TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.11.2024.
Bh. brend Plusminus, čiji se komadi mnogima od vas nalaze na wish listi, ali i u ormaru, predstavio je novu kolekciju pod nazivom – Subconscious.
Vjerujemo da će vas osvojiti čitava kolekcija koja ima prepoznatljiv potpis ovog brenda kroz intrigantne grafike i krojeve koji su savršen spoj bezvremenske klasike i suvremenih detalja.
Subconscious kolekcija brenda Plusminus istražuje slojeve našeg unutrašnjeg svijeta, donoseći ih na površinu kroz unikatne krojeve i teksture. Inspirisani skrivenim dijelovima naše psihe, svaki komad u kolekciji simbolizira različite slojeve ličnosti koje često ne pokazujemo svima, ali koje čine suštinu onoga što jesmo.
Kolekcija je izrađena od vrhunskih materijala poput Windstopper tkanine, koja pruža otpornost na vjetar i kišu, dok unutrašnji termoslojevi omogućavaju udobnost i toplinu. Kombinacija funkcionalnosti i dizajna reflektuje balans između vanjskog izgleda i unutarnjih emocija - od čvrstoće i zaštite, do mekoće i udobnosti.
Kolekcija je stvorena za one koji žele izraziti svoju individualnost i zaroniti u dublje slojeve vlastite priče kroz odjeću koja je više od pukog trenda. Ona je izraz karaktera i snage te krije komade u koje ćete investirati i nositi ih iznova i iznova.
Ono što ovu kolekciju čini posebnom su krojevi s neočekivanim zaokretima i multifunkcionalnim slojevima - svaki komad ima detalj koji otkriva novu dimenziju kada se gleda iz različitih uglova ili kada se nosi na više načina.
Savršen primjer je džemper koji je rađen od pletiva (100% viskoza), koji je mekan, ne bocka, ali grije, s posebnim fokusom na rukav. Kombinovanim s vunenim hlačama koje su klasik, ali krojene po vašoj mjeri čine da je to komad kojeg ove sezone morate imati.
Za one malo odvažnije tu je i kaput u bijelom tonu koji je statement komad kolekcije.
Editorijal za kolekciju Subconscious sniman je u Berlinu kako bi se povezao estetski izraz kolekcije s otvaranjem Plusminus prostora u Bikini Berlin centru, mjestu njemačke mode i kulture. Dizajnerica Ena kaže kako je bilo inspirativno istraživati autentične lokacije i sarađivati s lokalnim modelima, što je omogućilo da kolekcija zaživi u skladu s duhom grada. Berlin je postao savršena pozadina za isticanje kolekcije, čineći je djelom njegove priče i novog početka brenda na ovom tržištu.
Fotografije je snimio njihov dugogodišnji kolega i fotograf Hamza Kulenović.
* * *
Foto: Hamza Kulenović
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!