TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.6.2020.
Protekla dva mjeseca karantena, ekipa Sarajevo Food Dictionarya (SFD) i Obojene Klapa kreativno je iskoristila i spremila za nas jedan novi koncept evenata u kojima se kao domaćini pojavljuju s Obojenom Klapom. Riječ je o Q-LeeN'Art (Kulinart) eventima u kojima je SFD kulinarski dio Q-LeeN'Art, a Obojena Klapa njegov art dio.
„Q-LeeN'Art eventi su nastali iz želje da period „oporavka“ koji je uslijedio, nakon što su nam svima dozvolili dalji rad, usmjerimo na zajednicu, na community, na udruživanje i na zajedničko jačanje. Upravo zbog toga, Q-LeeN'Art eventi će zbližavati, udruživati sve nas te ujedno predstavljati svojoj publici najbolje priče s gastro i art scene u Sarajevu. Pripremili smo za vas 4 tematska eventa, jedan mjesečno, na različitim lokacijama, uz različitu tematsku gastro ponudu, izlagače i umjetnike, sve u cilju da tokom istih imate priliku biti dio jedinstvenog i autentičnog gastro i art druženja i kako biste sa sobom vratili najposebniju uspomenu jer ponavljanja nema!“ – otkrila nam je Medina Dedajić, osnivačica Sarajevo Food Dictionarya.

Q-LeeN'Art druženja organizirati će se vikendima na lokacijama koje su djelomično ili potpuno okružene prirodom i u kojima će ekipa Q-LeeN'Art predstavljati svojim gostima, shodno temi eventa, najbolje iz craft i art ponude u Sarajevu.

Na njihovom prvom druženju 14.06.2020. od 12:00 do 22:00h u restoranu Zelena dolina, gostima će se predstaviti kroz craft burgere dva velika zaljubljenika, kojima je spremanje craft burgera dugogodišnja strast. Za sve vegane i vegetarijance bit će i veganski hamburgeri by Biona.ba. kao i najposebnija sarajevska craft piva iz domaće proizvodnje pivara Pi Brewery, Olimapiacos i Mornar Pale Ale by Čupo (uz besplatnu degustaciju njihove ponude). Spremili su i slatki kutak u kojem se za prvo druženje predstavlja Kašahana i Bubble Waffle Market.
Za art dio Q-LeeN'Art eventa zadužen je Benjamin Čengić, osnivač Obojene Klape, koji će za Q-LeeN'Art ekipu imati live act cratanja dijela bašte Zelene Doline i velikog platna, popraćen cjelodnevnim nastupima mladih talenta ekipe Captol12 koji će također uz live act s električnim bubnjevima i udaraljkama natjerati sve goste da sigurno isplešu kalorije domaćih burgera.
Budući da su eventi cjelodnevni i da ekipa Q-LeeN'Art ima veliki broj aktivnosti s gastro i art strane, za sve zainteresovane su spremili timetable njihovog prvog susreta uz detaljan opis, cijene i satnice druženja, kako bi svako od nas stigao na svoj omiljeni dio eventa bez greške, a tijekom narednih dana započet će i predstavljanje svih 12 food & art brendova prvog Q-LeeN'Art druženja kroz pojedinačne intervjue u nastojanju da samu komzumaciju pretvore u malo ličniji trenutak zajedništva.




„Ponosna sam na činjenicu da će prvi Q-LeeN'Art event biti ujedno biti i prvi SFD event nakon pauze od 3 mjeseca uzrokovane Corona virusom. Poželjela sam svoje goste, poželjela sam vidjeti da uživaju, poželila sam organizaciju i pripremu evenata i ovoga puta idemo u najodlučnije i najbolje verzije i sebe i Sarajevo Food Dictionarya do sada. Iz toga razloga sam iskoristila priliku da već od prvog eventa pokrenem nešto o čemu sam dugo i razmišljala i o čemu ćemo kroz SFD i projekte koje pripremamo s razvojnim tijelima i ugostiteljima pokrenuti krajem 2020. godine, a tiču se priče „Zero Waste“ sistema u ugostiteljstvu i na gastro evnetima, tako da koristim priliku da postavim prvi Q-LeeN'Art event kao naše prvo Zero Waste druženje gdje uopće nećemo koristiti plastiku. Sve posudice i materijali koji budu korišteni bit će razgradivi.“ - nadodala je Medina.
Za official Q-LeeN'Art logo & clothing pobrinuo se jedan od najboljih sarajevskih streetwear brandova REVOLT Clothing čiji je art shop ROYAL With CHEESE ujedno i prodajno mjesto ulaznica za prvi Q-LeeN'Art event. Cijena ulaznice je 15 KM, dok je ulaz za djecu do 12 godina besplatan.

Kako ističu ispred Q-LeeN'Art ekipe: „Želimo da okupimo ljude na kvalitetnom druženju gdje ćemo poštovati sve propisane mjere zaštite i razmaka, čak šta više, idemo puno ispod dozvoljenog broja ljudi za okupljanje jer želimo da našim gostima i nama samima bude što ugodnije, uz više mjesta, uz kvalitetan spoj food brandova i craftova popraćen uz divnu umjetnost i osmijeh sviju nas.“
Pozivaju nas pripremimo svoja čula za novu eru SFD druženja gdje su kvalitet i zajednica uvijek ispred kvantiteta!"
Vidimo se 14.06.2020., od 12:00 do 22:00h u Zelenoj Dolini na ovom nešto drugačijem, ali jako cool food & art druženju.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!