TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 5.9.2017.
Kroz #MyFactor video s našim blogericama, Miom, Ernom i Taidom smo otkrili što je njihov faktor i ono što ih čini posebnom, a sada je vrijeme da i vi otkrijete svoj faktor.
Max Factor tim je ove godine prihvatio odgovoran zadatak da svakoj ženi pomogne pronaći svoj jedinstveni faktor koji će uz pomoć make-upa istaknuti i ponosno pokazati svijetu.
„Mnogi smatraju da je make-up tu kako bismo se sakrili. Uklonili svoje nedostatke i pretvarali se da smo netko drugi. Svaka osoba na svijetu ima svoj faktor. Ono što ju čini posebnijom od svih ostalih. Mi volimo posebnost. Volimo svaki vaš faktor.“, poručuju iz Max Factora povodom službenog početka #MyFactor kampanje koja traje do kraja godine i tijekom koje su za sve one koji vjeruju da svaku ženu krasi jedinstvena ljepota, u dm poslovnicama širom BiH pripremili posebne ponude. Naime, od sutra, 06.09.2017. godine, određene Max Factor proizvode možete pronaći po jedinstvenoj ponudi sniženja u svim dm poslovnicama.
Za kampanju #MyFactor blogerica Mia Kozo je otkrila kako je uvijek smatrala da ima naglašene obraze i maleno lice, no danas uživa u njegovoj ljepoti i upravo svoje lice smatra svojim posebnim faktorom.
https://www.youtube.com/watch?v=YHSasELh7u0
Komentari koji su išli protiv njenog samopouzdanja i ne tako pune usne su ono što je Erna Saljević istaknula u kampanji #MyFactor priznavši da ranije nije ni bila svjesna koliko su joj usne lijepe kada se razvuku u osmijeh, koji je istaknula kao svoj faktor.
https://www.youtube.com/watch?v=FX3lB0K57bM
Blogerica Taida Nazraić je priznala kako je prije ponekad priželjkivala plave oči, a danas uživa u svojim prekrasnim zelenim očima kroz koje otkriva dobrotu u ljudima.
https://www.youtube.com/watch?v=2I7hIWLXKo0
Sigurni smo da i vi imate svoj faktor i pozivamo vas da nam ga otkrijete tako što ćete svoju beauty fotografiju objaviti na društvenim mrežama uz hastag #MyFactor, a time dobiti i priliku da upravo na vašu adresu stigne bogati paket koji uključuje Max Factor bestseller proizvode: Lasting performance puder, Colour Elixir ruž, Creme Puff i Pan Stik. Nagrađujemo dvije dame s najkreativnijom fotografijom, a igramo se do 10.9.2017.
Sretno i jedva čekamo vidjeti vaš faktor!
https://www.youtube.com/watch?v=HjUGT1JDIGg&t=10s
Produkcija: BONJOUR.ba
Modeli: Mia Kozo, Erna Saljević i Taida Nazraić
Make-up: Aida Mahmutović za Max Factor
Frizura: Ogledalce
Fotografkinja: Aida Redžepagić
Asistentica fotografkinje: Emina Smaka
Video: Emir Džanan
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!