TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.7.2022.
Prva PLAZA parfumerija svoje je mjesto pronašla u Mercator centru Ložionička u Sarajevu, a tamo postoji i sve do danas, uskoro u još ljepšem i modernijem izdanju.
Od tada, Plaza kao brend je rastao i širio se, a danas možete posjetiti čak 4 PLAZA parfumerije u BiH, dok se popisu mjesta za kupovinu priključila i web trgovina.
Brend PLAZA u Bosni i Hercegovini
Lanac parfumerija PLAZA osnovana je od strane Švicarske kompanije Weitnauer davne 1992. godine, a u Bosni i Hercegovini je prisutna od 2000. godine. Od prve otvorene poslovnice u Mercator centru Ložionička do danas, PLAZA je otvorila ukupno 4 poslovnice i zapošljava više od 30 zaposlenika. Razvoj budućih talenata i ulaganje u zaposlenike dio su vrijednosti koje su temelj uspjeha Plaze. Kompanija kontinuirano ulaže u obrazovanje zaposlenika i razvoj prodajnog i menadžment tima.


Od prvog dana postojanja cilj Plaze je bio da se njeni kupci osjećaju dijelom svjetske beauty scene i da im olakša dostupnost željenih proizvoda i iskustvo kupovine.
PLAZA parfumerija je mjesto koje kupcima nudi sjajne prilike osiguravajući im svakodnevno dobre ponude, cijene i sjajno iskustvo kupovanja. Ponuda PLAZA parfumerija temelji se na saradnji s vrhunskim robnim markama, pa je na policama moguće odabrati preko 5.000 proizvoda međunarodnih marki, visokokvalitetan makeup, parfeme i proizvode za njegu tijela.
Niche proizvodi i ekskluzivni luksuzni brendovi u svim kategorijama
U Plazi se pozorno prate svjetski trendovi i uvijek se osluškuju potrebe i želje kupaca pa će sve zaljubljenike u mirise oduševiti činjenica da u Plazi mogu pronaći najveću ponudu parfema u Bosni i Hercegovini u segmentu niche i orijentalnih parfema.


Asortiman proizvoda za njegu kože jednako je impresivan pa se u njemu mogu ekskluzivno pronaći korejski brendovi za njegu kože kao i premium skincare brendovi poput Elemisa i Swiss Perfection-a.
Svaka kupovina donosi pogodnosti
Jedna stvar po kojoj se PLAZA razlikuje od drugih je njen odnos prema svojim kupcima. Iako PLAZA ima model point-for-purchase, mnogi čimbenici utiču na to. Tako svake nedjelje možete računati na duple cvjetiće prilikom obavljene kupovine. Osim toga, sakupljeni cvjetići, koje kasnije možete pretvoriti u novac i ostvariti kupovinu, nemaju rok trajanja.
PLAZA je također pokrenula još jedan program nagrađivanja u saradnji sa ASA bankom gdje svake srijede ukoliko izvršite plaćanje karticom ASA banke ostvarujete popust od 10%.
Prvi beauty web shop u Bosni i Hercegovini
Od početka 2018. godine ponuda PLAZA parfumerije dostupna je i putem web shopa, koji je dio dugoročne strategije razvoja alternativnih prodajnih kanala. Od prvog dana pokretanja pa do danas PLAZA web shop nosi epitet najbolje optimiziranog web shopa u BiH, pristupačnog i jednostavnog za korištenje sa preko 3.500 dostupnih artikala. Svojim kupcima omogućuju ugodnu i bezbrižnu kupovinu u bilo koje doba dana i noći.


Narednih 30 godina
Konstantno uljepšavanje života naših kupaca stalni je izazov s kojim se više od 30 strastvenih članova PLAZA tima suočava svaki dan. PLAZA kao brend će uvijek zajedno sa svojim kupcima težiti i zalagati se za nešto više. Nastavit će osnaživati, istraživati i uljepšavati živote svojih kupaca kroz neograničenu moć ljepote. Stoga će uvijek prihvatati jedinstvenost, oslobađati kreativnost i težiti napretku svaki dan.
Dakle, ako ste spremni ostaviti svoj trag kod vodećeg beauty retailera i konstantno dijeliti ljepotu zajedno sa njima, pridružite im se i ponovno zamislite svoju budućnost uz PLAZA parfumeriju.
Povodom obilježavanja 30. godina postojanja, u periodu od 15. do 16. 7., PLAZA parfumerija vas daruje sa popustom od -15% na određen asortiman.
***
Naslovna fotografija: PLAZA parfumerija
TEKST: Bonjour.ba
Plan je bio brz i jednostavan: završiti sastanak, preletjeti preko Ferhadije, ući u Martimex i pronaći jedan parfem koji je za svaki dan. Međutim… samo tri tester trake kasnije sve se pretvorilo u malu olfaktivnu krizu identiteta jer kako izabrati jedan kad nađete šest mirisa koji su kao različite verzije vas i sve vam se sviđaju?

U konačnici napravili smo listu. I ne, nije bilo lako.
Iako smo i prije ovoga navikli razlikovati mainstream i niche parfeme, i znamo da niche mirisi imaju izraženiji karakter, kvalitetnije sirovine i hrabrije kompozicije, dolazak ovdje podsjetio nas je koliko je to očigledno tek kad ih isprobate uživo. Mainstream parfemi često se prilagođavaju ukusu većine, dok niche idu u potpuno drugom smjeru: ne žele da budu za svakoga.
Zato nas je i iznenadilo što se umjesto jednog izdvojilo šest, svaki potpuno drugačiji, ali jednako upečatljiv.

Nismo one osobe koje na prvi tester odmah kažu da je to taj. Znamo kako izgleda realnost: većina parfema je “lijepa”, neki su “okej”, a tek poneki izazove onaj klik koji ne možemo objasniti. I tu počinje lista koja je pokvarila sve naše planove o jednom parfemu godišnje.
Kako miriše: toplo drvenasto, kremasto, lagani začini, vrlo elegantno.
Koliko traje: cijeli dan bez osvježavanja, odnosno najdugotrajniji iz cijele liste.
Kada je najbolji: rekli bismo u hladnijim danima i večernjim prilikama.
Ko bi ga volio: svi koji vole “čiste” timijske note bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa nakon kojih vas ljudi pitaju koji parfem nosite čak i kad ste uvjereni da se jedva osjeti.

Kako miriše: cvjetno, lagano tamjanasto, senzualno ali nije težak.
Koliko traje: 6-8 sati uz stabilan trag, bez prenaglašavanja.
Kada je najbolji: navečer, ali je iznenađujuće dobar i kao dnevni miris zimi.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme tipa misteriozno, ali uredno i čisto.
Naš efekt: pozdravile smo ga kao onaj parfem koji te ne nadglasi, nego obgrli.

Kako miriše: gurmansko, kremasto, slatko. Kokos i karamela daju početni wow, ali vrlo brzo dolazi puderasto–drvenasta toplina sa notama duhana i tonke koja ga čini zrelijim i profinjenim.
Koliko traje: vrlo dugo, tačnije 8 do 12 sati, posebno snažno na odjeći i kosi.
Kada je najbolji: popodne i večer, ali voli i zimske dnevne prilike jer se odlično grije na koži.
Ko bi ga volio: svi koji vole slatke parfeme.
Naš efekt: onaj tip mirisa koji ostane na šalu i onda ga sutradan tražite samo da ponovo pomirišete.

Kako miriše: gurmanski, kremasto, toplo, ali ne preslatko.
Koliko traje: 7-10 sati, srednje jak trag, dosta postojan.
Kada je najbolji: popodne i večer, posebno kada ste u zatvorenom prostoru.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme sa vanilijom, ali u modernoj, elegantnoj verziji.
Naš efekt: izazvao je univerzalan feedback “njami”, što je rijetkost.

Kako miriše: citrusno, sočno, vodeno, nježno svježe; bukvalno ljetni dan.
Koliko traje: 5-7 sati. Rekli bismo slabiji početak, ali odličan razvoj na koži.
Kada je najbolji: proljeće, ljeto i topli dani bez obzira na sezonu.
Ko bi ga volio: oni koji biraju parfeme tipa lagano i prirodno, bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa koji poprave raspoloženje u sekundi.

Kako miriše: proljetno-morski, kombinacija svježine i cvijeća.
Koliko traje: 6-9 sati, a odlično postojan na odjeći.
Kada je najbolji: svaki dan; idealan za posao, sastanke i minimalističke outfite.
Ko bi ga volio: ljubitelji “čistih” parfema, ali ne sportskih; više “luksuzno čisto”.
Naš efekt: odmah dobio titulu mirisa koji ne može biti pogrešan.

I tu dolazimo do jedinog pitanja na koje još nismo našli univerzalan odgovor: kako izabrati samo jedan?
Možda tako što ga biramo prema raspoloženju tog dana. Možda prema rasporedu. Možda prema outfitu, a možda je vrijeme da se prestanemo pretvarati da parfem mora biti jedan i prihvatimo da i mi imamo više verzija sebe: jutarnju, večernju, poslovnu, nježnu, hrabru, optimističnu, minimalističku.

Martimex je trenutno jedna od rijetkih adresa u Sarajevu gdje se ovakav raspon niche parfemskih kuća može testirati uživo, od Memo do The Merchant of Venice. I tu ne mislimo samo na izbor, nego i na način: bez žurbe, bez pritiska na odluku i uz prostor da parfem “sjedne” na kožu, a ne na tester traku. To je iskustvo koje beauty znalci cijene i zbog kojeg se fanovi niche mirisa stalno vraćaju.
Za kraj samo jedan prijateljski savjet iz iskustva: ako na adresi Ferhadija 14A u Sarajevu uđete s planom da ćete na brzinu samo da osjetite jedan parfem… rezervišite dodatnih 20 minuta. I iskreno? Mi nemamo ništa protiv.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!