TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 15.7.2022.

Prva PLAZA parfumerija svoje je mjesto pronašla u Mercator centru Ložionička u Sarajevu, a tamo postoji i sve do danas, uskoro u još ljepšem i modernijem izdanju.


Od tada, Plaza kao brend je rastao i širio se, a danas možete posjetiti čak 4 PLAZA parfumerije u BiH, dok se popisu mjesta za kupovinu priključila i web trgovina.

 

Brend PLAZA u Bosni i Hercegovini
 

Lanac parfumerija PLAZA osnovana je od strane Švicarske kompanije Weitnauer davne 1992. godine, a u Bosni i Hercegovini je prisutna od 2000. godine. Od prve otvorene poslovnice u Mercator centru Ložionička do danas, PLAZA je otvorila ukupno 4 poslovnice i zapošljava više od 30 zaposlenika. Razvoj budućih talenata i ulaganje u zaposlenike dio su vrijednosti koje su temelj uspjeha Plaze. Kompanija kontinuirano ulaže u obrazovanje zaposlenika i razvoj prodajnog i menadžment tima.

 



Od prvog dana postojanja cilj Plaze je bio da se njeni kupci osjećaju dijelom svjetske beauty scene i da im olakša dostupnost željenih proizvoda i iskustvo kupovine.

PLAZA parfumerija je mjesto koje kupcima nudi sjajne prilike osiguravajući im svakodnevno dobre ponude, cijene i sjajno iskustvo kupovanja. Ponuda PLAZA parfumerija temelji se na saradnji s vrhunskim robnim markama, pa je na policama moguće odabrati preko 5.000 proizvoda međunarodnih marki, visokokvalitetan makeup, parfeme i proizvode za njegu tijela.

 

Niche proizvodi i ekskluzivni luksuzni brendovi u svim kategorijama
 

U Plazi se pozorno prate svjetski trendovi i uvijek se osluškuju potrebe i želje kupaca pa će sve zaljubljenike u mirise oduševiti činjenica da u Plazi mogu pronaći najveću ponudu parfema u Bosni i Hercegovini u segmentu niche i orijentalnih parfema.

 



Asortiman proizvoda za njegu kože jednako je impresivan pa se u njemu mogu ekskluzivno pronaći korejski brendovi za njegu kože kao i premium skincare brendovi poput Elemisa i Swiss Perfection-a.

 

Svaka kupovina donosi pogodnosti
 

Jedna stvar po kojoj se PLAZA razlikuje od drugih je njen odnos prema svojim kupcima. Iako PLAZA ima model point-for-purchase, mnogi čimbenici utiču na to. Tako svake nedjelje možete računati na duple cvjetiće prilikom obavljene kupovine. Osim toga, sakupljeni cvjetići, koje kasnije možete pretvoriti u novac i ostvariti kupovinu, nemaju rok trajanja.

PLAZA je također pokrenula još jedan program nagrađivanja u saradnji sa ASA bankom gdje svake srijede ukoliko izvršite plaćanje karticom ASA banke ostvarujete popust od 10%.

 

Prvi beauty web shop u Bosni i Hercegovini
 

Od početka 2018. godine ponuda PLAZA parfumerije dostupna je i putem web shopa, koji je dio dugoročne strategije razvoja alternativnih prodajnih kanala. Od prvog dana pokretanja pa do danas PLAZA web shop nosi epitet najbolje optimiziranog web shopa u BiH, pristupačnog i  jednostavnog za korištenje sa preko 3.500 dostupnih artikala. Svojim kupcima omogućuju ugodnu i bezbrižnu kupovinu u bilo koje doba dana i noći.

 



Narednih 30 godina
 

Konstantno uljepšavanje života naših kupaca stalni je izazov s kojim se više od 30 strastvenih članova PLAZA tima suočava svaki dan. PLAZA kao brend će uvijek zajedno sa svojim kupcima težiti i zalagati se za nešto više. Nastavit će osnaživati, istraživati i uljepšavati živote svojih kupaca kroz neograničenu moć ljepote. Stoga će uvijek prihvatati jedinstvenost, oslobađati kreativnost i težiti napretku svaki dan.

Dakle, ako ste spremni ostaviti svoj trag kod vodećeg beauty retailera i konstantno dijeliti ljepotu zajedno sa njima, pridružite im se i ponovno zamislite svoju budućnost uz PLAZA parfumeriju.

Povodom obilježavanja 30. godina postojanja, u periodu od 15. do 16. 7., PLAZA parfumerija vas daruje sa popustom od -15% na određen asortiman.

***
Naslovna fotografija: PLAZA parfumerija


Bonjour

Otišli smo po jedan parfem i završili sa 6 favorita… ne pogađajte, pogledajte listu!

TEKST: Bonjour.ba

Otišli smo po jedan parfem i završili sa 6 favorita… ne pogađajte, pogledajte listu! Otišli smo po jedan parfem i završili sa 6 favorita… ne pogađajte, pogledajte listu!

Plan je bio brz i jednostavan: završiti sastanak, preletjeti preko Ferhadije, ući u Martimex i pronaći jedan parfem koji je za svaki dan. Međutim… samo tri tester trake kasnije sve se pretvorilo u malu olfaktivnu krizu identiteta jer kako izabrati jedan kad nađete šest mirisa koji su kao različite verzije vas i sve vam se sviđaju?
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-9-bonjour-ba
 

U konačnici napravili smo listu. I ne, nije bilo lako.

Iako smo i prije ovoga navikli razlikovati mainstream i niche parfeme, i znamo da niche mirisi imaju izraženiji karakter, kvalitetnije sirovine i hrabrije kompozicije, dolazak ovdje podsjetio nas je koliko je to očigledno tek kad ih isprobate uživo. Mainstream parfemi često se prilagođavaju ukusu većine, dok niche idu u potpuno drugom smjeru: ne žele da budu za svakoga.

Zato nas je i iznenadilo što se umjesto jednog izdvojilo šest, svaki potpuno drugačiji, ali jednako upečatljiv.

 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-1-bonjour-ba


Šest parfema koji su nas osvojili brže nego što smo planirali

 

Nismo one osobe koje na prvi tester odmah kažu da je to taj. Znamo kako izgleda realnost: većina parfema je “lijepa”, neki su “okej”, a tek poneki izazove onaj klik koji ne možemo objasniti. I tu počinje lista koja je pokvarila sve naše planove o jednom parfemu godišnje.
 

Memo, Palais Bourbon  
 

Kako miriše: toplo drvenasto, kremasto, lagani začini, vrlo elegantno.

Koliko traje: cijeli dan bez osvježavanja, odnosno najdugotrajniji iz cijele liste.

Kada je najbolji: rekli bismo u hladnijim danima i večernjim prilikama.

Ko bi ga volio: svi koji vole “čiste” timijske note bez slatkoće.

Naš efekt: jedan od onih mirisa nakon kojih vas ljudi pitaju koji parfem nosite čak i kad ste uvjereni da se jedva osjeti.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-2-bonjour-ba


Atkinsons, Midnight Scented Dream


Kako miriše: cvjetno, lagano tamjanasto, senzualno ali nije težak.

Koliko traje: 6-8 sati uz stabilan trag, bez prenaglašavanja.

Kada je najbolji: navečer, ali je iznenađujuće dobar i kao dnevni miris zimi.

Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme tipa misteriozno, ali uredno i čisto.

Naš efekt: pozdravile smo ga kao onaj parfem koji te ne nadglasi, nego obgrli.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-3-bonjour-ba


New Notes, Felina


Kako miriše: gurmansko, kremasto, slatko. Kokos i karamela daju početni wow, ali vrlo brzo dolazi puderasto–drvenasta toplina sa notama duhana i tonke koja ga čini zrelijim i profinjenim. 

Koliko traje: vrlo dugo, tačnije 8 do 12 sati, posebno snažno na odjeći i kosi.

Kada je najbolji: popodne i večer, ali voli i zimske dnevne prilike jer se odlično grije na koži.

Ko bi ga volio: svi koji vole slatke parfeme.

Naš efekt: onaj tip mirisa koji ostane na šalu i onda ga sutradan tražite samo da ponovo pomirišete.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-4-bonjour-ba


The House of Oud, L’Explicite


Kako miriše: gurmanski, kremasto, toplo, ali ne preslatko.

Koliko traje: 7-10 sati, srednje jak trag, dosta postojan.

Kada je najbolji: popodne i večer, posebno kada ste u zatvorenom prostoru.

Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme sa vanilijom, ali u modernoj, elegantnoj verziji.

Naš efekt: izazvao je univerzalan feedback “njami”, što je rijetkost.

 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-5-bonjour-ba


Birkholz, Aura of Amalfi


Kako miriše: citrusno, sočno, vodeno, nježno svježe; bukvalno ljetni dan.

Koliko traje: 5-7 sati. Rekli bismo slabiji početak, ali odličan razvoj na koži.

Kada je najbolji: proljeće, ljeto i topli dani bez obzira na sezonu.

Ko bi ga volio: oni koji biraju parfeme tipa lagano i prirodno, bez slatkoće.

Naš efekt: jedan od onih mirisa koji poprave raspoloženje u sekundi.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-6-bonjour-ba


The Merchant of Venice, Cyprus Shell


Kako miriše: proljetno-morski, kombinacija svježine i cvijeća.

Koliko traje: 6-9 sati, a odlično postojan na odjeći.

Kada je najbolji: svaki dan; idealan za posao, sastanke i minimalističke outfite.

Ko bi ga volio: ljubitelji “čistih” parfema, ali ne sportskih; više “luksuzno čisto”.

Naš efekt: odmah dobio titulu mirisa koji ne može biti pogrešan.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-7-bonjour-ba


I tu dolazimo do jedinog pitanja na koje još nismo našli univerzalan odgovor: kako izabrati samo jedan? 

Možda tako što ga biramo prema raspoloženju tog dana. Možda prema rasporedu. Možda prema outfitu, a možda je vrijeme da se prestanemo pretvarati da parfem mora biti jedan i prihvatimo da i mi imamo više verzija sebe: jutarnju, večernju, poslovnu, nježnu, hrabru, optimističnu, minimalističku.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-8-bonjour-ba
 

Martimex je trenutno jedna od rijetkih adresa u Sarajevu gdje se ovakav raspon niche parfemskih kuća može testirati uživo, od Memo do The Merchant of Venice. I tu ne mislimo samo na izbor, nego i na način: bez žurbe, bez pritiska na odluku i uz prostor da parfem “sjedne” na kožu, a ne na tester traku. To je iskustvo koje beauty znalci cijene i zbog kojeg se fanovi niche mirisa stalno vraćaju. 

Za kraj samo jedan prijateljski savjet iz iskustva: ako na adresi Ferhadija 14A u Sarajevu uđete s planom da ćete na brzinu samo da osjetite jedan parfem… rezervišite dodatnih 20 minuta. I iskreno? Mi nemamo ništa protiv.

 

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Martimex 
 
Bonjour.ba produkcija:
Voditeljica projekta: Dijana Ćavar
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Naslovna fotografija: @tanisrosee


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!