TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 15.7.2022.

Prva PLAZA parfumerija svoje je mjesto pronašla u Mercator centru Ložionička u Sarajevu, a tamo postoji i sve do danas, uskoro u još ljepšem i modernijem izdanju.


Od tada, Plaza kao brend je rastao i širio se, a danas možete posjetiti čak 4 PLAZA parfumerije u BiH, dok se popisu mjesta za kupovinu priključila i web trgovina.

 

Brend PLAZA u Bosni i Hercegovini
 

Lanac parfumerija PLAZA osnovana je od strane Švicarske kompanije Weitnauer davne 1992. godine, a u Bosni i Hercegovini je prisutna od 2000. godine. Od prve otvorene poslovnice u Mercator centru Ložionička do danas, PLAZA je otvorila ukupno 4 poslovnice i zapošljava više od 30 zaposlenika. Razvoj budućih talenata i ulaganje u zaposlenike dio su vrijednosti koje su temelj uspjeha Plaze. Kompanija kontinuirano ulaže u obrazovanje zaposlenika i razvoj prodajnog i menadžment tima.

 



Od prvog dana postojanja cilj Plaze je bio da se njeni kupci osjećaju dijelom svjetske beauty scene i da im olakša dostupnost željenih proizvoda i iskustvo kupovine.

PLAZA parfumerija je mjesto koje kupcima nudi sjajne prilike osiguravajući im svakodnevno dobre ponude, cijene i sjajno iskustvo kupovanja. Ponuda PLAZA parfumerija temelji se na saradnji s vrhunskim robnim markama, pa je na policama moguće odabrati preko 5.000 proizvoda međunarodnih marki, visokokvalitetan makeup, parfeme i proizvode za njegu tijela.

 

Niche proizvodi i ekskluzivni luksuzni brendovi u svim kategorijama
 

U Plazi se pozorno prate svjetski trendovi i uvijek se osluškuju potrebe i želje kupaca pa će sve zaljubljenike u mirise oduševiti činjenica da u Plazi mogu pronaći najveću ponudu parfema u Bosni i Hercegovini u segmentu niche i orijentalnih parfema.

 



Asortiman proizvoda za njegu kože jednako je impresivan pa se u njemu mogu ekskluzivno pronaći korejski brendovi za njegu kože kao i premium skincare brendovi poput Elemisa i Swiss Perfection-a.

 

Svaka kupovina donosi pogodnosti
 

Jedna stvar po kojoj se PLAZA razlikuje od drugih je njen odnos prema svojim kupcima. Iako PLAZA ima model point-for-purchase, mnogi čimbenici utiču na to. Tako svake nedjelje možete računati na duple cvjetiće prilikom obavljene kupovine. Osim toga, sakupljeni cvjetići, koje kasnije možete pretvoriti u novac i ostvariti kupovinu, nemaju rok trajanja.

PLAZA je također pokrenula još jedan program nagrađivanja u saradnji sa ASA bankom gdje svake srijede ukoliko izvršite plaćanje karticom ASA banke ostvarujete popust od 10%.

 

Prvi beauty web shop u Bosni i Hercegovini
 

Od početka 2018. godine ponuda PLAZA parfumerije dostupna je i putem web shopa, koji je dio dugoročne strategije razvoja alternativnih prodajnih kanala. Od prvog dana pokretanja pa do danas PLAZA web shop nosi epitet najbolje optimiziranog web shopa u BiH, pristupačnog i  jednostavnog za korištenje sa preko 3.500 dostupnih artikala. Svojim kupcima omogućuju ugodnu i bezbrižnu kupovinu u bilo koje doba dana i noći.

 



Narednih 30 godina
 

Konstantno uljepšavanje života naših kupaca stalni je izazov s kojim se više od 30 strastvenih članova PLAZA tima suočava svaki dan. PLAZA kao brend će uvijek zajedno sa svojim kupcima težiti i zalagati se za nešto više. Nastavit će osnaživati, istraživati i uljepšavati živote svojih kupaca kroz neograničenu moć ljepote. Stoga će uvijek prihvatati jedinstvenost, oslobađati kreativnost i težiti napretku svaki dan.

Dakle, ako ste spremni ostaviti svoj trag kod vodećeg beauty retailera i konstantno dijeliti ljepotu zajedno sa njima, pridružite im se i ponovno zamislite svoju budućnost uz PLAZA parfumeriju.

Povodom obilježavanja 30. godina postojanja, u periodu od 15. do 16. 7., PLAZA parfumerija vas daruje sa popustom od -15% na određen asortiman.

***
Naslovna fotografija: PLAZA parfumerija


Bonjour

Bob u boji kestena koji osvaja: Savršen jesenski makeover

TEKST: Bonjour.ba

Bob u boji kestena koji osvaja: Savršen jesenski makeover Bob u boji kestena koji osvaja: Savršen jesenski makeover

Kada govorimo o frizuri koja uspijeva biti istovremeno moderna, praktična i elegantna, bob već godinama zauzima 1. mjesto.


No, ove sezone on dobija novu dimenziju zahvaljujući nijansi kestena, toploj, bogatoj boji koja reflektuje sve ono što volimo kod jeseni pred nama: prirodne tonove, mekoću i suptilnu sofisticiranost.

 




Kestenasta nijansa je idealna za ovo doba godine jer unosi toplinu i dimenziju u kosu, a pritom savršeno nadopunjava tipične boje garderobe ovog perioda, od bež i karamel nijansi, do sive, maslinaste i tamnoplave. Upravo zato, bob u boji kestena djeluje kao svojevrsni 'modni aksesoar' koji povezuje cijeli styling u jednu skladnu cjelinu.

 

 


Osim estetskog dojma, praktičnost boba ostaje neupitna. Lako se održava, može se stilizirati ravno, s blagim valovima ili naglašenim šiškama, pa je podjednako dobar izbor za poslovne prilike, večernje izlaske ili opuštene vikende. 


Stručnjaci ističu da je ovo nijansa koja laska gotovo svim tonovima kože i pristaje različitim teksturama kose. Za one koji žele dodatni efekt, moguće je uvesti suptilne pramenove u karamel ili med boji, što bobu daje dimenziju i čini ga još zanimljivijim.

 

 

 Naslovna fotografija: @ilhamette_


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!