TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 5.8.2021.

Preseljenje u novi stan, apartman ili kuću može biti zastrašujući i uzbudljiv period života, ali se može učiniti manje zastrašujućim uz malu pomoć dragih osoba i prijatelja.

Dakle, za frendicu koja se upravo doselila u njen novi dom ili prijateljima koji su se nedavno vjenčali i počinju živjeti skupa, donosimo nekoliko kreativnih ideje za poklone koji će im biti od koristi, a i zaista im se svidjeti.

MEKANI KUĆNI OGRTAČ

Nakon sati i sati raspakiravanja kutija, ne sumnjamo da će poželjeti započeti svoju rutinu sa spa tretmanom kod kuće. Učinite je luksuznijom uz mekani ogrtač.

STALAK ILI DRŽAČ ZA KADU

Ne postoji ništa poput opuštanja u toploj kupki, a držaš za kadu je sve što će joj trebati, bilo da je u pitanju prilika da pročita nekoliko stranica dobre knjige ili uživa u čaši omiljenog vina.

 Foto: @_justynaniko_

BILJKA PILEA PEPEROMIOIDES

Ne samo da je ova zelena biljka otporna i prilagođena kućnim ljubimcima, već legenda kaže da privlači sreću i predstavlja prijateljstvo. Odaberite neku od saksija koje odgovaraju estetici novog doma i voila!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by sylplants (@sylplants)

IZREZBARENA DASKA ZA REZANJE

Ukoliko uzimate za par dodajte godinu kada je započela njihova ljubavna priča ili godinu za prijatelja/-icu kada su se preselili u svoj novi dom. Naša preporuka su #MadeinBiH brendovi WAGA WOOD#FalitiDaska

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by WAGA WOOD (@waga.wood)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Studio 59 (@s_t_u_d_i_o_59)

TERARIJ

Ovakav mali samoodrživi ekosistem idealan je za osobe koje nemaju puno vremena posvetiti se njezi biljaka, a izgledaju preslatko. Također, naša preporuka su #MadeInBiH brendovi @plantismus i @mojmaliterrarium.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by plantismus (@plantismus)

KERAMIČKE ŠOLJICE

Ručno iscrtane sa posebnom pažnjom prema detaljima ili sa zanimljivim porukama šoljice će sigurno oduševiti svakoga. Izvrsno će upotpuniti posluživanje omiljenog napitka, ledene kafe u ljetnim danima ili tople čokolade u hladnijim prilikama. Naša preporuka su šoljice bh. brendova @mandalart_bms i @trebastanjur.

POKLON KUTIJA SA SITNICAMA ZA LIJEP POČETAK DANA

I dati im dodatan boost za sve avanture koji ih čekaju. Na profilu @brendo_pokloni se kriju kutije iznenađenja unutar kojih se nalaze posebno birani proizvodi po želji. Od simpatičnih poruka, personaliziranih šoljica, čokoladica, bombonica do omiljenih pića... njihovim kutijama  možete pronaći sve što je potrebno za savršeno iznenađenje stoga je bez imalo razmišljanja riječ o poklonu koji je idealan za sve one koji dragoj osobi vole i žele pokloniti nešto posebno, unikatno i drugačije.

***

Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović 


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!