TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 22.10.2024.
Platinasto i veoma svijetloplava kosa je već dugo omiljeni izbor među ljubiteljima hrabrog, svjetlijeg izgleda, ali ona može zahtijevati više pažnje i njege nego što se čini na prvi pogled.
Jedan od najčešćih izazova s kojim se plavuše suočavaju je pojava neželjenih žutih tonova. Bilo da je uzrok tome prirodno izlaganje suncu, voda bogata mineralima ili jednostavno prirodna tendencija kose da izgubi svoj hladni sjaj – srećom, postoji nekoliko efikasnih načina da se ovaj problem riješi.
Vremenom, sve boje za kosu oksidiraju pod utjecajem zraka, svjetlosti i topline, što dovodi do gubitka hladnih tonova i pojave žutila.
Koji su najčešći uzroci žutih tonova?
Uz prirodni proces oksidacije i nedovoljno toniranje kose postoji još nekoliko značajnih faktora.
Kada se kosa posvijetli ili izbjeljuje, prirodni topli pigmenti (uglavnom crveni i žuti) mogu isplivati na površinu. Čak i nakon uspješnog posvjetljivanja do platinasto plave nijanse, kosa s vremenom može početi otkrivati ove tonove. Izloženost suncu i UV zrakama može izblijediti boju kose i potaknuti pojavu toplih žutih nijansi.
Prekomjerno korištenje alata poput pegle, figara ili sušila za kosu bez odgovarajuće zaštite može uzrokovati oksidaciju boje, zbog čega kosa postaje žuta. Neki proizvodi za njegu kose, kao što su ulja ili serumi, mogu sadržavati pigmente ili sastojke koji pospješuju pojavu toplih tonova, pogotovo ako nisu namijenjeni za plavu kosu.
Kako da što duže zadržite željenu nijansu plave kose?
1. Ljubičasti šampon je prvi korak u borbi protiv žutih tonova jer ljubičasti pigmenti neutraliziraju tople tonove u kosi. Birajte proizvode koji su obogaćeni hidratantnim sastojcima kako ne bi isušivali kosu.
2. Visoke temperature iz uređaja za stiliziranje, poput pegle ili figara, mogu pospješiti pojavu žutih tonova. Koristite sprejeve za zaštitu od topline i smanjite korištenje ovih alata.
3. Platinasto plava kosa zahtijeva redovno toniranje kako bi zadržala svoju hladnu nijansu. Posjetite frizera svakih 4 do 6 sedmica kako biste osvježili ton i spriječili pojavu žutila. Između tretmana, razmislite o korištenju blagih tonera koji će dodatno neutralizirati žute nijanse i produžiti svježinu boje.
4. Održavanje zdravih vrhova kose ključno je za očuvanje svježine boje. Suha i oštećena kosa sklonija je nakupljanju žutih tonova pa redovno šišanje može spriječiti taj problem.
* * *
Naslovna fotografija: @viktoriahutter
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!