TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 20.5.2022.

Brojne poznate dame crvene tepihe Hollywooda ovaj put su zamijenile onim u Francuskoj, točnije u Cannesu, koji će od 17.5. do 28.5. biti središte filma i glamuroznih zbivanja.


Tako ćemo kroz ovih dvanaest dana Festivala poznate dame vidjeti u jedinstvenim, elegantnim i poletnim, kao i haute couture izdanjima koji kradu poglede. Već u prvim danima posebnu pozornost ukrale su članice žirija Rebecca Hall i Deepika Padukone u svojim upečatljivim i statement izdanjima.    

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)



Iako Cannes Film Festival traje tek nekoliko večeri, već smo imali priliku vidjeti brojne zvijezde poput Anne Hathaway i Katherine Langford koje su birale kreacije sa posebnim naglaskom na šlep i upečatljive mašne natrag.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear)



Julia Roberts je birala nešto drugačije - crni kombinezon za crveni tepih, a možemo primijetiti i mnoštvo tila i perja što je unikatna uvertira u sve modne priče koje nas očekuju i do kraja Cannes Film Festivala. Dakako, veselimo se i pratiti visokokvalitetne filmove i sedmu umjetnost koja se na jedinstven način slavi na ovom festivalu već 75 godina. Dok iščekujemo više vijesti i izdanja zvijezda, dosadašnje lookove sa crvenog tepiha istražite u nastavku.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vogue France (@voguefrance)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear)

***
Naslovna fotografija: @voguefrance


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!