Predstavljen program Play Media Day 04. Oko 40 stručnjaka iz kreativne industrije 07.06. u Banja Luci - Bonjour.ba - bh....

Predstavljen program Play Media Day 04. Oko 40 stručnjaka iz kreativne industrije 07.06. u Banja Luci

Tekst:

Bonjour.ba

EVENT
11.4.2019.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day po četvrti put će se održati u Banjaluci 07. 06. 2019. godine u CineStar Delta Planet, te će svim učesnicima ponuditi najbolji program do sada uz mnoštvo atraktivnih tema iz oblasti kreativne industrije! Organizator događaja, kreativna agencija Play Team, ove godine odlučila je da posjetiocima omogući potpuno novi doživljaj u jednom od najljepših i najmodernijih multipleksa u regionu. Dio programa će biti 40 stranih, regionalnih i domaćih stručnjaka, a očekuje se prisustvo oko 1000 sudionika iz BiH, regiona i svijeta.


Direktorica programa Dijana Tepšić, istakla je na konferenciji za novinare kako je ponosna što je Play Media Day i prošle godine nadmašio očekivanja sudionika i predavača, te opravdao povjerenje prisutnih i svojim programom oduševio više od 500 domaćih i regionalnih posjetilaca. 
Iz godine u godinu se trudimo da ponudimo kvalitetan program. Najponosniji smo na činjenicu da smo Banjaluku pozicionirali na mapu kreativne industrije regiona. Ono što je dodatna vrijednost događaja pored razmjene znanja i iskustava je povezivanje mnogobrojnih sudionika, stručnjaka, studenata. Praksa je pokazala da se nakon našeg događaja realizmiraju uspješni projekti i poslovne suradnje. Ove godine imamo oko 40 predavača i panelista, koji dolaze iz Irske, Holandije, Poljske, Italije, Srbije, Hrvatske, Slovenije i BiH”, dodaje direktorica programa. 


Samo neka od imena ovogodišnjeg programa su: Jack Murray - medijski poduzetnik i inovator - MediaHQ.com - Irska, Eva Zahrawi Ruiz - brend i marketing ekspertica - Nizozemska, Daniel Ackermann - Direktor i suosnivač - Degordian i Bornfight - Hrvatska, Prof. dr. Elisabetta Lazzaro - profesorica Kreativne ekonomije - Nizozemska, Gustaw Dmowski - Kreativni direktor i osnivač studija za branding i grafički dizajn - Dmowski & Co - Poljska, Larisa Halilović - ekspertica za obrazovanje - Bosna i Hercegovina,  Matej Praprotnik - Voditelj Digital odjela i medijski strateg - RTV Slovenija – Slovenija, Vladimir Mitrović, kreativni direktor - Ovation BBDO - Srbija, kao i Marko Marjanović - Creative & Digital Head - Ovation BBDO - Srbija, Nika Dvoravić - dizajnerica i ekspertica za gaming industriju - Croteam - Hrvatska.
Do sada potvrđene predavače i paneliste pogledajte na ovom linku.
Neke od atraktivnih tema ovogodišnjeg događaja su: 
Podkast - nova poslastica za oglašivače, trendovi u agencijskom i biznis svijetu, Influenceri - od zanimanja do novog medija, Story telling u odnosima s javnošću i medijima, pričaj integrisano da te cijeli svijet razumije. Razgovarat će se i o najboljim medijskim i digitalnim strategijama, analizirati digitalno u odnosu na tradicionalno oglašavanje, kao i o brendingu i grafičkom dizajnu. 

Program će otkriti i kako biti najhrabriji među brendovima, te zašto je prediktivni marketing moćan alat. Govorit će se i o evoluciji digitalnog PR-a, digitalnoj transformaciji u široj digitalnoj slici budućnosti, te kako kreativnom ekonomijom do bržeg razvoja i bolje zarade. Neke od tema koje će posebno biti atraktivne studentima su: Emotivna inteligencija u vještačkom svijetu, gaming industrija kao veliki potencijal za nova radna mjesta za mlade, kao i predavanje namijenjeno studentima “Put od studentske klupe do kompanije od 200 zaposlenih”. U narednom periodu organizatori pripremaju dodatna iznenađenja, kao i programske i zabavne sadržaje. 

Izvršni direktor Bojan Dragišić, rekao je da će ove godine na inicijativu CineStar korporacije Play Media Day dobiti još veće produkcijske mogućnosti. 
Ove godine Play Media Day je i dio programskog bloka “Proljeće u Banjaluci”, te smo zaista ponosni što je i Grad Banjaluka, prepoznao značaj ovog događaja. Zahvaljujem se ovom prilikom i našim partnerima Addiko Bank, koja je banka partner, te kompaniji Mtel, koja je i ove godine uz nas. Značaj razvoja kreativne industrije u BiH pepoznala je Kancelarija EU u BiH, kao i Misija OSCE u BiH. Također, uz nas su i ove godine Sensation, Franck, Avon, Manja, Teleklik, kao i mnogobrojni drugi partneri, koje ćemo tek predstaviti u naredna dva mjeseca kampanje. Uz konferencijski program Play Media Day 04 će i ove godine pružiti mnoštvo dodatnih zabavnih sadržaja za posjetioce, te će prostor CineStara uz naš događaj dobiti novo ruho” istakao je Bojan Dragišić. 
Ovaj sada već prepoznatljiv regionalni događaj u protekle tri godine, predstavio je gotovo 100 domaćih, regionalnih i stranih predavača, koji su svoje znanje podijelili sa više od 2000 posjetilaca. Organizatori naglašavaju, da postoji veliko interesiranje domaćih i regionalnih posjetilaca, te da trenutno možete osigurati svoju kotizaciju uz 30% popusta do 20. aprila.  Najbrži studenti koji se registriraju, imaju mogućnost da kotizacije osiguraju po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.
Detalje o događaju i kotizacijama možete pronaći na stranici www.playmediaday.com, kao i na društvenim mrežama Play Media Day. 
Vidimo se i ove godine na Play Media Day 04 u Cinestaru u Delta Planet u Banjaluci.
Ne zaboravite: „Komunikacija je beskonačna“.

 


Foto: Jelena Đurđević

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno