TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 9.8.2020.
Mnoge je nedavno obradovala činjenica da je Sarajevo postalo bogatije za jedan novi koncept zdravije ishrane.
Bez obzira jeste li salata ljubitelj otkad znate za sebe ili pak želite priuštiti nešto zdravije vašem nepcu, onda će vam se dopasti Plava Tikva, mjesto gdje o sastojcima vašeg jela odlučujete upravo vi, a zadatak ekipe je da pažljivo biraju te proizvode, pripreme, aranžiraju i dostave na adresu.


Na pitanje tko stoji iza cijele ideje, na svojoj web stranici ističu: „Iza Plave Tikve stoji grupa prijatelja, entuzijasta, investitora i zaljubljenika u zdravu ishranu i putovanja. Putujući svijetom jeli smo najčudesnije kombinacije salata od Južne Amerike do Istočne Azije. Nakon uživanja u salad barovima širom svijeta, a zbog nemogućnosti da se pomirimo sa skromnom ponudom zdrave hrane u našem gradu, odlučili smo otvoriti Plavu Tikvu – mjesto gdje jedemo zdravo i gdje jedemo ono što volimo. Voditelj kuhinje Plave Tikve je Nedim H., chef sa iskustvom u više država, i radom za poznate restorane poput Marriotta i Četiri sobe gospođe Safije. Ekipa Plave Tikve brine se za svaki detalj logistike: od pažljivog izbora zdravih namirnica i sastojaka, nabavke biorazgradive i povratne ambalaže, pa do sigurne i pouzdane dostave. Iza dostave stoji poznati bh. brend Balkan Transfer.“
Na pitanje zašto i kako je nastala Plava Tikva, istaknuli su: „Na temelju dva uvjerenja – da su salate stub zdrave ishrane i da svako zaslužuje da sam kreira svoju salatu – rođena je ideja o Plavoj Tikvi: mjestu gdje jedemo zdravo, i gdje jedemo ono što volimo.“
Oduševit će vas činjenica da supa na vaša vrata stiže topla, u biorazgradivom pakovanju ili u teglici, a nećete pogriješiti ako uz zdrav obrok odlučite dati #boost organizmu sa nekoliko čaša vrhunskog soka, napravljenog isključivo od svježeg voća, bez dodataka vode i šećera. Dodajte omiljene zdrave dodatke i pomiješajte okuse baš onako kako volite.

Ekipa Plave tikve vrijedno radi, pa osim u salatama možete uživati i u chia pudingu, supama i sokovima, kao dodatnim izvorima energije i zdravlja, a ne sumnjamo da nas uskoro očekuju nove prilike da uživamo u nešto drugačijim okusima.

Saznali smo da u ovoj super hrani možete uživati svaki radni dan od 09:30 do 18:00 sati, a narudžbe hrane vrše se isključivo putem web-stranice Plave Tikve. Za više informacija zavirite na njihovu Facebook stranicu i Instagram profil.
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!