TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.7.2022.
Prva PLAZA parfumerija svoje je mjesto pronašla u Mercator centru Ložionička u Sarajevu, a tamo postoji i sve do danas, uskoro u još ljepšem i modernijem izdanju.
Od tada, Plaza kao brend je rastao i širio se, a danas možete posjetiti čak 4 PLAZA parfumerije u BiH, dok se popisu mjesta za kupovinu priključila i web trgovina.
Brend PLAZA u Bosni i Hercegovini
Lanac parfumerija PLAZA osnovana je od strane Švicarske kompanije Weitnauer davne 1992. godine, a u Bosni i Hercegovini je prisutna od 2000. godine. Od prve otvorene poslovnice u Mercator centru Ložionička do danas, PLAZA je otvorila ukupno 4 poslovnice i zapošljava više od 30 zaposlenika. Razvoj budućih talenata i ulaganje u zaposlenike dio su vrijednosti koje su temelj uspjeha Plaze. Kompanija kontinuirano ulaže u obrazovanje zaposlenika i razvoj prodajnog i menadžment tima.


Od prvog dana postojanja cilj Plaze je bio da se njeni kupci osjećaju dijelom svjetske beauty scene i da im olakša dostupnost željenih proizvoda i iskustvo kupovine.
PLAZA parfumerija je mjesto koje kupcima nudi sjajne prilike osiguravajući im svakodnevno dobre ponude, cijene i sjajno iskustvo kupovanja. Ponuda PLAZA parfumerija temelji se na saradnji s vrhunskim robnim markama, pa je na policama moguće odabrati preko 5.000 proizvoda međunarodnih marki, visokokvalitetan makeup, parfeme i proizvode za njegu tijela.
Niche proizvodi i ekskluzivni luksuzni brendovi u svim kategorijama
U Plazi se pozorno prate svjetski trendovi i uvijek se osluškuju potrebe i želje kupaca pa će sve zaljubljenike u mirise oduševiti činjenica da u Plazi mogu pronaći najveću ponudu parfema u Bosni i Hercegovini u segmentu niche i orijentalnih parfema.


Asortiman proizvoda za njegu kože jednako je impresivan pa se u njemu mogu ekskluzivno pronaći korejski brendovi za njegu kože kao i premium skincare brendovi poput Elemisa i Swiss Perfection-a.
Svaka kupovina donosi pogodnosti
Jedna stvar po kojoj se PLAZA razlikuje od drugih je njen odnos prema svojim kupcima. Iako PLAZA ima model point-for-purchase, mnogi čimbenici utiču na to. Tako svake nedjelje možete računati na duple cvjetiće prilikom obavljene kupovine. Osim toga, sakupljeni cvjetići, koje kasnije možete pretvoriti u novac i ostvariti kupovinu, nemaju rok trajanja.
PLAZA je također pokrenula još jedan program nagrađivanja u saradnji sa ASA bankom gdje svake srijede ukoliko izvršite plaćanje karticom ASA banke ostvarujete popust od 10%.
Prvi beauty web shop u Bosni i Hercegovini
Od početka 2018. godine ponuda PLAZA parfumerije dostupna je i putem web shopa, koji je dio dugoročne strategije razvoja alternativnih prodajnih kanala. Od prvog dana pokretanja pa do danas PLAZA web shop nosi epitet najbolje optimiziranog web shopa u BiH, pristupačnog i jednostavnog za korištenje sa preko 3.500 dostupnih artikala. Svojim kupcima omogućuju ugodnu i bezbrižnu kupovinu u bilo koje doba dana i noći.


Narednih 30 godina
Konstantno uljepšavanje života naših kupaca stalni je izazov s kojim se više od 30 strastvenih članova PLAZA tima suočava svaki dan. PLAZA kao brend će uvijek zajedno sa svojim kupcima težiti i zalagati se za nešto više. Nastavit će osnaživati, istraživati i uljepšavati živote svojih kupaca kroz neograničenu moć ljepote. Stoga će uvijek prihvatati jedinstvenost, oslobađati kreativnost i težiti napretku svaki dan.
Dakle, ako ste spremni ostaviti svoj trag kod vodećeg beauty retailera i konstantno dijeliti ljepotu zajedno sa njima, pridružite im se i ponovno zamislite svoju budućnost uz PLAZA parfumeriju.
Povodom obilježavanja 30. godina postojanja, u periodu od 15. do 16. 7., PLAZA parfumerija vas daruje sa popustom od -15% na određen asortiman.
***
Naslovna fotografija: PLAZA parfumerija
TEKST: Bonjour.ba
U beauty svijetu uvijek nas privlači ono novo. Nova tekstura, neočekivana nijansa, proizvod o kojem svi govore, ali kad su u pitanju parfemi, stvari postaju ličnije.
Rijetko mijenjamo miris koji nas prati kroz godine, onaj koji se stopio s nama, sjećanjima i navikama. Zato je zanimljivo kada se pojavi nešto što uspije poremetiti tu rutinu.
Ovih dana, upravo to je uspjelo novom Bruno Eau de Parfum duetu Vanilla Muse Woman i Energy Man.
Koje note osjetimo prve, a koje ostaju najduže?
Za nju: Bruno Vanilla Muse Woman je miris koji odmah otkriva toplinu vanilije, ali bez one težine koju takvi parfemi često imaju. Umjesto slatkoće, donosi mekan, ugodan osjećaj poput mirisa domaćih kolača koji se zadrži u prostoru. Blagi mošus dodaje mu notu elegancije. Na koži traje dugo, ali se s vremenom smiri i postaje diskretan, gotovo kao prirodan miris kože.

Za njega: Bruno Energy Man otvara se svježim citrusima pa vrlo brzo prelazi u drvenaste tonove koji mu daju ozbiljnost. Podsjeća na svježinu poslije tuširanja i čistoću košulje na početku dana. Zbog te jednostavne, uredne svježine, mnogima postaje onaj “signature” miris koji se lako veže za svakodnevicu.

Je li ovo miris za dan ili za večer?
Oboje. Zato što ne ovisi o prilici, nego o raspoloženju. Danju je svjež, lagan i čist; navečer postaje topao, dubok i senzualan. Zašto se o njemu toliko govori? Zato što spaja ono što rijetko dolazi zajedno, dostupnost i sofisticiranost. Jer nije potrebno naručivati ga iz inostranstva; konačno je dostupan i u BiH, a kad ga jednom osjetite, shvatite da hype nije slučajan.

Ovo je miris koji ne mijenja vas, već vam se prilagodi. I možda je baš zato postao najtraženiji.
Mogu li se nositi zajedno?
Da. Perfume layering je trenutno jedan od najzanimljivijih trendova u svijetu mirisa: kombinovanje dva parfema kako bi se stvorio personalizirani potpis. Upravo Bruno Vanilla Muse Woman i Energy Man to odlično pokazuju.

Foto: @nova.siberian_husky
Toplina vanilije i mošusa iz ženskog mirisa savršeno se spaja sa svježinom citrusa i drvenastim tonovima muškog, stvarajući balans između nježnosti i energije. Rezultat je slojevit, moderan i uniseks miris koji se prilagođava onome ko ga nosi.
FAQ
Gdje su dostupni Bruno parfemi u BiH? U odabranim prodavnicama širom BiH.
Koliko traje Bruno Vanilla Muse Woman? Kao Eau de Parfum, zadržava se i do osam sati, s toplim završetkom vanilije i mošusa.
Po onome što se čuje među ljubiteljima parfema, Bruno mirisi su osvježili scenu. Jednostavno su našli formulu koja funkcioniše: nosivi, postojani i s onim prepoznatljivim karakterom koji ostaje u zraku, a obzirom na to da se bliži sezona poklona… možda smo vam upravo riješili i tu dilemu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!