TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.5.2021.

Belma Šapčanin osnivačica je brenda BeeLuv, ima višegodišnje iskustvo u organizaciji eventova i marketingu, zaljubljenica je u životinje, ali i prirodne recepture.

Prije nešto više od godinu dana pokrenula je vlastiti brend prirodne kozmetike koji je našao put i do polica dm drogerie markt diljem BiH.

BeeLuv proizvodi donose spoj najfinijih ulja i putera koji osvajaju na prvi pogled. U njihovoj ponudi pronaći ćete proizvode koji će pripomoći da vaša koža, kosa i tijelo budu zdravi i njegovani, a zahvaljujući svojim pakiranjima, postat će neodoljiv gost vaše kupaonice.

Foto: Sanela Babić

S Belmom smo razgovarali o njenim počecima u beauty industriji, važnosti marketinga i društvenih mreža, ali i otkrili koji je BeeLuv proizvod ukrao najviše simpatija dama.


***

Belma, upoznali smo se dok si još bila dio marketing tima jedne bh. agencije.
Kako si se odlučila dinamičan tempo rada u agenciji zamijeniti s kreiranjem prirodnih receptura?

Za sve je kriva pandemija i previše slobodnog vremena za razmišljanje o poslovnim idejama koje bi mogla realizovati u ovom izazovnom vremenu. Jedne noći, kada sam pripremala svoj piling (inače sam sama sebi izrađivala maskice za lice, pilinge i putere za tijelo) odlučila isti plasirati na tržište. Kreirala sam Instagram stranicu i tako je sve krenulo.



Kako se uopće rodila tvoja ljubav prema prirodnoj kozmetici?

Ja sam neko ko prirodnu kozmetiku koristi unazad tri godine, ali momenat kada sam se baš posvetila prirodnoj njezi jeste posjeta Weledinim vrtovima i proizvodnji gdje sam prošla kroz cijeli proces nastajanja jednog prirodnog proizvoda i to je za mene bilo nevjerovatno iskustvo. Poput nekog novog početka.

Kako bi opisala BeeLuv osobi koja se po prvi put susreće s njim? Što ga čini posebnim?
Tko čini tvoj tim i kako teče proces proizvodnje?

BeeLuv je jedan mali, slatki brand nastao iz moje kuhinje u koji je uloženo mnogo ljubavi i truda. Trudim se povezati sa svojim kupcima, brinem o svakom detalju jer vjerujem da u tome leži sva magija. Moj tim trenutno čini moja porodica i ja. Veliki dio posla sama obavljam, od dizajna, pakovanja, receptura pa i posla kurira. :) Kada baš zagusti ulijeće suprug, mama ili sestra.

Koji dio tvog posla ti donosi najviše uzbuđenja?

Definitivno novi recepti, nove ideje, traženje novih pakovanja koja će osvojiti srca kupaca. Upoznavanje mojih kupaca je jedan poseban dio jer uvijek razmijenimo iskustva, savjete i njihov feedback me uvijek usreći.

Koji su najveći izazovi s kojima se susrećeš u samom plasmanu, ali i razvoju brand awerenessa?

Ono što često naglasim to je da se u posljednje vrijeme pojavilo jako puno proizvođača prirodne kozmetike i jako je teško biti kreativan kada je dosta toga već viđeno na tržištu. Svojim dizajnom i pakovanjima se trudimo biti drugačiji. S druge strane, tu je uvijek nelojalna konkurencija koja čeka i prati druge.

Kvalitetom zadržavamo kupce i kupac koji se vraća je najveća nagrada uloženom trudu.

Koliko su ti iskustva s prethodnog posla pripomogla u razvoju brenda?

Mnogo. Ja sam dugo vremena radila u kreativnoj agenciji i tu sam se izgradila. Bez obzira što sam imala već iskustva rada u agencijama prije toga, posljednje radno iskustvo je bilo nevjerovatno. Radila sam sa predivnim timom mladih ljudi na velikim projektima, za velike klijente i to mi je bila velika škola i ogroman plus i predznanje za pokretanje branda.

Što smatraš da danas bh. kreativci najviše griješe pri formiranju, ali i daljnjem razvoju samog brenda?

Fokusiraju se na to šta rade drugi. A to je po meni velika greška i veliko opterećenje. Trebamo pratiti trendove kako bi usmjerili poslovanje, internet je pun ideja, inspiraciju možete lako pronaći. Ne gradite brandove gledajući šta drugi rade. Diferencijacija i USP je ključan kako bi se povezali sa krajnjim kupcima.

Postoji li neki kanal kroz koji vam se kupci mogu obratiti s konkretnim problemima pa da tako odaberu pravi proizvod koji odgovara njihovom tipu kože?

MI smo jako aktivni na društvenim mrežama i većinu komunikacije s klijenticama obavljamo preko društvene platforme. Sva pitanja i informacije primamo i na našu mail adresu [email protected]. Dosta informacija, kao i detalja o svakom proizvodu je dostupno na našoj web stranici beeluv.ba. Svakoj osobi koja se javi se posvetimo kako bi pružili sve potrebne informacije i zajednički riješili problem.

Koliko polažete u komunikaciju s klijentima preko društvenih mreža? Jesu li one i vaš primarni kanal oglašavanja?

Čini mi se da sam već odgovorila, ali definitivno da jesu. Smatram da malim biznisima društvene mreže pružaju jeftin način oglašavanja, sa jasnim ciljem i možda čak efikasnije od bilo kojeg drugog kanala oglašavanja. Doći do krajnjeg kupca nikada nije bilo lakše.

BeeLuv proizvod koji je ukrao najviše simpatija dama?

CocoRose. Bez ikakve dileme. Piling od organskog kokosovog ulja i latica ruže iz mamine bašte. Najjednostavniji i najvoljeniji BeeLuv proizvod. ?

Najvažnija beauty lekcija koju si naučila?

Proizvod ne mora biti skup da bi učinio dobro našoj koži. Sve što nam treba se nalazi u prirodi, samo je trebamo upoznati.

Beauty korak koji nikad ne preskačeš?

Nikada ne odem na spavanje, a da ne skinem šminku. To je pravilo broj 1 za zdravu kožu. 

 

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Naslovna fotografija: Sanela Babić


Bonjour

Gua sha u praksi: Šta se desi nakon nekoliko sedmica i koje greške gotovo svi prave?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Gua sha u praksi: Šta se desi nakon nekoliko sedmica i koje greške gotovo svi prave? Gua sha u praksi: Šta se desi nakon nekoliko sedmica i koje greške gotovo svi prave?

U trenutku kad smo odlučili da počnemo raditi gua sha svako jutro, nismo imali pojma da taj mali kamenčić zahtijeva više pažnje nego skincare ormarić. Svi su govorili da mijenja lice, skine natečenost, zategne konture, ali niko nije spomenuo da postoje i greške.

Prvi dan… prehladni kamen. Drugi dan… bez ulja. Treći dan… crvenilo. I tek tada smo shvatili da gua sha nije trend, nego ritual koji traži strpljenje, tehniku i malo ljubavi prema ogledalu.
 

Prvo pravilo: ulje je obavezno (ne, krema ne važi)  
 

Gua sha masaža se nikada ne radi na suhoj koži. Ulje (ili bogat serum) stvara zaštitni sloj koji omogućava kamenu da “klizi”, a ne da “struže”. Najbolje se pokazalo ulje s laganom teksturom poput sjemenki grožđa ili skvalana. Ako vam koža reaguje, birajte ulja bez mirisa.
 


Drugo pravilo: pritisak nije poenta, ritam jeste


Ako nakon masaže lice boli, pretjerali ste. Trik je u blagom, ravnom pritisku i ritmičnom povlačenju kamena od centra lica prema van. Pokreti neka budu spori, gotovo meditativni kao da iscrtavate mapu svog lica.
 

Treće pravilo: redovnost donosi rezultate  
 

Jedna masaža neće promijeniti konture, ali sedam dana zaredom sigurno hoće. Lice se s vremenom “probudi”, cirkulacija se poboljša, a tonus postane čvršći. Ujutro pomaže protiv natečenosti, navečer smiruje lice nakon dana punog ekrana i stresa.
 

 


Bonus savjet: čuvajte kamen u frižideru (ne zamrzivač)


Ovo smo otkrili slučajno, ali… kakva razlika! Hladan kamen umiruje kožu i daje onaj “spa” osjećaj kod kuće. Plus, pomaže kod podočnjaka i jutarnje natečenosti.  Također, možete 10 minuta prije staviti ga u čašu sa ledom.
 


Ako nas danas neko pita odakle početi, odgovor je sa strpljenjem. Gua sha nije čarobni trik, ali jeste prekrasan ritual koji u pet minuta vraća mir i fokus.

Konkretni početak? Idealna nam je bila 20 sekundi rutina Kendall Jenner.
 

 

FAQ  
 

Koliko često treba raditi gua sha masažu? Idealno svaki dan ili barem 3–4 puta sedmično, po 5–10 minuta.

Koji oblik kamena je najbolji za početnike? Klasični “heart shape” jer je najjednostavniji za kontrolu i radi na svim zonama lica.

Smije li se gua sha raditi ako imaš akne? Da, ali s oprezom. Izbjegavajte aktivne upale i područja s otvorenim bubuljicama. Umjesto po cijelom licu, fokusirajte se na vrat i liniju vilice.  To pomaže limfnoj drenaži bez iritacije.

Da li gua sha može promijeniti oblik lica? Ne “preoblikuje” lice trajno, ali smanjuje natečenost i definiše konture pa lice djeluje svježije i zategnutije. Dakle, efekat da, a nova kostur struktura ne.

Koliko često treba prati gua sha kamen? Nakon svake upotrebe mlakom vodom i blagim sapunom. Inače se na površini nakupljaju ostaci ulja i bakterije koje mogu izazvati prištiće.

 

gua-sha-kamen-1-bonjour-ba

Kupi ovdje


gua-sha-kamen-2-bonjour-ba

Kupi ovdje

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @hannaschonberg


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!