TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.5.2021.

Belma Šapčanin osnivačica je brenda BeeLuv, ima višegodišnje iskustvo u organizaciji eventova i marketingu, zaljubljenica je u životinje, ali i prirodne recepture.

Prije nešto više od godinu dana pokrenula je vlastiti brend prirodne kozmetike koji je našao put i do polica dm drogerie markt diljem BiH.

BeeLuv proizvodi donose spoj najfinijih ulja i putera koji osvajaju na prvi pogled. U njihovoj ponudi pronaći ćete proizvode koji će pripomoći da vaša koža, kosa i tijelo budu zdravi i njegovani, a zahvaljujući svojim pakiranjima, postat će neodoljiv gost vaše kupaonice.

Foto: Sanela Babić

S Belmom smo razgovarali o njenim počecima u beauty industriji, važnosti marketinga i društvenih mreža, ali i otkrili koji je BeeLuv proizvod ukrao najviše simpatija dama.


***

Belma, upoznali smo se dok si još bila dio marketing tima jedne bh. agencije.
Kako si se odlučila dinamičan tempo rada u agenciji zamijeniti s kreiranjem prirodnih receptura?

Za sve je kriva pandemija i previše slobodnog vremena za razmišljanje o poslovnim idejama koje bi mogla realizovati u ovom izazovnom vremenu. Jedne noći, kada sam pripremala svoj piling (inače sam sama sebi izrađivala maskice za lice, pilinge i putere za tijelo) odlučila isti plasirati na tržište. Kreirala sam Instagram stranicu i tako je sve krenulo.



Kako se uopće rodila tvoja ljubav prema prirodnoj kozmetici?

Ja sam neko ko prirodnu kozmetiku koristi unazad tri godine, ali momenat kada sam se baš posvetila prirodnoj njezi jeste posjeta Weledinim vrtovima i proizvodnji gdje sam prošla kroz cijeli proces nastajanja jednog prirodnog proizvoda i to je za mene bilo nevjerovatno iskustvo. Poput nekog novog početka.

Kako bi opisala BeeLuv osobi koja se po prvi put susreće s njim? Što ga čini posebnim?
Tko čini tvoj tim i kako teče proces proizvodnje?

BeeLuv je jedan mali, slatki brand nastao iz moje kuhinje u koji je uloženo mnogo ljubavi i truda. Trudim se povezati sa svojim kupcima, brinem o svakom detalju jer vjerujem da u tome leži sva magija. Moj tim trenutno čini moja porodica i ja. Veliki dio posla sama obavljam, od dizajna, pakovanja, receptura pa i posla kurira. :) Kada baš zagusti ulijeće suprug, mama ili sestra.

Koji dio tvog posla ti donosi najviše uzbuđenja?

Definitivno novi recepti, nove ideje, traženje novih pakovanja koja će osvojiti srca kupaca. Upoznavanje mojih kupaca je jedan poseban dio jer uvijek razmijenimo iskustva, savjete i njihov feedback me uvijek usreći.

Koji su najveći izazovi s kojima se susrećeš u samom plasmanu, ali i razvoju brand awerenessa?

Ono što često naglasim to je da se u posljednje vrijeme pojavilo jako puno proizvođača prirodne kozmetike i jako je teško biti kreativan kada je dosta toga već viđeno na tržištu. Svojim dizajnom i pakovanjima se trudimo biti drugačiji. S druge strane, tu je uvijek nelojalna konkurencija koja čeka i prati druge.

Kvalitetom zadržavamo kupce i kupac koji se vraća je najveća nagrada uloženom trudu.

Koliko su ti iskustva s prethodnog posla pripomogla u razvoju brenda?

Mnogo. Ja sam dugo vremena radila u kreativnoj agenciji i tu sam se izgradila. Bez obzira što sam imala već iskustva rada u agencijama prije toga, posljednje radno iskustvo je bilo nevjerovatno. Radila sam sa predivnim timom mladih ljudi na velikim projektima, za velike klijente i to mi je bila velika škola i ogroman plus i predznanje za pokretanje branda.

Što smatraš da danas bh. kreativci najviše griješe pri formiranju, ali i daljnjem razvoju samog brenda?

Fokusiraju se na to šta rade drugi. A to je po meni velika greška i veliko opterećenje. Trebamo pratiti trendove kako bi usmjerili poslovanje, internet je pun ideja, inspiraciju možete lako pronaći. Ne gradite brandove gledajući šta drugi rade. Diferencijacija i USP je ključan kako bi se povezali sa krajnjim kupcima.

Postoji li neki kanal kroz koji vam se kupci mogu obratiti s konkretnim problemima pa da tako odaberu pravi proizvod koji odgovara njihovom tipu kože?

MI smo jako aktivni na društvenim mrežama i većinu komunikacije s klijenticama obavljamo preko društvene platforme. Sva pitanja i informacije primamo i na našu mail adresu [email protected]. Dosta informacija, kao i detalja o svakom proizvodu je dostupno na našoj web stranici beeluv.ba. Svakoj osobi koja se javi se posvetimo kako bi pružili sve potrebne informacije i zajednički riješili problem.

Koliko polažete u komunikaciju s klijentima preko društvenih mreža? Jesu li one i vaš primarni kanal oglašavanja?

Čini mi se da sam već odgovorila, ali definitivno da jesu. Smatram da malim biznisima društvene mreže pružaju jeftin način oglašavanja, sa jasnim ciljem i možda čak efikasnije od bilo kojeg drugog kanala oglašavanja. Doći do krajnjeg kupca nikada nije bilo lakše.

BeeLuv proizvod koji je ukrao najviše simpatija dama?

CocoRose. Bez ikakve dileme. Piling od organskog kokosovog ulja i latica ruže iz mamine bašte. Najjednostavniji i najvoljeniji BeeLuv proizvod. ?

Najvažnija beauty lekcija koju si naučila?

Proizvod ne mora biti skup da bi učinio dobro našoj koži. Sve što nam treba se nalazi u prirodi, samo je trebamo upoznati.

Beauty korak koji nikad ne preskačeš?

Nikada ne odem na spavanje, a da ne skinem šminku. To je pravilo broj 1 za zdravu kožu. 

 

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Naslovna fotografija: Sanela Babić


Bonjour

Nova adresa na Baščaršiji koja privlači pažnju: Nakit koji ćete htjeti odmah

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova adresa na Baščaršiji koja privlači pažnju: Nakit koji ćete htjeti odmah Nova adresa na Baščaršiji koja privlači pažnju: Nakit koji ćete htjeti odmah

Nakon uspješnog lansiranja prve radnje 2022. godine u sarajevskom Alta shopping centru, bh. brend Werkstatt prepoznatljiv po unikatnom, ručno izrađenom dizajnerskom nakitu, s ponosom najavljuje otvaranje svoje druge radnje.

Smješten u samom srcu Starog grada, na adresi Gazi Husrev-begova 45, Baščaršija.


bonjour_ba_werkstatt_01

bonjour_ba_werkstatt_02


Otvaranjem radnje u Starom gradu, Werkstatt dodatno učvršćuje svoju vezu s lokalnom kulturom i identitetom, i nastavlja graditi most između tradicionalne grafike i savremenog dizajna. 

Brend se od početka oslanja na princip održive i male serijske proizvodnje, s naglaskom na ručni rad, pažljivo birane materijale i estetsku dosljednost.


bonjour_ba_werkstatt_06

bonjour_ba_werkstatt_05


U svakom komadu ogleda se spoj posvećenosti ručne izrade i umjetničke slobode, što Werkstatt čini prepoznatljivim na domaćem tržištu, ali i izvan njega.

Otvaranje nove radnje na Baščaršiji označava novu fazu u razvoju brenda, s ambicijom da se još čvršće veže za lokalni kontekst, ali i istupi prema međunarodnoj publici kroz autentičan dizajn i jasnu viziju.


bonjour_ba_werkstatt_07

bonjour_ba_werkstatt_08


U ambijentu koji odiše historijom i autentičnim duhom Sarajeva, Werkstatt predstavlja kolekcije nakita koje brišu granice između umjetnosti, dizajna i zanatstva. Svaki komad izrađuje se ručno, s pažnjom na detalje, materijale i izražajnu snagu. 


bonjour_ba_werkstatt_010

bonjour_ba_werkstatt_09


Otvorenje radnje obilježeno je druženjem kojem su prisustvovali brojni prijatelji brenda, predstavnici kreativne scene, kao i ljubitelji unikatnog nakita.

U intimnoj i opuštenoj atmosferi, gosti su imali priliku među prvima vidjeti nove modele nakita, osjetiti estetiku brenda i doživjeti Werkstatt kroz njegov prepoznatljivi spoj minimalizma, elegancije i autentičnosti. 


bonjour_ba_werkstatt_012

bonjour_ba_werkstatt_011

bonjour_ba_werkstatt_014

bonjour_ba_werkstatt_03

bonjour_ba_werkstatt_04

Otvaranjem nove radnje, Werkstatt nastavlja graditi svoju priču u prostoru u kojem se tradicija susreće sa savremenim stvaralaštvom, potvrđujući svoju posvećenost autentičnosti, lokalnoj proizvodnji i vrhunskom zanatstvu.

Foto: Amina Ahmetagić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!