TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.6.2020.
Protekla dva mjeseca karantena, ekipa Sarajevo Food Dictionarya (SFD) i Obojene Klapa kreativno je iskoristila i spremila za nas jedan novi koncept evenata u kojima se kao domaćini pojavljuju s Obojenom Klapom. Riječ je o Q-LeeN'Art (Kulinart) eventima u kojima je SFD kulinarski dio Q-LeeN'Art, a Obojena Klapa njegov art dio.
„Q-LeeN'Art eventi su nastali iz želje da period „oporavka“ koji je uslijedio, nakon što su nam svima dozvolili dalji rad, usmjerimo na zajednicu, na community, na udruživanje i na zajedničko jačanje. Upravo zbog toga, Q-LeeN'Art eventi će zbližavati, udruživati sve nas te ujedno predstavljati svojoj publici najbolje priče s gastro i art scene u Sarajevu. Pripremili smo za vas 4 tematska eventa, jedan mjesečno, na različitim lokacijama, uz različitu tematsku gastro ponudu, izlagače i umjetnike, sve u cilju da tokom istih imate priliku biti dio jedinstvenog i autentičnog gastro i art druženja i kako biste sa sobom vratili najposebniju uspomenu jer ponavljanja nema!“ – otkrila nam je Medina Dedajić, osnivačica Sarajevo Food Dictionarya.

Q-LeeN'Art druženja organizirati će se vikendima na lokacijama koje su djelomično ili potpuno okružene prirodom i u kojima će ekipa Q-LeeN'Art predstavljati svojim gostima, shodno temi eventa, najbolje iz craft i art ponude u Sarajevu.

Na njihovom prvom druženju 14.06.2020. od 12:00 do 22:00h u restoranu Zelena dolina, gostima će se predstaviti kroz craft burgere dva velika zaljubljenika, kojima je spremanje craft burgera dugogodišnja strast. Za sve vegane i vegetarijance bit će i veganski hamburgeri by Biona.ba. kao i najposebnija sarajevska craft piva iz domaće proizvodnje pivara Pi Brewery, Olimapiacos i Mornar Pale Ale by Čupo (uz besplatnu degustaciju njihove ponude). Spremili su i slatki kutak u kojem se za prvo druženje predstavlja Kašahana i Bubble Waffle Market.
Za art dio Q-LeeN'Art eventa zadužen je Benjamin Čengić, osnivač Obojene Klape, koji će za Q-LeeN'Art ekipu imati live act cratanja dijela bašte Zelene Doline i velikog platna, popraćen cjelodnevnim nastupima mladih talenta ekipe Captol12 koji će također uz live act s električnim bubnjevima i udaraljkama natjerati sve goste da sigurno isplešu kalorije domaćih burgera.
Budući da su eventi cjelodnevni i da ekipa Q-LeeN'Art ima veliki broj aktivnosti s gastro i art strane, za sve zainteresovane su spremili timetable njihovog prvog susreta uz detaljan opis, cijene i satnice druženja, kako bi svako od nas stigao na svoj omiljeni dio eventa bez greške, a tijekom narednih dana započet će i predstavljanje svih 12 food & art brendova prvog Q-LeeN'Art druženja kroz pojedinačne intervjue u nastojanju da samu komzumaciju pretvore u malo ličniji trenutak zajedništva.




„Ponosna sam na činjenicu da će prvi Q-LeeN'Art event biti ujedno biti i prvi SFD event nakon pauze od 3 mjeseca uzrokovane Corona virusom. Poželjela sam svoje goste, poželjela sam vidjeti da uživaju, poželila sam organizaciju i pripremu evenata i ovoga puta idemo u najodlučnije i najbolje verzije i sebe i Sarajevo Food Dictionarya do sada. Iz toga razloga sam iskoristila priliku da već od prvog eventa pokrenem nešto o čemu sam dugo i razmišljala i o čemu ćemo kroz SFD i projekte koje pripremamo s razvojnim tijelima i ugostiteljima pokrenuti krajem 2020. godine, a tiču se priče „Zero Waste“ sistema u ugostiteljstvu i na gastro evnetima, tako da koristim priliku da postavim prvi Q-LeeN'Art event kao naše prvo Zero Waste druženje gdje uopće nećemo koristiti plastiku. Sve posudice i materijali koji budu korišteni bit će razgradivi.“ - nadodala je Medina.
Za official Q-LeeN'Art logo & clothing pobrinuo se jedan od najboljih sarajevskih streetwear brandova REVOLT Clothing čiji je art shop ROYAL With CHEESE ujedno i prodajno mjesto ulaznica za prvi Q-LeeN'Art event. Cijena ulaznice je 15 KM, dok je ulaz za djecu do 12 godina besplatan.

Kako ističu ispred Q-LeeN'Art ekipe: „Želimo da okupimo ljude na kvalitetnom druženju gdje ćemo poštovati sve propisane mjere zaštite i razmaka, čak šta više, idemo puno ispod dozvoljenog broja ljudi za okupljanje jer želimo da našim gostima i nama samima bude što ugodnije, uz više mjesta, uz kvalitetan spoj food brandova i craftova popraćen uz divnu umjetnost i osmijeh sviju nas.“
Pozivaju nas pripremimo svoja čula za novu eru SFD druženja gdje su kvalitet i zajednica uvijek ispred kvantiteta!"
Vidimo se 14.06.2020., od 12:00 do 22:00h u Zelenoj Dolini na ovom nešto drugačijem, ali jako cool food & art druženju.
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!