TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.5.2021.

Belma Šapčanin osnivačica je brenda BeeLuv, ima višegodišnje iskustvo u organizaciji eventova i marketingu, zaljubljenica je u životinje, ali i prirodne recepture.

Prije nešto više od godinu dana pokrenula je vlastiti brend prirodne kozmetike koji je našao put i do polica dm drogerie markt diljem BiH.

BeeLuv proizvodi donose spoj najfinijih ulja i putera koji osvajaju na prvi pogled. U njihovoj ponudi pronaći ćete proizvode koji će pripomoći da vaša koža, kosa i tijelo budu zdravi i njegovani, a zahvaljujući svojim pakiranjima, postat će neodoljiv gost vaše kupaonice.

Foto: Sanela Babić

S Belmom smo razgovarali o njenim počecima u beauty industriji, važnosti marketinga i društvenih mreža, ali i otkrili koji je BeeLuv proizvod ukrao najviše simpatija dama.


***

Belma, upoznali smo se dok si još bila dio marketing tima jedne bh. agencije.
Kako si se odlučila dinamičan tempo rada u agenciji zamijeniti s kreiranjem prirodnih receptura?

Za sve je kriva pandemija i previše slobodnog vremena za razmišljanje o poslovnim idejama koje bi mogla realizovati u ovom izazovnom vremenu. Jedne noći, kada sam pripremala svoj piling (inače sam sama sebi izrađivala maskice za lice, pilinge i putere za tijelo) odlučila isti plasirati na tržište. Kreirala sam Instagram stranicu i tako je sve krenulo.



Kako se uopće rodila tvoja ljubav prema prirodnoj kozmetici?

Ja sam neko ko prirodnu kozmetiku koristi unazad tri godine, ali momenat kada sam se baš posvetila prirodnoj njezi jeste posjeta Weledinim vrtovima i proizvodnji gdje sam prošla kroz cijeli proces nastajanja jednog prirodnog proizvoda i to je za mene bilo nevjerovatno iskustvo. Poput nekog novog početka.

Kako bi opisala BeeLuv osobi koja se po prvi put susreće s njim? Što ga čini posebnim?
Tko čini tvoj tim i kako teče proces proizvodnje?

BeeLuv je jedan mali, slatki brand nastao iz moje kuhinje u koji je uloženo mnogo ljubavi i truda. Trudim se povezati sa svojim kupcima, brinem o svakom detalju jer vjerujem da u tome leži sva magija. Moj tim trenutno čini moja porodica i ja. Veliki dio posla sama obavljam, od dizajna, pakovanja, receptura pa i posla kurira. :) Kada baš zagusti ulijeće suprug, mama ili sestra.

Koji dio tvog posla ti donosi najviše uzbuđenja?

Definitivno novi recepti, nove ideje, traženje novih pakovanja koja će osvojiti srca kupaca. Upoznavanje mojih kupaca je jedan poseban dio jer uvijek razmijenimo iskustva, savjete i njihov feedback me uvijek usreći.

Koji su najveći izazovi s kojima se susrećeš u samom plasmanu, ali i razvoju brand awerenessa?

Ono što često naglasim to je da se u posljednje vrijeme pojavilo jako puno proizvođača prirodne kozmetike i jako je teško biti kreativan kada je dosta toga već viđeno na tržištu. Svojim dizajnom i pakovanjima se trudimo biti drugačiji. S druge strane, tu je uvijek nelojalna konkurencija koja čeka i prati druge.

Kvalitetom zadržavamo kupce i kupac koji se vraća je najveća nagrada uloženom trudu.

Koliko su ti iskustva s prethodnog posla pripomogla u razvoju brenda?

Mnogo. Ja sam dugo vremena radila u kreativnoj agenciji i tu sam se izgradila. Bez obzira što sam imala već iskustva rada u agencijama prije toga, posljednje radno iskustvo je bilo nevjerovatno. Radila sam sa predivnim timom mladih ljudi na velikim projektima, za velike klijente i to mi je bila velika škola i ogroman plus i predznanje za pokretanje branda.

Što smatraš da danas bh. kreativci najviše griješe pri formiranju, ali i daljnjem razvoju samog brenda?

Fokusiraju se na to šta rade drugi. A to je po meni velika greška i veliko opterećenje. Trebamo pratiti trendove kako bi usmjerili poslovanje, internet je pun ideja, inspiraciju možete lako pronaći. Ne gradite brandove gledajući šta drugi rade. Diferencijacija i USP je ključan kako bi se povezali sa krajnjim kupcima.

Postoji li neki kanal kroz koji vam se kupci mogu obratiti s konkretnim problemima pa da tako odaberu pravi proizvod koji odgovara njihovom tipu kože?

MI smo jako aktivni na društvenim mrežama i većinu komunikacije s klijenticama obavljamo preko društvene platforme. Sva pitanja i informacije primamo i na našu mail adresu [email protected]. Dosta informacija, kao i detalja o svakom proizvodu je dostupno na našoj web stranici beeluv.ba. Svakoj osobi koja se javi se posvetimo kako bi pružili sve potrebne informacije i zajednički riješili problem.

Koliko polažete u komunikaciju s klijentima preko društvenih mreža? Jesu li one i vaš primarni kanal oglašavanja?

Čini mi se da sam već odgovorila, ali definitivno da jesu. Smatram da malim biznisima društvene mreže pružaju jeftin način oglašavanja, sa jasnim ciljem i možda čak efikasnije od bilo kojeg drugog kanala oglašavanja. Doći do krajnjeg kupca nikada nije bilo lakše.

BeeLuv proizvod koji je ukrao najviše simpatija dama?

CocoRose. Bez ikakve dileme. Piling od organskog kokosovog ulja i latica ruže iz mamine bašte. Najjednostavniji i najvoljeniji BeeLuv proizvod. ?

Najvažnija beauty lekcija koju si naučila?

Proizvod ne mora biti skup da bi učinio dobro našoj koži. Sve što nam treba se nalazi u prirodi, samo je trebamo upoznati.

Beauty korak koji nikad ne preskačeš?

Nikada ne odem na spavanje, a da ne skinem šminku. To je pravilo broj 1 za zdravu kožu. 

 

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Naslovna fotografija: Sanela Babić


Bonjour

Bonjour Edit: Za 3. dan probajte mini face masažu koja traje samo 45 sekundi

TEKST: Adelisa Mašić

Bonjour Edit: Za 3. dan probajte mini face masažu koja traje samo 45 sekundi Bonjour Edit: Za 3. dan probajte mini face masažu koja traje samo 45 sekundi

Postoji trenutak u danu kada se sretnemo same sa sobom, najčešće pred ogledalom, ali tek na sekundu. Prođemo pored vlastitog odraza usput, dok ruke već traže kremu, kosu vežemo na brzinu, a mislima smo već u sljedećem koraku.

Zato se u trećem danu Bonjour Edit zimskog rituala okrećemo sebi još bliže. Ne kroz plan, ne kroz promjenu, nego kroz mali, fizički trenutak pažnje koji traje svega 45 sekundi.


 bonjour_edit_grafika1bonjour_ba


Danas taj susret ne prolazi usput. Ostajemo u njemu kratko, ali svjesno. Dovoljno dugo da dah uspori i da se lice opusti. Jer ponekad je baš to mali pomak koji promijeni ton dana.

 



Mini face masaža kao ritual koji mijenja odnos prema sebi  

Mini face masaža od 45 sekundi nije tu da promijeni tvoje lice niti da ga ‘popravi’. Nema ambiciju da briše tragove dana ili da donese vidljiv rezultat u ogledalu. Njena vrijednost je tiša i suptilnija.

Ona mijenja način na koji se u tom trenutku odnosiš prema sebi.

 



U tih nekoliko sekundi ne pokušavaš ništa ispraviti niti nešto postići. Samo si tu. Sa sobom. Sa dodirom, dahom i licem koje tog trenutka ne traži procjenu, nego pažnju.

 



To je mali ritual koji ne traži ništa zauzvrat. Samo tiho podsjeti da si tu i da si sebi dostupna, makar i na 45 sekundi.

 



Ovako ćeš uraditi mini face masažu:  

Ne treba ti savršeno svjetlo.
Ne treba ti nova krema.
Ne treba ti ni ogledalo.

Treba ti 45 sekundi i dlanovi.

• malo kreme ili ulja ugrij među prstima
• dlanovima pređi preko obraza, polako, od centra prema van
• jagodicama prstiju opusti područje oko nosa i ispod očiju
• palčevima se zadrži na vilici, tamo gdje se stres najčešće zadržava
• na kraju, položi dlanove na lice i udahni

Ne radi to ispravno. Radi to prisutno.

 



Mini face masaža nema svoje tačno mjesto u rasporedu. Ne čeka određeni sat i ne traži poseban trenutak. Pojavi se onda kada je najprirodnije: između dva koraka, dvije obaveze, dvije misli.

Može biti dio te jutarnje rutine prije nego što kreneš na posao. Ili kratka pauza između dva sastanka, kad ekran konačno utihne. Ili večernji trenutak kada dan zatvaraš tiše nego inače.

 



Bez pravila i bez osjećaja da nešto trebaš odraditi. Samo kratki trenutak koji se sam smjesti tamo gdje mu ima mjesta.

Za kraj, bez žurbe!  

Ako s nama pratiš Bonjour Edit, znaš da na kraju ne jurimo nagrade, nego male odluke da budemo nježnije prema sebi. Ipak, kao mali znak pažnje, na kraju serijala čeka i giveaway: Bonjour notes i limitirana Bonjour tote torba, za sve one koje su ovih 15 dana birale male rituale.

 



Za učešće je potrebno samo da ispuniš kratki Forms koji smo podijelili u prvom tekstu serijala.

A ako želiš zabilježiti današnji trenutak, tu je i naš free mjesečni kalendar. Dovoljna je jedna fotografija koja će te kasnije podsjetiti kako si se u tom trenutku osjećala.


mini-face-masaza-ritual_bonjour_ba_g


Danas ne tražimo promjenu.
Danas ostajemo prisutne.

Foto: @tanisrosee


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!