TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.7.2019.
Krajem mjeseca, točnije, 31.07. i 01.08. 2019., u Mostaru, održava se Mostar Wine Fest, festival vina, vinske kulture i kulture uživanja u hercegovačkoj trpezi.
Događaj će biti održan u organizaciji LUX Business Bara, Bar Akademije i From Herzegovina with love, u atriju i na terasi Intera T.P., Bišće Polje b.b. u Mostaru.

Ideja koja se krije iza Mostar Wine Festa je okupiti sve vinare, hotelijere, restoratere, sommeliere i ugostitelje, ali i sve druge ljubitelje vina i ukusnih delicija koje se sjajno slažu uz vino - sireva, autentičnih mesnih delikatesa te čokolade. Cilj festivala je networking, suradnje, uvezivanje i promocija novih ideja u vinarstvu i ugostiteljstvu. Također, planirano je uparivanje vina s hranom i ocjenjivanje vina po sljedećim kategorijama:

"Ispred organizacije Mostar Wine Festa želio bih naglasiti da će ovaj festival biti nešto novo, nešto neviđeno dosad, budući da smo uspjeli organizirati ovaj događaj u gradu koji je centar Hercegovine, koja je prije svega, vinska zemlja, a vino je priča od milijun dolara. Zaslužila je da se napokon ispriča ta vinska priča, jer zajedno smo jači...", komentirao je Kristian Marić, vlasnik LUX Business Bara, gdje će se festival i održati.

"Idejni koncept Mostar Wine Festa je networking između vinara i restoratera, generalno ugostitelja te povezati što više ljudi da zaključe što više poslova, napraviti fine dinning restoran na otvorenom, tj. simulirati ga, te s našim partnerima iz restoranske industrije iz BiH napraviti najukusnije steakove, najukusnija jela od ribe, jela od paste, koja će onda naš ocjenjivački panel kušati, testirati zajedno sa vinima koja su donijeli naši vinari, da bi vidjeli koji je to najbolji crveni steak pairing koji imamo, kad su u pitanju crvena vina, bijeli pasta pairing i riba pairing, kad su u pitanju bijela vina iz BiH, te još tri kategorije.", komentirao je Nebojša Lazarević, vlasnik Bar Akademije te jedan od organizatora Mostar Wine Festa.

"Hercegovina je zemlja ogromnog potencijala, ali potencijal bez upornog rada ne znači ništa. Mostar Wine Festival će pokazati kako postoje ljudi koji istinski vole Hercegovinu, ali i ljudi koji su spremni raditi na njezinoj promociji kao mediteranske plodne zemlje u koju želite doći da napunite baterije", naodala je Marija Ćeškić, osnivačica bloga From Herzegovina with love.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!