TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.5.2021.
Belma Šapčanin osnivačica je brenda BeeLuv, ima višegodišnje iskustvo u organizaciji eventova i marketingu, zaljubljenica je u životinje, ali i prirodne recepture.
Prije nešto više od godinu dana pokrenula je vlastiti brend prirodne kozmetike koji je našao put i do polica dm drogerie markt diljem BiH.
BeeLuv proizvodi donose spoj najfinijih ulja i putera koji osvajaju na prvi pogled. U njihovoj ponudi pronaći ćete proizvode koji će pripomoći da vaša koža, kosa i tijelo budu zdravi i njegovani, a zahvaljujući svojim pakiranjima, postat će neodoljiv gost vaše kupaonice.
Foto: Sanela Babić
S Belmom smo razgovarali o njenim počecima u beauty industriji, važnosti marketinga i društvenih mreža, ali i otkrili koji je BeeLuv proizvod ukrao najviše simpatija dama.
***
Belma, upoznali smo se dok si još bila dio marketing tima jedne bh. agencije.
Kako si se odlučila dinamičan tempo rada u agenciji zamijeniti s kreiranjem prirodnih receptura?
Za sve je kriva pandemija i previše slobodnog vremena za razmišljanje o poslovnim idejama koje bi mogla realizovati u ovom izazovnom vremenu. Jedne noći, kada sam pripremala svoj piling (inače sam sama sebi izrađivala maskice za lice, pilinge i putere za tijelo) odlučila isti plasirati na tržište. Kreirala sam Instagram stranicu i tako je sve krenulo.
Kako se uopće rodila tvoja ljubav prema prirodnoj kozmetici?
Ja sam neko ko prirodnu kozmetiku koristi unazad tri godine, ali momenat kada sam se baš posvetila prirodnoj njezi jeste posjeta Weledinim vrtovima i proizvodnji gdje sam prošla kroz cijeli proces nastajanja jednog prirodnog proizvoda i to je za mene bilo nevjerovatno iskustvo. Poput nekog novog početka.
Kako bi opisala BeeLuv osobi koja se po prvi put susreće s njim? Što ga čini posebnim?
Tko čini tvoj tim i kako teče proces proizvodnje?
BeeLuv je jedan mali, slatki brand nastao iz moje kuhinje u koji je uloženo mnogo ljubavi i truda. Trudim se povezati sa svojim kupcima, brinem o svakom detalju jer vjerujem da u tome leži sva magija. Moj tim trenutno čini moja porodica i ja. Veliki dio posla sama obavljam, od dizajna, pakovanja, receptura pa i posla kurira. :) Kada baš zagusti ulijeće suprug, mama ili sestra.
Koji dio tvog posla ti donosi najviše uzbuđenja?
Definitivno novi recepti, nove ideje, traženje novih pakovanja koja će osvojiti srca kupaca. Upoznavanje mojih kupaca je jedan poseban dio jer uvijek razmijenimo iskustva, savjete i njihov feedback me uvijek usreći.
Koji su najveći izazovi s kojima se susrećeš u samom plasmanu, ali i razvoju brand awerenessa?
Ono što često naglasim to je da se u posljednje vrijeme pojavilo jako puno proizvođača prirodne kozmetike i jako je teško biti kreativan kada je dosta toga već viđeno na tržištu. Svojim dizajnom i pakovanjima se trudimo biti drugačiji. S druge strane, tu je uvijek nelojalna konkurencija koja čeka i prati druge.
Kvalitetom zadržavamo kupce i kupac koji se vraća je najveća nagrada uloženom trudu.
Koliko su ti iskustva s prethodnog posla pripomogla u razvoju brenda?
Mnogo. Ja sam dugo vremena radila u kreativnoj agenciji i tu sam se izgradila. Bez obzira što sam imala već iskustva rada u agencijama prije toga, posljednje radno iskustvo je bilo nevjerovatno. Radila sam sa predivnim timom mladih ljudi na velikim projektima, za velike klijente i to mi je bila velika škola i ogroman plus i predznanje za pokretanje branda.
Što smatraš da danas bh. kreativci najviše griješe pri formiranju, ali i daljnjem razvoju samog brenda?
Fokusiraju se na to šta rade drugi. A to je po meni velika greška i veliko opterećenje. Trebamo pratiti trendove kako bi usmjerili poslovanje, internet je pun ideja, inspiraciju možete lako pronaći. Ne gradite brandove gledajući šta drugi rade. Diferencijacija i USP je ključan kako bi se povezali sa krajnjim kupcima.
Postoji li neki kanal kroz koji vam se kupci mogu obratiti s konkretnim problemima pa da tako odaberu pravi proizvod koji odgovara njihovom tipu kože?
MI smo jako aktivni na društvenim mrežama i većinu komunikacije s klijenticama obavljamo preko društvene platforme. Sva pitanja i informacije primamo i na našu mail adresu [email protected]. Dosta informacija, kao i detalja o svakom proizvodu je dostupno na našoj web stranici beeluv.ba. Svakoj osobi koja se javi se posvetimo kako bi pružili sve potrebne informacije i zajednički riješili problem.
Koliko polažete u komunikaciju s klijentima preko društvenih mreža? Jesu li one i vaš primarni kanal oglašavanja?
Čini mi se da sam već odgovorila, ali definitivno da jesu. Smatram da malim biznisima društvene mreže pružaju jeftin način oglašavanja, sa jasnim ciljem i možda čak efikasnije od bilo kojeg drugog kanala oglašavanja. Doći do krajnjeg kupca nikada nije bilo lakše.
BeeLuv proizvod koji je ukrao najviše simpatija dama?
CocoRose. Bez ikakve dileme. Piling od organskog kokosovog ulja i latica ruže iz mamine bašte. Najjednostavniji i najvoljeniji BeeLuv proizvod. ?
Najvažnija beauty lekcija koju si naučila?
Proizvod ne mora biti skup da bi učinio dobro našoj koži. Sve što nam treba se nalazi u prirodi, samo je trebamo upoznati.
Beauty korak koji nikad ne preskačeš?
Nikada ne odem na spavanje, a da ne skinem šminku. To je pravilo broj 1 za zdravu kožu.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Naslovna fotografija: Sanela Babić
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Kada su obaveze stisnute sa svih strana, a lice nam govori da je vrijeme da stanemo i posvetimo mu pažnju, želimo proizvode koji donose rezultate ali i ulijevaju povjerenje. Upravo tu nastupa korejski brend koji se sve češće pojavljuje na feedovima Mirze Mustafagića, regionalnih influenserica i globalnih zvijezda poput Kylie Jenner i Hailey Bieber.
Riječ je o pravim skincare herojima: kremama, serumima i maskama koje ostaju kad se kamere ugase, a koži treba stvarna njega. Dermatološki testirani, klinički potvrđeni, a sada i dostupni kod nas, zahvaljujući ulistanju u dm i online ponudi Beauty Garden.
Foto: @kyliejenner
Korejska rutina za stvarni život
Zaboravite na 10 koraka i složene režime. Današnja žena zna što želi i zna da je svaka minuta dragocjena. Medicube donosi rješenja koja poštuju vašu rutinu, ali i znaju odgovoriti na potrebe kože u različitim fazama života. Bez nerealnih obećanja samo klinički dokazana učinkovitost, pročišćene formule i ciljani rezultati.
Od prve bore do umorne kože bez sjaja, Medicube ima linije koje odgovaraju na izazove koje mnoge od nas dijele posebno u periodu kada koža traži više njege, ali mi imamo sve manje vremena.
4 proizvoda koji mijenjaju igru (i police naše kupaonice)
Deep Vita C Capsule Cream: Za lice koje zrači i kad vi nemate vremena
Vitamin C znamo svi ali ova kapsulirana formula radi i kad vi spavate. Zahvaljujući stabiliziranoj formi vitamina C i dodatku niacinamida, krema posvjetljuje ten, smanjuje mrlje i potiče elastičnost. Ako vam treba multitasker za jutarnju i večernju rutinu ovo je to.
Collagen Jelly Cream: Hidratacija i punoća kože u samo par poteza
Lagane, ali bogate teksture, ova "jelly" krema hrani kožu kolagenom i peptidima bez težine. Ako ste primijetili gubitak tonusa ili sitne bore, ovaj proizvod djeluje poput "čepa" koji vraća punoću i svježinu.
Collagen Night Wrapping Mask: Noćna njega koja radi dok vi spavate
Maska koja se ne skida? Da, molimo! Ova noćna maska stvara zaštitni sloj preko kože, zaključava hidrataciju i intenzivno njeguje lice dok vi sanjate. Savršena za sve nas koje navečer tražimo rješenja bez puno komplikacija.
One Day Exosome Shot Pore Ampoule: Nova era njege pora i teksture kože
Eksosomi možda zvuče kao znanstvena fantastika, ali u stvarnosti donose vidljive promjene u teksturi kože. Ovaj koncentrirani serum koristi naprednu tehnologiju kako bi suzio pore, umirio crvenilo i obnovio kožnu barijeru u samo jednom danu.
Dermatološki testirano, globalnim zvijezdama omiljeno
Zahvaljujući viralnosti na Instagramu i TikToku, Medicube su mnoge od nas već uočile kod influenserica iz regije – ali sada ga možete testirati i na vlastitoj koži.
Brend se oslanja na klinička ispitivanja, dermatološki je testiran i pogodan i za osjetljivu kožu, što ga čini ozbiljnim saveznikom u dugoročnoj njezi.
Medicube proizvodi od sada su dostupni u Beauty Garden-u ali i u odabranim dm prodavnicama širom BiH što znači da svoj sljedeći skincare favorit možete pronaći doslovno usput.
Foto: @kimyazdani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!