TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 15.1.2025.
Ako želite besprijekoran izgled bez preopterećenja, otkrijte kako postići ovaj trik i kako ga primijeniti u svojoj svakodnevnoj rutini šminkanja.
Pinpoint concealing je tehnika koja se temelji na preciznom nanošenju korektora na male dijelove lica u neuniformnim oblicima.
Koža između tih problematičnih područja ostaje prirodna, a središnji dio tretiranog područja možete dodatno pokriti korektorom za intenzivniju prekrivnost.
Uz sljedećih par koraka koje smo vam pripremili, postići ćete prirodni svakodnevni makeup look bez težine na licu.
Priprema kože
Počnite s temeljitim čišćenjem lica i hidratacijom. Nanesite primer na područja pora ili koja su sklona suhoći, kako biste stvorili glatku podlogu za precizno nanošenje korektora.
Odabir odgovarajućeg korektora
Za pinpoint concealing, odaberite korektor koji je malo svjetliji od vašeg tona kože i ima dobru pokrivnu moć. Ako želite precizno prikriti nesavršenosti, poput prištića ili tamnih krugova, birajte kremasti korektor koji se lako nanosi i blendira.
Koristite precizni aplikator ili kist za korektor s tanjim vrhom, kako biste nanijeli malu količinu korektora izravno na problematična područja. Nanesite na crvene mrlje, prištiće, ili bilo koje druge nesavršenosti. Ne nanosite previše proizvoda, cilj je postići precizno prekrivanje bez preopterećenja kože.
@katiejanehughes A concealer trick you’re gonna wanna know!!!##Concealer##MakeupHack##MakeupArtist##FYP##KJH##TryThis ♬ original sound - Katiejanehughes
Blendanje i fiksiranje
Koristite prst, spužvicu za šminkanje ili mali kist kako biste nježno utapkali korektor u kožu. Fokusirajte se na to da blendate samo rubove, ostavljajući središnji dio netaknut za maksimalnu prekrivnost.
Za dugotrajan rezultat, setirajte korektor s vrlo malom količinom transparentnog pudera. Upotrijebite spužvicu za šminkanje da nježno utapkate puder na tretirana područja kako bi se korektor fiksirao.
Završni dodaci
Nakon što ste završili s pinpoint concealingom, nastavite s ostatkom makeup rutine. Dodajte podlogu, rumenilo i ostale proizvode prema vašim željama, no pazite da ne nanosite previše proizvoda na područje na kojem ste koristili korektor.
***
Naslovna fotografija: @romyschonberger
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!