TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 19.7.2019.

Krajem mjeseca, točnije, 31.07. i 01.08. 2019., u Mostaru, održava se Mostar Wine Fest, festival vina, vinske kulture i kulture uživanja u hercegovačkoj trpezi.

Događaj će biti održan u organizaciji LUX Business Bara, Bar Akademije i From Herzegovina with love, u atriju i na terasi Intera T.P., Bišće Polje b.b. u Mostaru.


Ideja koja se krije iza Mostar Wine Festa je okupiti sve vinare, hotelijere, restoratere, sommeliere i ugostitelje, ali i sve druge ljubitelje vina i ukusnih delicija koje se sjajno slažu uz vino - sireva, autentičnih mesnih delikatesa te čokolade. Cilj festivala je networking, suradnje, uvezivanje i promocija novih ideja u vinarstvu i ugostiteljstvu. Također, planirano je uparivanje vina s hranom i ocjenjivanje vina po sljedećim kategorijama:

  • Top 3 Steak Pairing Red Wine;
  • 3 Most avantgarde Rosé wines of Herzegovina (gdje prednost dajemo domaćim sortama od kojih je kreiran Rosé);
  • Top 3 Fish pairing White;
  • Top 3 Any time of day Whites;
  • Top 3 Any time of the day Reds.

"Ispred organizacije Mostar Wine Festa želio bih naglasiti da će ovaj festival biti nešto novo, nešto neviđeno dosad, budući da smo uspjeli organizirati ovaj događaj u gradu koji je centar Hercegovine, koja je prije svega, vinska zemlja, a vino je priča od milijun dolara. Zaslužila je da se napokon ispriča ta vinska priča, jer zajedno smo jači...", komentirao je Kristian Marić, vlasnik LUX Business Bara, gdje će se festival i održati.

"Idejni koncept Mostar Wine Festa je networking između vinara i restoratera, generalno ugostitelja te povezati što više ljudi da zaključe što više poslova, napraviti fine dinning restoran na otvorenom, tj. simulirati ga, te s našim partnerima iz restoranske industrije iz BiH napraviti najukusnije steakove, najukusnija jela od ribe, jela od paste, koja će onda naš ocjenjivački panel kušati, testirati zajedno sa vinima koja su donijeli naši vinari, da bi vidjeli koji je to najbolji crveni steak pairing koji imamo, kad su u pitanju crvena vina, bijeli pasta pairing i riba pairing, kad su u pitanju bijela vina iz BiH, te još tri kategorije.", komentirao je Nebojša Lazarević, vlasnik Bar Akademije te jedan od organizatora Mostar Wine Festa. 

"Hercegovina je zemlja ogromnog potencijala, ali potencijal bez upornog rada ne znači ništa. Mostar Wine Festival će pokazati kako postoje ljudi koji istinski vole Hercegovinu, ali i ljudi koji su spremni raditi na njezinoj promociji kao mediteranske plodne zemlje u koju želite doći da napunite baterije", naodala je Marija Ćeškić, osnivačica bloga From Herzegovina with love.

 


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!