TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.12.2016.
Širok asortiman proizvoda, pristupačna cijena, skandinavski dizajn i praktična rješenja za dom koje nude, razlog su zašto je robna kuća IKEA idealna destinacija za sve koji uređuju stan, dom ili vikendicu. Kako bi stvorili magično okružje u vašem domu, IKEA je pripremila i blagdansku kolekciju koja uključuje razne ukrase, papir za darove, mirisne svijeće i ukrase za blagdanski stol.
No, iako IKEA nema dostupne trgovine u Bosni i Hercegovini, to ne mora biti prepreka vašoj kupovini IKEA artikala. Naime, na Facebook stranici IKEA dostava BiH, vrlo jednostavno i lako možete poručiti artikl koji vam se dopada.
„Ovim poslom bavimo se već pune dvije godine, od samog otvorenja robne kuće Ikea u Zagrebu. U te dvije godine odradili smo preko 50 dovoza robe i uspješno surađivali s nekoliko stotina kupaca, što fizičkih lica, što firmi. Pored stotina zadovoljnih kupaca, surađivali smo s brojnim renomiranim firmama u BiH, a neke od njih su Atlant BH, Pixel Interactive, Torte i to, Sarajevo City Center, Mediatime, hotel Woytila iz Međugorja, švedska ambasada u BiH... Opremali smo poslovne urede, hotele, restorane, vrtiće, igraonice.“ – komentirala je Valentina Bradvica, vlasnica stranice IKEA dostava BiH.
„Uvijek rado dajemo savjet kupcima koje zanima kako roba izgleda uživo, koji se dvoume između sličnih artikala iz različitih serija, koji se raspituju za kvalitetu i ponašanje određenog materijala. Ne možemo za kupce pretraživati i odabirati artikle, ali možemo im pomoći da bolje upoznaju artikl koji im je potreban i koji im se sviđa." - nadodala je Valentina.
„Ne dostavljamo hranu i živo bilje, a imali smo i za to dosta upita. Nemamo potrebne dozvole niti uvjete za prijevoz tih artikala niti imamo dovoljno potražnje kupaca da bismo to uveli u usluge koje pružamo. Uvijek dajemo rok za dostavu 15-20 dana od trenutka narudžbe. Vrlo često smo u mogućnosti kupcima isporučiti robu već za nekoliko dana i nastojimo da svaki kupac što prije dođe do željenih artikala.“ - odgovorila je Valentina na naš upit o artiklima za koje ne rade dostavu.
Valentinu smo zamolili da nam izdvoji i par favorita kada je u pitanju blagdanska kolekcija robne kuće IKEA, koje smo okupili u jednu galeriju. Nakon pregledavanja ovih fotografija, veselje oko blagdana i blagdanske kupovine nam je instant postalo veće.
{gallery}2016/2016_12/ikea{/gallery}
Ukoliko želite naručiti neke od ovih artikala ili iz ostalog IKEA asortimana, sve što trebate jeste poslati šifre/spisak željenih artikala IKEA dostava BiH Facebook stranicu ili na [email protected] i ponudu dobivate u roku od 24 sata kada su radni dani u pitanju.
Foto: IKEA
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!