stava i ličnog pečata, ono što posebno smatram ključnim su hrabrost, strateško razmišljanje, ostvarive ideje i ciljevi, jasna komunikacija sa timom (kroz koju tim može da razumije ideju i smisao), poticanje tima na samostalnost, razvoj i usavršavanje. 
Jako cijenim analitičan pristup, činjenice i smislene aktivnosti, stoga prioritet stavljam na zadatke koji će nečemu doprinijeti i imati značaj. Smatram da je potrebno biti vjerodostojan i razumjeti prirodu posla, uzroke i posljedice, i vidjeti širu sliku, vidjeti dugoročan utjecaj, truditi se biti reprezentativan uposlenik svoje firme, zastupati njene vrijednosti, a gledati i van svojih okvira. Težiti uvijek biti korak ispred.
Najvažnije što sam naučila jeste da je planiranje na prvom mjestu, ali još bitnije je neka vrsta „replaniranja“, odnosno ponovno planiranje nakon događaja koji prethodni plan poništi, i uvijek iznova biti spreman prihvatiti promjene, promijeniti polazište i opet planirati.

Najzanimljivija anegdota i uspomena s posla?

Izdvojila bih priliku i čast koju sam zajedno s drugim kolegama imala da upoznam gospodina Götza Wernera, osnivača dm drogerie markt-a. Prilikom njegove posjete Bosni i Hercegovini imali smo priliku da s njim razmijenimo nekoliko riječi, što mi je ostala posebna uspomena.

Kako motivirate ostale kolege na rad u timu?

Motivaciju kolega na rad u timu vežem između ostalog za vlastitu motivaciju i želju da u određenoj aktivnosti vidim smisao te da ovo komuniciram s timom. Lično ne mogu zamisliti zanimljiviji i dinamičniji posao od oplemenjivanja nečijih potreba (koje su vrlo različite i promjenjive), pogotovo jer se u asortimanu koji sa svojim timom vodim nalaze i asortiman za bebe i asortiman za kućne ljubimce, tako da su ove potrebe same od sebe motivirajuće i jako je teško ne vidjeti smisao u tom zadatku. 
Pored toga, uključivanjem svog tima u odluke i razgovorom s njima o njihovim odlukama vjerujem da individualni motiv pretvaram u timski, i obratno. Također sam jako svjesna da je moj tim sastavljen od individua s različitim tipovima ličnosti i da je motivacija u različitim pristupima, stoga pokušavam i to uvijek imati u vidu.

Kako balansirate svakodnevne obveze?

Postavljanjem prioriteta, kako privatno, tako i u poslu. Ne odustajem od pokušaja balansiranja, pa me to drži u uvjerenju da dijelom u tome i uspijevam. Jako se trudim svu pažnju posvetiti upravo tom trenutku i psihički biti prisutna tamo gdje sam i fizički.

Kako biste vi opisali super ženu?

Za mene je svaka žena super žena, jer svaka uloga žene od nje traži da bude heroj.


    

Povezani članci

Najpopularniji članci