TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 26.9.2020.
Ubacite se u udubnu odjeću, pokrijte najmekanijim pokrivačem jer je napokon stigla jesen, savršena sezona da se prepustite komfortu i opuštajućem hygge.
Obradovat će vas činjenica da jesen 2020. ima odličan uvod u mnoštvo dobrih serija, a za vas smo izdvojili top pet koje sa nestrpljenjem očekujemo.
WE ARE WHO WE ARE
https://www.youtube.com/watch?v=u6VAQ6LdnKs
Ukoliko volite Italiju i ljubitelji ste prelijepih prizora, ovo je serija koja će vam se svidjeti. Naime, reditelj hit filma „Call Me By Your Name“, Luce Guadagninana ispričao je još jednu ljubavnu priču, ali ovaj put u predjelima Venecije. Točnije, na male ekrane nam stiže serijal od osam dijelova koji prati par mladih tinejdžera (Jack Dylan Grazer i Jordan Kristine Seamón) koji se međusobno upoznavaju, pokušavaju da stvore prijateljstvo i izgrade život u Italiji.
EMILY IN PARIS
https://www.youtube.com/watch?v=lptctjAT-Mk
Ako ste voljeli „Sex and The City“ sigurno ćete uživati i u ovoj seriji. Naime, Lilly Colins glumi ambicioznu dvadesetogodišnjakinju, Emily iz Chicaga, koja oduševljeno prihvata posao iz snova u Parizu. Emily se uputi u Grad svjetlosti kako bi popravila medijsku strategiju tvrtke, ali njen novi život u Parizu ispunjen je i iznenađujućim izazovima dok žonglira pokušajima da se svidi svojim kolegama sa posla, sklapanjem prijatelja i navigacijom u novim romansama.
THE RIGHT STUFF
https://www.youtube.com/watch?v=Og0htvEVqJQ
Nevjerojatna priča o ranim danima svemirskog programa SAD-a, temeljena na kultnom bestseleru Toma Wolfea. U jeku hladnog rata, novoosnovana NASA odabire sedam najboljih vojnih probnih pilota koji će postati astronauti. Natječući se da budu prvi u svemiru, ti ljudi postižu izvanredan poduhvat, nadahnjujući svijet da se okrene prema novom horizontu ambicije i nade. Ako ste ljubitelji historije i svemira, ne sumnjamo da će ova serija biti vaš odabir za jesen.
THE QUEEN’S GAMBIT
https://www.youtube.com/watch?v=CDrieqwSdgI
Dok Netflix svaki tjedan izbacuje nove najave za jesen, moramo priznati da nam „The Queen's Gambit“ stiže kao iznenađenje u jesenskoj postavi. Adaptirano iz romana Waltera Tevisa iz 1983. godine, „The Queen's Gambit“ odnosi se na početni potez dobro poznat ljubiteljima šaha. U priči se pojavljuje Beth Harmon, siroče koje se u dobi od osam godina povlači u svijet ove strateške igre. Usred hladnog rata, mlada djevojka poboljšava svoju tehniku dok se zatvara u svoju samoću, odlučna da sruši tradicionalne norme uspostavljene u svijetu šaha u kojem dominiraju muškarci.
THE UNDOING
https://www.youtube.com/watch?v=QWoiNlLqLR8
Nakon uspjeha „Big Little Lies“, Nicole Kidman i književnik David E. Kelley vraćaju se na HBO sa novom limited serijom „The Undoing“ koja je temeljena na romanu Jean Hanffa Korelitza „You Should Have Known“ iz 2014. godine. Psihološki triler od šest epizoda tematizira mračne tajne newyorške obitelji gornjeg sloja čiji je život preokrenut misterioznom smrću. Točnije, Nicole Kidman koja glumi uspješnu psihoterapeutkinju, doživljava preokret u životu kad njezin suprug nestane i pokrene niz pitanja o njegovom pravom identitetu.
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!