TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.4.2019.
Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day po četvrti put će se održati u Banjaluci 07. 06. 2019. godine u CineStar Delta Planet, te će svim učesnicima ponuditi najbolji program do sada uz mnoštvo atraktivnih tema iz oblasti kreativne industrije! Organizator događaja, kreativna agencija Play Team, ove godine odlučila je da posjetiocima omogući potpuno novi doživljaj u jednom od najljepših i najmodernijih multipleksa u regionu. Dio programa će biti 40 stranih, regionalnih i domaćih stručnjaka, a očekuje se prisustvo oko 1000 sudionika iz BiH, regiona i svijeta.
Direktorica programa Dijana Tepšić, istakla je na konferenciji za novinare kako je ponosna što je Play Media Day i prošle godine nadmašio očekivanja sudionika i predavača, te opravdao povjerenje prisutnih i svojim programom oduševio više od 500 domaćih i regionalnih posjetilaca.
“Iz godine u godinu se trudimo da ponudimo kvalitetan program. Najponosniji smo na činjenicu da smo Banjaluku pozicionirali na mapu kreativne industrije regiona. Ono što je dodatna vrijednost događaja pored razmjene znanja i iskustava je povezivanje mnogobrojnih sudionika, stručnjaka, studenata. Praksa je pokazala da se nakon našeg događaja realizmiraju uspješni projekti i poslovne suradnje. Ove godine imamo oko 40 predavača i panelista, koji dolaze iz Irske, Holandije, Poljske, Italije, Srbije, Hrvatske, Slovenije i BiH”, dodaje direktorica programa.
Samo neka od imena ovogodišnjeg programa su: Jack Murray - medijski poduzetnik i inovator - MediaHQ.com - Irska, Eva Zahrawi Ruiz - brend i marketing ekspertica - Nizozemska, Daniel Ackermann - Direktor i suosnivač - Degordian i Bornfight - Hrvatska, Prof. dr. Elisabetta Lazzaro - profesorica Kreativne ekonomije - Nizozemska, Gustaw Dmowski - Kreativni direktor i osnivač studija za branding i grafički dizajn - Dmowski & Co - Poljska, Larisa Halilović - ekspertica za obrazovanje - Bosna i Hercegovina, Matej Praprotnik - Voditelj Digital odjela i medijski strateg - RTV Slovenija – Slovenija, Vladimir Mitrović, kreativni direktor - Ovation BBDO - Srbija, kao i Marko Marjanović - Creative & Digital Head - Ovation BBDO - Srbija, Nika Dvoravić - dizajnerica i ekspertica za gaming industriju - Croteam - Hrvatska.
Do sada potvrđene predavače i paneliste pogledajte na ovom linku.
Neke od atraktivnih tema ovogodišnjeg događaja su:
Podkast - nova poslastica za oglašivače, trendovi u agencijskom i biznis svijetu, Influenceri - od zanimanja do novog medija, Story telling u odnosima s javnošću i medijima, pričaj integrisano da te cijeli svijet razumije. Razgovarat će se i o najboljim medijskim i digitalnim strategijama, analizirati digitalno u odnosu na tradicionalno oglašavanje, kao i o brendingu i grafičkom dizajnu.
Program će otkriti i kako biti najhrabriji među brendovima, te zašto je prediktivni marketing moćan alat. Govorit će se i o evoluciji digitalnog PR-a, digitalnoj transformaciji u široj digitalnoj slici budućnosti, te kako kreativnom ekonomijom do bržeg razvoja i bolje zarade. Neke od tema koje će posebno biti atraktivne studentima su: Emotivna inteligencija u vještačkom svijetu, gaming industrija kao veliki potencijal za nova radna mjesta za mlade, kao i predavanje namijenjeno studentima “Put od studentske klupe do kompanije od 200 zaposlenih”. U narednom periodu organizatori pripremaju dodatna iznenađenja, kao i programske i zabavne sadržaje.
Izvršni direktor Bojan Dragišić, rekao je da će ove godine na inicijativu CineStar korporacije Play Media Day dobiti još veće produkcijske mogućnosti.
“Ove godine Play Media Day je i dio programskog bloka “Proljeće u Banjaluci”, te smo zaista ponosni što je i Grad Banjaluka, prepoznao značaj ovog događaja. Zahvaljujem se ovom prilikom i našim partnerima Addiko Bank, koja je banka partner, te kompaniji Mtel, koja je i ove godine uz nas. Značaj razvoja kreativne industrije u BiH pepoznala je Kancelarija EU u BiH, kao i Misija OSCE u BiH. Također, uz nas su i ove godine Sensation, Franck, Avon, Manja, Teleklik, kao i mnogobrojni drugi partneri, koje ćemo tek predstaviti u naredna dva mjeseca kampanje. Uz konferencijski program Play Media Day 04 će i ove godine pružiti mnoštvo dodatnih zabavnih sadržaja za posjetioce, te će prostor CineStara uz naš događaj dobiti novo ruho” istakao je Bojan Dragišić.
Ovaj sada već prepoznatljiv regionalni događaj u protekle tri godine, predstavio je gotovo 100 domaćih, regionalnih i stranih predavača, koji su svoje znanje podijelili sa više od 2000 posjetilaca. Organizatori naglašavaju, da postoji veliko interesiranje domaćih i regionalnih posjetilaca, te da trenutno možete osigurati svoju kotizaciju uz 30% popusta do 20. aprila. Najbrži studenti koji se registriraju, imaju mogućnost da kotizacije osiguraju po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.
Detalje o događaju i kotizacijama možete pronaći na stranici www.playmediaday.com, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.
Vidimo se i ove godine na Play Media Day 04 u Cinestaru u Delta Planet u Banjaluci.
Ne zaboravite: „Komunikacija je beskonačna“.
Foto: Jelena Đurđević
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Trudnoća vas mijenja u tišini. Bez najave, u hodu. Nekad kroz sitne promjene na koži, nekad kroz osjećaj u stomaku, a najviše kroz novu svijest da više niste sami. Tada se javi potreba da sebi budete nježniji i da u svemu što birate postoji smisao.
Zato su neki proizvodi kao savjeti koji se šapuću na kafi, pokloni koji dolaze s osmijehom i rečenicom: „Vjeruj mi, ovo ti treba.“
U ovom članku nećete pronaći slučajne preporuke, već one koje su prošle kroz ruke trudnica, testirane u stvarnim noćima bez sna, danima s natečenim nogama i onim trenucima kad vam je samo trebao dodir nježnosti.
Prva pomisao na prirodnu njegu: Weleda
Weleda je godinama prisutna tamo gdje je potrebna, a to je u najosjetljivijim trenucima prve njege, prve trudnoće, prvih dodira.
Nije samo stvar tradicije ili lijepih ambalaža jer Weleda je jedna od samo dvije kozmetike na svijetu koja nosi sve važne certifikate organske kozmetike što znači da ono što nanosite na kožu stvarno je blago i za vas i za bebu.
Upravo iz te filozofije pažnje i dodira koji ne zaboravljamo, dolazi saveznik njege u trudnoći koji preporučujemo: Weleda puter za trudnice.
Zašto baš on?
Ovaj puter za trudnice traži da stanete. Da dodirnete stomak. Da se povežete sa sobom. Da njegujete, ali i osluškujete i to je, možda, najveća vrijednost ovog proizvoda.
Puter je gust, bogat, ali se topi na dodir. Bez parfema, bez iritacija, bez suvišnih obećanja. Samo čista formula s organskim kakaom, shea puterom i uljem sjemenki suncokreta, koja pomaže da koža ostane elastična i njegovana.
Nema jak miris, nema svjetlucavi sloj, ali ima ono što vam treba osjećaj da ste se pobrinuli za sebe i za onoga koga nosite. Možete ga kupiti ovdje.
Jastuk za trudnice u obliku slova “U”
U trudnoći čak i jednostavne stvari poput toga kako ćete zaspati, postanu ozbiljna misija. Leđa zatežu, stomak smeta, bokovi traže nešto mekše. Zato žene koje su ga probale kažu da je trudnički jastuk u obliku slova “U” bio jedna od boljih odluka koje su donijele.
Punjenje od silikonskih vlakana ostaje meko, ali se ne ulegne, a navlaka od pamuka prozračna je i nježna prema koži.
Zašto baš on?
Zato što vas oslobađa stalnog traženja “nekog boljeg položaja” i što je još važnije, ne ostaje samo trudnički. Nakon poroda, postaje podrška pri dojenju, mjesto gdje beba leži dok vi konačno imate dvije slobodne ruke.
Mama grudnjak za dojenje
I dok vam tijelo i dalje mijenja ritam, a beba postaje stvarnost u naručju, dolazi i nova faza njege. Ovaj put ona koja traži funkcionalnost, udobnost i mnogo strpljenja. Grudi postaju osjetljive, a svaki sloj odjeće mora biti nježan, ali i praktičan. Grudnjak za dojenje tu je baš zbog toga.
Bez žica, mekan, s preklopom koji se otvara jednom rukom spreman je da prati ritam dojenja, bilo gdje i bilo kad. Prilagođen je tijelu koje prolazi kroz promjene, ali i potrebama koje ne čekaju.
Zašto baš on?
Zato što kad krene dojenje, shvatite koliko znači da se sve može otvoriti jednom rukom i bez nervoze, bez presvlačenja. Ovaj grudnjak to rješava. Nježan je, praktičan i stvarno olakša svakodnevnicu.
Na kraju, možda se ništa od ovoga ne čini krucijalnim, ali kada dođu oni dani kada vam tijelo ne odgovara, beba plače, a vi samo tražite nešto poznato i mekano ovi mali saveznici postaju ogromni.
Zato ih dijelimo dalje jer trudnoća i majčinstvo su vrijeme za podršku, a ova tri izbora su upravo to podrška, spakovana u nježnu rutinu.
Foto: @fakander
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!