TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.5.2021.
Belma Šapčanin osnivačica je brenda BeeLuv, ima višegodišnje iskustvo u organizaciji eventova i marketingu, zaljubljenica je u životinje, ali i prirodne recepture.
Prije nešto više od godinu dana pokrenula je vlastiti brend prirodne kozmetike koji je našao put i do polica dm drogerie markt diljem BiH.
BeeLuv proizvodi donose spoj najfinijih ulja i putera koji osvajaju na prvi pogled. U njihovoj ponudi pronaći ćete proizvode koji će pripomoći da vaša koža, kosa i tijelo budu zdravi i njegovani, a zahvaljujući svojim pakiranjima, postat će neodoljiv gost vaše kupaonice.
Foto: Sanela Babić
S Belmom smo razgovarali o njenim počecima u beauty industriji, važnosti marketinga i društvenih mreža, ali i otkrili koji je BeeLuv proizvod ukrao najviše simpatija dama.
***
Belma, upoznali smo se dok si još bila dio marketing tima jedne bh. agencije.
Kako si se odlučila dinamičan tempo rada u agenciji zamijeniti s kreiranjem prirodnih receptura?
Za sve je kriva pandemija i previše slobodnog vremena za razmišljanje o poslovnim idejama koje bi mogla realizovati u ovom izazovnom vremenu. Jedne noći, kada sam pripremala svoj piling (inače sam sama sebi izrađivala maskice za lice, pilinge i putere za tijelo) odlučila isti plasirati na tržište. Kreirala sam Instagram stranicu i tako je sve krenulo.
Kako se uopće rodila tvoja ljubav prema prirodnoj kozmetici?
Ja sam neko ko prirodnu kozmetiku koristi unazad tri godine, ali momenat kada sam se baš posvetila prirodnoj njezi jeste posjeta Weledinim vrtovima i proizvodnji gdje sam prošla kroz cijeli proces nastajanja jednog prirodnog proizvoda i to je za mene bilo nevjerovatno iskustvo. Poput nekog novog početka.
Kako bi opisala BeeLuv osobi koja se po prvi put susreće s njim? Što ga čini posebnim?
Tko čini tvoj tim i kako teče proces proizvodnje?
BeeLuv je jedan mali, slatki brand nastao iz moje kuhinje u koji je uloženo mnogo ljubavi i truda. Trudim se povezati sa svojim kupcima, brinem o svakom detalju jer vjerujem da u tome leži sva magija. Moj tim trenutno čini moja porodica i ja. Veliki dio posla sama obavljam, od dizajna, pakovanja, receptura pa i posla kurira. :) Kada baš zagusti ulijeće suprug, mama ili sestra.
Koji dio tvog posla ti donosi najviše uzbuđenja?
Definitivno novi recepti, nove ideje, traženje novih pakovanja koja će osvojiti srca kupaca. Upoznavanje mojih kupaca je jedan poseban dio jer uvijek razmijenimo iskustva, savjete i njihov feedback me uvijek usreći.
Koji su najveći izazovi s kojima se susrećeš u samom plasmanu, ali i razvoju brand awerenessa?
Ono što često naglasim to je da se u posljednje vrijeme pojavilo jako puno proizvođača prirodne kozmetike i jako je teško biti kreativan kada je dosta toga već viđeno na tržištu. Svojim dizajnom i pakovanjima se trudimo biti drugačiji. S druge strane, tu je uvijek nelojalna konkurencija koja čeka i prati druge.
Kvalitetom zadržavamo kupce i kupac koji se vraća je najveća nagrada uloženom trudu.
Koliko su ti iskustva s prethodnog posla pripomogla u razvoju brenda?
Mnogo. Ja sam dugo vremena radila u kreativnoj agenciji i tu sam se izgradila. Bez obzira što sam imala već iskustva rada u agencijama prije toga, posljednje radno iskustvo je bilo nevjerovatno. Radila sam sa predivnim timom mladih ljudi na velikim projektima, za velike klijente i to mi je bila velika škola i ogroman plus i predznanje za pokretanje branda.
Što smatraš da danas bh. kreativci najviše griješe pri formiranju, ali i daljnjem razvoju samog brenda?
Fokusiraju se na to šta rade drugi. A to je po meni velika greška i veliko opterećenje. Trebamo pratiti trendove kako bi usmjerili poslovanje, internet je pun ideja, inspiraciju možete lako pronaći. Ne gradite brandove gledajući šta drugi rade. Diferencijacija i USP je ključan kako bi se povezali sa krajnjim kupcima.
Postoji li neki kanal kroz koji vam se kupci mogu obratiti s konkretnim problemima pa da tako odaberu pravi proizvod koji odgovara njihovom tipu kože?
MI smo jako aktivni na društvenim mrežama i većinu komunikacije s klijenticama obavljamo preko društvene platforme. Sva pitanja i informacije primamo i na našu mail adresu [email protected]. Dosta informacija, kao i detalja o svakom proizvodu je dostupno na našoj web stranici beeluv.ba. Svakoj osobi koja se javi se posvetimo kako bi pružili sve potrebne informacije i zajednički riješili problem.
Koliko polažete u komunikaciju s klijentima preko društvenih mreža? Jesu li one i vaš primarni kanal oglašavanja?
Čini mi se da sam već odgovorila, ali definitivno da jesu. Smatram da malim biznisima društvene mreže pružaju jeftin način oglašavanja, sa jasnim ciljem i možda čak efikasnije od bilo kojeg drugog kanala oglašavanja. Doći do krajnjeg kupca nikada nije bilo lakše.
BeeLuv proizvod koji je ukrao najviše simpatija dama?
CocoRose. Bez ikakve dileme. Piling od organskog kokosovog ulja i latica ruže iz mamine bašte. Najjednostavniji i najvoljeniji BeeLuv proizvod. ?
Najvažnija beauty lekcija koju si naučila?
Proizvod ne mora biti skup da bi učinio dobro našoj koži. Sve što nam treba se nalazi u prirodi, samo je trebamo upoznati.
Beauty korak koji nikad ne preskačeš?
Nikada ne odem na spavanje, a da ne skinem šminku. To je pravilo broj 1 za zdravu kožu.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Naslovna fotografija: Sanela Babić
TEKST: Bonjour.ba
Svaki put kada dmLIVE emisija krene uživo, znamo da nas očekuje druženje koje donosi baš one teme koje nas najviše zanimaju jer su praktične, korisne i uvijek povezane s našim svakodnevnim navikama.
Ovoga puta, moderatorica Hatidža Hadžimuhamedović otvorila je razgovor naglasivši koliko je bliska i važna tema emisije: kako kupovati pametno, štedjeti i pri tome birati kvalitetne proizvode.
Hatidža Hadžimuhamedović
Ono što je dodatno zagolicalo pažnju gledalaca jeste najava da će svi fokus artikli iz emisije biti dostupni na posebnoj 1+1 gratis ponudi, i to do 16.9. kao pogodnost koja kupovinu čini znatno isplativijom.
Gostujuća sagovornica Neira Kamerić Jevicki, dobro poznata po svojoj autentičnosti i ljubavi prema dm robnim markama, podijelila je svoja iskustva i male trikove koje primjenjuje u kupovini.
Neira Kamerić Jevicki
Već na samom početku Hatidža je pojasnila šta znači oznaka uvijekpovoljno, a to je da cijene ostaju iste najmanje četiri mjeseca, a u dm prodavnicama ih trenutno nosi više od 16.500 artikala. I zaista, cijela emisija djelovala je kao da je Neira prošetala dm prodavnicom i izabrala svoje favorite, dok su gledaoci imali priliku i da uživo postave pitanja.
Koji su to proizvodi koje Neira već godinama bira, ali i oni koje je tek sada imala priliku upoznati, otkrijte u nastavku.
Balea Losion za ruke: badem i marula
Prvi fokus proizvoda večeri bio je Balea losion za ruke (100 ml) s mirisom badema i marule. Neira je istakla da uvijek bira pakovanja od 100 ml jer često putuje s ručnim prtljagom, a ovaj losion je savršen i za kućnu upotrebu i za putovanja. Kako sama kaže, zbog suhe kože ne može zamisliti dan bez losiona, a dodatni plus je što ovaj proizvod ne ostavlja masni trag i ne miješa se s parfemom.
Hatidža i Neira su testirale losion uživo i složile se da miris badema daje onaj topao, jesensko-zimski osjećaj, dok se tekstura brzo upija i hidratizira ruke.
Balea natural beauty uljani piling za tijelo: bademovo ulje i cvijet trešnje
Sljedeći u fokusu bio je Balea natural beauty uljani piling za tijelo s bademovim uljem i cvijetom trešnje (300 g). Neira je priznala da su upravo uljani pilinzi njen favorit jer kombinuju piling i hidrataciju, što je za suhu kožu idealna kombinacija.
Hatidža je otvorila proizvod i odmah se osjetio miris cvijeta trešnje u kombinaciji s bademom, što je Neiru iznenadilo i oduševilo. Upravo ovaj piling je savršen za jesen, kada koži treba dublja njega i obnova nakon ljeta.
Balea Mlijeko za tijelo
Treći proizvod bio je Balea mlijeko za tijelo (400 ml)m proizvod koji, kako kaže Neira, pamti još iz djetinjstva. „Možda se ambalaža mijenjala, ali formula i osjećaj ostaju isti. To je klasik“, istaknula je.
Mlijeko sadrži shea maslac i vitamin E te pruža hidrataciju do 48 sati.
Denkmit Multi-Power Energy tablete za pranje suđa
Sljedeći segment bio je kućanstvo. U fokusu su bile Denkmit Multi-Power Energy tablete za pranje suđa (30 kom.), a Neira je naglasila koliko joj znači što se omot ovih tableta razgrađuje sam i ne stvara dodatni otpad. “Možemo se složiti da su tablete za mašinu zaista inače poprilično skup proizvod. I nekako kada vam se potroši kesa pa kad morate da kupujete uvijek je to neki malo veći iznos. Međutim, ovo imaju zaista jako dobar odnos cijene i kvalitete.” - naglasila je Neira.
Za gledaoce je dodatni plus bio što se ovaj proizvod tokom emisije mogao kupiti u 1+1 gratis ponudi, praktična zaliha za dva mjeseca.
Saznali smo da joj pranje suđa nije najdražije, ali nam je otkrila i šta najviše voli od kućnih poslova, a to je kuhanje.
Denkmit tečni deterdžent za šareni veš
Na red je došao i Denkmit tečni deterdžent za šareni veš (1,1 l). Neira je podijelila da je u posljednjih godinu dana izbacila omekšivač iz upotrebe i sada bira deterdžente koji daju svjež miris i čiste bez agresivnih hemikalija.
Sušilica ionako dovoljno omekša veš, a ovakav deterdžent joj pruža sve što joj treba.
Profissimo osvježivač prostora: narandža
Kada je riječ o atmosferi doma, u fokusu je bio Profissimo osvježivač prostora sa štapićima (90 ml, miris narandže). Neira je priznala da joj je ovaj proizvod nezaobilazan, posebno u kupatilu, te da ga uvijek ima kod kuće.
Hatidža je pokazala kako jednostavno funkcionira ovaj mirisni dodatak elegantna staklena bočica i štapići koji ispunjavaju prostor ugodnim citrusnim notama.
Dein Bestes proizvodi za ljubimce
Za kraj, dotakle su se i proizvoda za ljubimce, temu koja je Neiri posebno bliska jer ima dva psa. U fokusu su bili:
Dein Bestes mokra hrana za mačke Himmlisch Mousse (85 g)
Dein Bestes potpuna hrana za pse junior – puretina (150 g)
Neira je naglasila koliko je važno birati kvalitetnu hranu za ljubimce i istaknula da se ovom brendu često vraća. Prisjetila se i kako je upravo hrana Dein Bestes bila prva koju je probao njen mlađi pas nakon udomljavanja.
Pogodnosti emisije i evo u čemu je trik
Kao i uvijek, dmLIVE emisija donijela je više od inspiracije jer je gledaoce čekalo pravo iznenađenje. Svi proizvodi koji su bili u fokusu emisije dostupni su u 1+1 gratis ponudi do 16.9. dakle od losiona za ruke i mlijeka za tijelo, do proizvoda za domaćinstvo i hrane za ljubimce.
I upravo tu leži trik zbog kojeg račun u dm-u izgleda nevjerovatno manji, a nisu u pitanju bodovi. Jeste li još ovdje s nama ili već listate Moj dm aplikaciju?
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt
Foto: dmLIVE
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!