TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 11.4.2019.

Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day po četvrti put će se održati u Banjaluci 07. 06. 2019. godine u CineStar Delta Planet, te će svim učesnicima ponuditi najbolji program do sada uz mnoštvo atraktivnih tema iz oblasti kreativne industrije! Organizator događaja, kreativna agencija Play Team, ove godine odlučila je da posjetiocima omogući potpuno novi doživljaj u jednom od najljepših i najmodernijih multipleksa u regionu. Dio programa će biti 40 stranih, regionalnih i domaćih stručnjaka, a očekuje se prisustvo oko 1000 sudionika iz BiH, regiona i svijeta.


Direktorica programa Dijana Tepšić, istakla je na konferenciji za novinare kako je ponosna što je Play Media Day i prošle godine nadmašio očekivanja sudionika i predavača, te opravdao povjerenje prisutnih i svojim programom oduševio više od 500 domaćih i regionalnih posjetilaca. 
Iz godine u godinu se trudimo da ponudimo kvalitetan program. Najponosniji smo na činjenicu da smo Banjaluku pozicionirali na mapu kreativne industrije regiona. Ono što je dodatna vrijednost događaja pored razmjene znanja i iskustava je povezivanje mnogobrojnih sudionika, stručnjaka, studenata. Praksa je pokazala da se nakon našeg događaja realizmiraju uspješni projekti i poslovne suradnje. Ove godine imamo oko 40 predavača i panelista, koji dolaze iz Irske, Holandije, Poljske, Italije, Srbije, Hrvatske, Slovenije i BiH”, dodaje direktorica programa. 


Samo neka od imena ovogodišnjeg programa su: Jack Murray - medijski poduzetnik i inovator - MediaHQ.com - Irska, Eva Zahrawi Ruiz - brend i marketing ekspertica - Nizozemska, Daniel Ackermann - Direktor i suosnivač - Degordian i Bornfight - Hrvatska, Prof. dr. Elisabetta Lazzaro - profesorica Kreativne ekonomije - Nizozemska, Gustaw Dmowski - Kreativni direktor i osnivač studija za branding i grafički dizajn - Dmowski & Co - Poljska, Larisa Halilović - ekspertica za obrazovanje - Bosna i Hercegovina,  Matej Praprotnik - Voditelj Digital odjela i medijski strateg - RTV Slovenija – Slovenija, Vladimir Mitrović, kreativni direktor - Ovation BBDO - Srbija, kao i Marko Marjanović - Creative & Digital Head - Ovation BBDO - Srbija, Nika Dvoravić - dizajnerica i ekspertica za gaming industriju - Croteam - Hrvatska.
Do sada potvrđene predavače i paneliste pogledajte na ovom linku.
Neke od atraktivnih tema ovogodišnjeg događaja su: 
Podkast - nova poslastica za oglašivače, trendovi u agencijskom i biznis svijetu, Influenceri - od zanimanja do novog medija, Story telling u odnosima s javnošću i medijima, pričaj integrisano da te cijeli svijet razumije. Razgovarat će se i o najboljim medijskim i digitalnim strategijama, analizirati digitalno u odnosu na tradicionalno oglašavanje, kao i o brendingu i grafičkom dizajnu. 

Program će otkriti i kako biti najhrabriji među brendovima, te zašto je prediktivni marketing moćan alat. Govorit će se i o evoluciji digitalnog PR-a, digitalnoj transformaciji u široj digitalnoj slici budućnosti, te kako kreativnom ekonomijom do bržeg razvoja i bolje zarade. Neke od tema koje će posebno biti atraktivne studentima su: Emotivna inteligencija u vještačkom svijetu, gaming industrija kao veliki potencijal za nova radna mjesta za mlade, kao i predavanje namijenjeno studentima “Put od studentske klupe do kompanije od 200 zaposlenih”. U narednom periodu organizatori pripremaju dodatna iznenađenja, kao i programske i zabavne sadržaje. 

Izvršni direktor Bojan Dragišić, rekao je da će ove godine na inicijativu CineStar korporacije Play Media Day dobiti još veće produkcijske mogućnosti. 
Ove godine Play Media Day je i dio programskog bloka “Proljeće u Banjaluci”, te smo zaista ponosni što je i Grad Banjaluka, prepoznao značaj ovog događaja. Zahvaljujem se ovom prilikom i našim partnerima Addiko Bank, koja je banka partner, te kompaniji Mtel, koja je i ove godine uz nas. Značaj razvoja kreativne industrije u BiH pepoznala je Kancelarija EU u BiH, kao i Misija OSCE u BiH. Također, uz nas su i ove godine Sensation, Franck, Avon, Manja, Teleklik, kao i mnogobrojni drugi partneri, koje ćemo tek predstaviti u naredna dva mjeseca kampanje. Uz konferencijski program Play Media Day 04 će i ove godine pružiti mnoštvo dodatnih zabavnih sadržaja za posjetioce, te će prostor CineStara uz naš događaj dobiti novo ruho” istakao je Bojan Dragišić. 
Ovaj sada već prepoznatljiv regionalni događaj u protekle tri godine, predstavio je gotovo 100 domaćih, regionalnih i stranih predavača, koji su svoje znanje podijelili sa više od 2000 posjetilaca. Organizatori naglašavaju, da postoji veliko interesiranje domaćih i regionalnih posjetilaca, te da trenutno možete osigurati svoju kotizaciju uz 30% popusta do 20. aprila.  Najbrži studenti koji se registriraju, imaju mogućnost da kotizacije osiguraju po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.
Detalje o događaju i kotizacijama možete pronaći na stranici www.playmediaday.com, kao i na društvenim mrežama Play Media Day. 
Vidimo se i ove godine na Play Media Day 04 u Cinestaru u Delta Planet u Banjaluci.
Ne zaboravite: „Komunikacija je beskonačna“.

 


Foto: Jelena Đurđević

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Isprobali smo: kremu koju svi hvale – da li zaista koža poslije izgleda kao iz salona?

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Bonjour.ba Promo

Isprobali smo: kremu koju svi hvale – da li zaista koža poslije izgleda kao iz salona? Isprobali smo: kremu koju svi hvale – da li zaista koža poslije izgleda kao iz salona?

Čini nam se da danas više nego ikad skincare proizvodi obećavaju sve, ali vrlo često rijetki zaista ispune očekivanja.

 

S vremenom smo postali skeptični prema velikim obećanjima, zbog čega smo odlučili uvesti potpuno novi segment na Bonjour.ba gdje testiramo proizvode ne zbog trenda, već iz prave želje da pronađemo one koji stvarno djeluju bez obzira na to nalazi li se skincare na našoj polici, torbi za teretanu ili u neseseru partnera.

 

Mixa_Bonjour_ba_2
 

Limun + voda = vitamin C u stilu, a odmah nakon toga ozbiljno testiranje njege kože. Niacinamid kao sastojak koji beauty svijet već dugo forsira. Koji proizvodi? Mixa Niacinamide Bright, nova linija za njegu kože o kojoj svi pišu.

 

Mixa Niacinamide Bright_4_bonjour_ba
 

Šta je toliko posebno kod niacinamida?    

Ako vam skincare rutina još uvijek zvuči kao prvi čas hemije, evo pojašnjenja: niacinamid je oblik vitamina B3 koji pomaže koži da se umiri, izjednači ten i postane otpornija na vanjske faktore. Ovaj sastojak je poznat i po tome što balansira proizvodnju sebuma pa je koristan i za masnu i za suhu kožu.

 

Mixa_Bonjour_ba
 

Zašto smo prvo njega uvrstili u svoju rutinu i testirali? Prvenstveno zbog toga što svi pišu o njemu, a navodi se da je dovoljno nježan za svakodnevnu upotrebu, ali istovremeno moćan u borbi protiv tamnih mrlja i beživotnog tena.  


Koje proizvode smo odlučili testirati? Hidratantna krema protiv tamnih mrlja: prvi dojmovi    

Prvo što smo primijetili kod Mixa Niacinamide Bright hidratantne kreme protiv tamnih mrlja je tekstura koja je bogata, ali lagana na koži. Zakomplikovali? Ne baš jer objasnimo sve.

Pri nanošenju nismo imali osjećaj težine kreme kako to obično bude sa hidratantnim kremama, a koža je i dalje nakon nanošenja ostala mekana i glatka.

 

Mixa Niacinamide Bright_1_bonjour_ba
 

Nakon nekoliko sedmica korištenja, primijetili smo da ten izgleda svježije, a tamne mrlje postale su manje izražene. Od nas veliki plus je što krema daje hidrataciju, ali ne ostavlja masni trag.


Mixa Niacinamide Bright_6_bonjour_ba
 

Osim što djeluje na vanjski izgled, priznajemo da kad smo ove proizvode uveli kao redovnu rutinu njege kože osjećamo se i opuštenije, a doslovno svi u našem krugu su imali pohvalu za svjež i zdrav izgled kože.  


SPF krema: korak koji ne preskačemo    

Ako postoji jedan korak u njezi kože kojeg smo naučili na Bonjour.ba i koji svi dermatolozi jednoglasno preporučuju, to je zaštita od sunca. SPF krema iz ove linije donosi sve benefite niacinamida, ali s dodatnom zaštitom od UV zraka.

 

Mixa Niacinamide Bright_24_bonjour_ba


Mixa Niacinamide Bright_2_bonjour_ba
 

Možemo potvrditi da se lako razmazuje, ne ostavlja bijeli trag i ne guši kožu što u našem odabiru predstavlja triple win za svaki dan.

Odlazak na posao, sati nošenja, sastanci, užurbanost i koža i dalje izgleda svježe, bez onog osjećaja težine koji često dolazi s kremama sa zaštitnim faktorom.  


Prihvaćanje tijela i njega koja ide dublje    

Dok smo fokus stavili na testiranje proizvoda za lice, u prodavnici smo bacili oko i na Mixa ulje za tijelo koje pomaže u umanjivanju vidljivosti strija.

Zašto baš strije? Jer ih svi imamo ili ćemo ih imati u nekom trenutku bilo da su nastale nakon trudnoće, zbog oscilacija u težini (onaj famozni yo-yo efekt) ili čak zbog redovnog vježbanja i povećanja mišićne mase. Također, nisu rezervisane samo za žene. Muškarci koji se bave fitnessom također se susreću sa strijama i to je sasvim normalno.

Upravo zato nas je zainteresovalo kako ovo ulje djeluje na različite tipove kože i strija.

 

Mixa Niacinamide Bright_7_bonjour_ba


Mixa Niacinamide Bright_8_bonjour_ba
 

Iako ovaj proizvod nije dio gore spomenute kolekcije i ne sadrži niacinamid, željeli smo ga isprobati i podijeliti s vama. Da, da, znamo da je svaka koža lijepa, bez obzira na nesavršenosti, ali volimo pronaći proizvode koji koži pomažu da se osjeća nahranjeno i zdravo.

Priznajemo da smo tek kad smo shvatili kako zaista ima efekta i daje odlične rezultate istražili sastojke i saznali da ulje sadrži omega masne kiseline koje dubinski hrane kožu i ostavljaju je mekanom bez masnog osjećaja. Dokazano smanjuje vidljivost i boju strija za 33 %* i hidrira kožu. 

 

Mixa Niacinamide Bright_3_bonjour_ba
 

Nakon sedmicu dana korištenja, koža izgleda elastičnije, a strije su manje izražene. Znate onaj trenutak kad gledate sebe u ogledalo i kažete: “Hej, ovo radi nevjerovatne stvari!”? Baš taj osjećaj smo imali. Samopouzdanje, check . Traženje novog kupaćeg? Također, check .

Ono što želimo naglasiti jeste da njegovana koža nije rezervisana samo za estetski dojam. To je dio naše brige o sebi, mentalnom zdravlju i osjećaju ugode u vlastitoj koži. Mixa ulje je jednako relevantno za mame, sportiste, muškarce, žene, svakoga ko želi reći da voli svoje tijelo i brine o njemu.

*Test samoprocjene, 43 ispitanika tokom 8 sedmica.    


Jedina stvar koju bismo mogli zamjeriti?    

Proizvodi iz Mixa Niacinamide Bright linije brzo nestaju s polica! Dok nas raduje što su zasluženo popularni, možda bi bilo super da je malo lakše doći do njih u trenutku kad ih najviše želimo… za sebe, za mamu, prijateljicu, kolegicu, partnera (ova linija jednako je dobrodošla i u njihovim rutinama njege kože)…  

 

Mixa Niacinamide Bright_5_bonjour_ba
 

Konačna presuda: vrijedi li probati?    

Ono što nam se posebno svidjelo kod Mixa Niacinamide Bright linije je što su proizvodi nježni, ali efikasni. Idealni su za one koji žele minimalističku, ali moćnu rutinu njege kože. Iskren feedback od nas ide u smjeru da, isprobali smo i nastavljamo koristiti jer vrijedi im dati šansu.

Sigurno ćete nas pomenuti i izgovoriti rečenicu prijateljici: „Aaa, vidjela sam to na Bonjour.ba i od tada ih koristim!“

U konačnici prihvaćanje tijela i rad na mentalnom zdravlju ključni su za osjećaj zadovoljstva sobom. Zato je bitno imati proizvode, one koji rade na vidljivim problemima kao što su tamne mrlje, strije ili nedostatak sjaja jer pomažu u izgradnji samopouzdanja i pozitivnog stava prema vlastitom tijelu. 

Ovaj put, thumbs up od nas jer naš test je potvrdio, kada koži dajemo pravu njegu, ona nam to vraća sjajnim izgledom.

*Niacinamid Bright čine hidratantna krema i višenamenska SPF krema, a Mixa ulje protiv strija je van linije jer ne sadrži niacinamid.

FOTO: Bonjour.ba Promo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!