TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.11.2024.
Bh. brend Plusminus, čiji se komadi mnogima od vas nalaze na wish listi, ali i u ormaru, predstavio je novu kolekciju pod nazivom – Subconscious.
Vjerujemo da će vas osvojiti čitava kolekcija koja ima prepoznatljiv potpis ovog brenda kroz intrigantne grafike i krojeve koji su savršen spoj bezvremenske klasike i suvremenih detalja.


Subconscious kolekcija brenda Plusminus istražuje slojeve našeg unutrašnjeg svijeta, donoseći ih na površinu kroz unikatne krojeve i teksture. Inspirisani skrivenim dijelovima naše psihe, svaki komad u kolekciji simbolizira različite slojeve ličnosti koje često ne pokazujemo svima, ali koje čine suštinu onoga što jesmo.
Kolekcija je izrađena od vrhunskih materijala poput Windstopper tkanine, koja pruža otpornost na vjetar i kišu, dok unutrašnji termoslojevi omogućavaju udobnost i toplinu. Kombinacija funkcionalnosti i dizajna reflektuje balans između vanjskog izgleda i unutarnjih emocija - od čvrstoće i zaštite, do mekoće i udobnosti.



Kolekcija je stvorena za one koji žele izraziti svoju individualnost i zaroniti u dublje slojeve vlastite priče kroz odjeću koja je više od pukog trenda. Ona je izraz karaktera i snage te krije komade u koje ćete investirati i nositi ih iznova i iznova.
Ono što ovu kolekciju čini posebnom su krojevi s neočekivanim zaokretima i multifunkcionalnim slojevima - svaki komad ima detalj koji otkriva novu dimenziju kada se gleda iz različitih uglova ili kada se nosi na više načina.


Savršen primjer je džemper koji je rađen od pletiva (100% viskoza), koji je mekan, ne bocka, ali grije, s posebnim fokusom na rukav. Kombinovanim s vunenim hlačama koje su klasik, ali krojene po vašoj mjeri čine da je to komad kojeg ove sezone morate imati.

Za one malo odvažnije tu je i kaput u bijelom tonu koji je statement komad kolekcije.

Editorijal za kolekciju Subconscious sniman je u Berlinu kako bi se povezao estetski izraz kolekcije s otvaranjem Plusminus prostora u Bikini Berlin centru, mjestu njemačke mode i kulture. Dizajnerica Ena kaže kako je bilo inspirativno istraživati autentične lokacije i sarađivati s lokalnim modelima, što je omogućilo da kolekcija zaživi u skladu s duhom grada. Berlin je postao savršena pozadina za isticanje kolekcije, čineći je djelom njegove priče i novog početka brenda na ovom tržištu.


Fotografije je snimio njihov dugogodišnji kolega i fotograf Hamza Kulenović.
* * *
Foto: Hamza Kulenović
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!