TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.10.2011.

Lagerfeldova očaravajuća podvodna bajka u bijelom    Danas predstavljena kolekcija za sezonu proljeće/ljeto 2012. svakoga je ostavila bez daha. Prvi wow faktor činila je veličanstvena pozornica s enormnim figurama koje prikazuju morsko dno obojanim u bijelo. Raže, egzotične ribe, koralji, morski konjici, školjke i meduze pružale su se pozornicom smještenom u pariškoj Grand Palais. Nakon

"Morsko dno prikazano na poetičan način", kako je Lagerfeld opisao pozornicu, pokazalo se kao idalna podloga za nadasve romantičnu kolekciju. Dizajner je za iduće proljeće odlučio dekonstruirati klasični Chanel sako i prikazati nam ga u nekom novom svjetlu. Sakoi i haljine su izgubili svoj crni porub, koji je dizajner inspiriran djelima njemačkog apstraktnog umjetnika Blinkyja Palerma pretvorio u pravocrtnu liniju kojom je zašarao dobar dio kolekcije. Kontrastni crni porub pojavio se tek kod dva modela sakoa od tvida u boji mente i puderastoj nijansi roze, koja je dizajner lišio stražnjeg dijela i tako otkrio leđa modela.
Biseri su igrali veliku ulogu u ovoj Lagerfeldovoj modnoj bajci. Osim što je njima obogatio neke haljine i sakoe, vidjeli smo ih i kao ukrase za tijelo nalijepljene duž leđa modela te kao ukosnice u njihovim mokrim frizurama. Remenje je zamijenila niska bisera, a čvrste clutch torbice bile su u obliku školjki optočenih biserima. Čak su i gumbi na kreacijama bili u obliku bisera.
Pokušavši imitirati pojave iz morskog svijeta poput bioluminiscentnih algi i kretanja morskih trava, dizajner je bijele haljine prekrio sedefastim trakama od organze.
Kupaći kostimi su bili bijeli, sa par iznimki koji su imali oslikane umetke od prozirnog PVC-a, od kojeg su bile izrađene i kabanice koje su modeli nosili preko.
Za tračke dodatnog sjaja pobrinuli su se suvremeni materijali, među kojima su se našli i oni protkani staklenim nitima.
Revija je zatvorena večernjim haljinama kojima je cijeloj kolekciji dan dašak haute couturea kroz tehnike nabiranja i drapiranja koje su haljinama dale određenu pjenastu mekoću.
Karl Lagerfeld pokazao je još jednom zašto na spomen imena Chanel više ne pomišljamo isključivo na legendarnu osnivačicu kuće, nego i na njegovu sijedu glavu. Jedno je sigurno - s njim na čelu, kuća Chanel i sve što ona predstavlja ne može i neće pasti u vodu.

Uživajte.

{gallery}/listopad_jedanaest/p_chanel{/gallery}


A.S.
Foto: style.com, vogue.com


Bonjour

H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu.

TEKST: Bonjour.ba/PR

H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu. H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu.

H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.

U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
 

hm_sarajevo_18_bonjour_ba
 

„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
 

hm_sarajevo_105_bonjour_ba

hm_sarajevo_101_bonjour_ba

Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje. 
 

hm_sarajevo_110_bonjour_ba

hm_sarajevo_104_bonjour_ba
 

Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
 

hm_sarajevo_1_bonjour_ba
 

Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje. 
 

hm_sarajevo_106_bonjour_ba

hm_sarajevo_107_bonjour_ba
 

Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
 

hm_sarajevo_103_bonjour_ba

hm_sarajevo_102_bonjour_ba

hm_sarajevo_108_bonjour_ba

hm_sarajevo_109_bonjour_ba

*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.

Foto: Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!