TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 5.9.2017.

Kroz #MyFactor video s našim blogericama, Miom, Ernom i Taidom smo otkrili što je njihov faktor i ono što ih čini posebnom, a sada je vrijeme da i vi otkrijete svoj faktor.

Max Factor tim je ove godine prihvatio odgovoran zadatak da svakoj ženi pomogne pronaći svoj jedinstveni faktor koji će uz pomoć make-upa istaknuti i ponosno pokazati svijetu.

„Mnogi smatraju da je make-up tu kako bismo se sakrili. Uklonili svoje nedostatke i pretvarali se da smo netko drugi. Svaka osoba na svijetu ima svoj faktor. Ono što ju čini posebnijom od svih ostalih. Mi volimo posebnost. Volimo svaki vaš faktor.“, poručuju iz Max Factora povodom službenog početka #MyFactor kampanje koja traje do kraja godine i tijekom koje su za sve one koji vjeruju da svaku ženu krasi jedinstvena ljepota, u dm poslovnicama širom BiH pripremili posebne ponude. Naime, od sutra, 06.09.2017. godine, određene Max Factor proizvode možete pronaći po jedinstvenoj ponudi sniženja u svim dm poslovnicama.

Za kampanju #MyFactor blogerica Mia Kozo je otkrila kako je uvijek smatrala da ima naglašene obraze i maleno lice, no danas uživa u njegovoj ljepoti i upravo svoje lice smatra svojim posebnim faktorom.

modamo my factor vizuali mia

mia online proizvodi 2

https://www.youtube.com/watch?v=YHSasELh7u0

Komentari koji su išli protiv njenog samopouzdanja i ne tako pune usne su ono što je Erna Saljević istaknula u kampanji #MyFactor priznavši da ranije nije ni bila svjesna koliko su joj usne lijepe kada se razvuku u osmijeh, koji je istaknula kao svoj faktor.

modamo my factor vizuali erna

erna online proizvodi2

https://www.youtube.com/watch?v=FX3lB0K57bM

Blogerica Taida Nazraić je priznala kako je prije ponekad priželjkivala plave oči, a danas uživa u svojim prekrasnim zelenim očima kroz koje otkriva dobrotu u ljudima.

modamo my factor vizuali taida

taida online proizvodi2

https://www.youtube.com/watch?v=2I7hIWLXKo0

Sigurni smo da i vi imate svoj faktor i pozivamo vas da nam ga otkrijete tako što ćete svoju beauty fotografiju objaviti na društvenim mrežama uz hastag #MyFactor, a time dobiti i priliku da upravo na vašu adresu stigne bogati paket koji uključuje Max Factor bestseller proizvode: Lasting performance puder, Colour Elixir ruž, Creme Puff i Pan Stik. Nagrađujemo dvije dame s najkreativnijom fotografijom, a igramo se do 10.9.2017.

Sretno i jedva čekamo vidjeti vaš faktor!

https://www.youtube.com/watch?v=HjUGT1JDIGg&t=10s

Produkcija: BONJOUR.ba

Modeli: Mia Kozo, Erna Saljević i Taida Nazraić

Make-up: Aida Mahmutović za Max Factor

Frizura: Ogledalce

Fotografkinja: Aida Redžepagić

Asistentica fotografkinje: Emina Smaka

Video: Emir Džanan


Bonjour

Ova olovka za usne daje isti efekat kao Tilbury hit, a košta manje od 5 KM!

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Ova olovka za usne daje isti efekat kao Tilbury hit, a košta manje od 5 KM! Ova olovka za usne daje isti efekat kao Tilbury hit, a košta manje od 5 KM!

Beauty TikTok ovih dana bruji o jednoj drogerijskoj olovci za usne. Riječ je nijansi za koju blogerice tvrde da je skoro pa identična slavnom Charlotte Tilbury Iconic Nude bestselleru.

U kratkom videu koji se proširio među ljubiteljima šminke, jasno se vidi… ton, tekstura i završni efekat na usnama nevjerovatno podsjećaju na Tilbury original. Swatch na ruci? Gotovo ista nijansa. Efekt na usnama? Minimalna razlika, skoro neprimjetna.
 

 

Ono što cijelu priču čini još boljom je cijena. Dok Iconic Nude košta oko 50 KM, Catrice 150 Queen Vibes košta 4,95KM.

Za sve koji vole neutralne, svakodnevne nijanse s dozom luksuznog efekta, ali bez luksuzne cijene, ovo je trenutno jedan od najtraženijih drogerijskih ulova.

Dostupna u BiH!
 

 charlotte-tilbury-iconic-nude-dupe-catrice-queen-vibes_2_bonjour_ba

Kupi ovdje


 Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @makeup.by.asta


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!