TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.9.2019.
Zahvaljujući posebnoj ponudi slastica, ali i slanih jela te pomno biranom uređenju koje iz sezone u sezonu dobiva mali makeover, pekarnica Mrvica je već nekoliko godina jedna od omiljenih gastro adresa u Sarajevu za sve istinske foodije. Mrvica je dobila epitet male pariške pekarnice u kojoj ćete pronaći neodoljive deserte pripremljene uz puno ljubavi i najslađe macaronse.
Uz ukusna jela svakodnevne obveze postaju znatno lakše, brže i jednostavnije, zbog čega Mrvica pazi i da njihov meni redovito dobiva preinake koje će dodatno razveseliti i razmaziti svačije nepce.
Upravo su ukusni noviteti u pekarnici & cafeu Mrvica, kao i malo preuređenje prostora bili sjajan povod da organiziraju snimanje koje će pokazati zašto se u Mrvici često traži stolica više.
Glavni akteri priče su upravo Aida Đapo Muharemović, poznatija pod svojim umjetničkim imenom Idda Van Muster te Hana Pobrić čije svakodnevne avanture pratimo na profilu @noorofmyeyes. Aida i Hana su se pokazale kao savršen par, budući da se Aida svojim profinjenim stilom i vintage komadima savršeno uklopila u ambijent pekarnice, dok je Hana fotografskim objektivom odlično dočarala njenu gastro avanturu.
Pomno odabrane kombinacije koje nas vode u pedesete godine prošlog stoljeća, vintage makeup sastavljen od crvenog ruža i savršene linije tuša, fotogenične i ukusne slastice te kompozicije boja koje mame osmijeh na lice, bili su idealni sastojci za ovu zanimljivu gastro priču.
„Do suradnje s djevojkama je došlo tako što direktorica Dina Ramić-Husomanović svake godine bar dva ili tri puta organizuje profesionalne photo shootinge (radili smo i s MODAMO :)) te kroz objektiv profesionalca pokušavamo predstaviti Mrvicu i njene proizvode. Smatramo da se takvim fotografijama kupcu treba približiti i ambijent, a i sami proizvodi, što se u dosadašnjoj praksi pokazalo kao ispravno. Dina već dugi niz godina prati aktivnosti obje djevojke na društvenim mrežama, njihov rad i kreativnost, te je smatrala da će upravo one iznijeti priču kakvu smo zamislili; predstaviti francusku pekaru i njene proizvode u vintage stilu. Iddina ljepota, a Hanin talent je upravo ono što je ove fotografije učinilo posebnim.“ – poručili su iz pekarnice Mrvica.
„Pokušali smo predstaviti Mrvicu s proizvodima koji nas i obilježavaju - doručak i brunch - nešto po čemu smo već 5 godina poznati i zbog čaga smo omiljeni. Često čujemo da smo s ponudom za doručak uveli novi "trend" u gradu jer nudimo raznovrsne delicije i peciva iz vlastite proizvodnje.
Twixy kolač
Slikali smo Cafe gourmand - gurmansku kafu; nju služimo samo mi u cijeloj regiji - kafa s 5 mini slastica uključujući i čuveni macaron. Nismo mogli odoljeti da u fokus ne stavimo i naše nove kolače - Operu, Dolce amore, Oreo cheesecake kao i naš popularni Mrvica sladoled od jagode od 100% voća i bez šećera.
Gurmanska kafa
Predstavili smo i croissant, baguette, salate kao i neizostavne macaronse - naš bestseller.“ – nadodali su.
Djelić fotografija s ovog slatkog druženja donosimo u nastavku.
TEKST: Bonjour.ba
Da se razumijemo, kod nas kafa nikada nije samo kofein. Ona je izgovor da nekoga saslušaš, pauza između dva velika koraka, mala dnevna ceremonija koja se ponavlja godinama. U zemlji u kojoj se dan planira oko kafe, a ne obrnuto, postoji nešto posebno u načinu na koji čuvajmo ovaj ritual.
Upravo zato, kada Bonjour.ba tim osmišljava nova iskustva, postoji jedno pravilo: ako radimo nešto o kafi onda to ne može biti površno. Mora biti osjećaj. Mora biti blisko. Mora biti naše.

A ko je prirodniji partner u tome od Grand kafe, domaće kafe uz koju smo odrasli, koju pijemo sa prvom tišinom jutra dok još niko ne šalje poruke, u razgovoru s prijateljicom koji traje duže nego što smo planirali.




Zato je ovo okupljanje bilo zamišljeno kao putovanje kroz svijet kafe od gotove šoljice Grand Gold, Grand Aroma, Grand Strong ili Grand Black’n’Easy My Way, koje su bile izložene na postamentima i servirane u sklopu cateringa, sve do toga kako izgleda zrno, kako se mijenja jačina, šta određuje aromu, i kako svaki od tih elemenata postaje dio ličnog ukusa.

Na početku programa uzvanike su pozdravili Ana Ćavar, vlasnica Bonjour.ba portala i Srđan Dabić, Senior Brand Building Manager za Grand kafu, uvodeći ih u koncept događaja i iskustva koje će, kroz aktivnosti tokom dana, rezultirati stvaranjem njihovog personaliziranog coffee blend-a.
Ana Ćavar, vlasnica Bonjour.ba portala

Srđan Dabić, Senior Brand Building Manager za Grand kafu
Ali, evo iskrenog pitanja: znamo li zapravo šta pijemo? Znamo li prepoznati note koje volimo, razliku između blendova, zašto nam je jedna kafa “ona prava”, a druga “nekako nije to to”?
Zato smo kreirali intimno okupljanje ljudi koji razumiju važnost tih rituala i pozvali ih da prođu kroz nešto što obično uzimamo zdravo za gotovo: svijet kafe.


Kroz ovo iskustvo nas vode stručnjaci, korak po korak, od prvog šota do personaliziranog blenda od prepoznavanja nota do razumijevanja onoga što u kafi zaista volimo.
Pa dobro… kako zapravo izgleda kafa koju volite?
Prvi dio druženja bio je mali reality check degustacija u šotovima. Da, dobro ste pročitali. U malim čašicama, bez mlijeka, bez šećera, bez dekoracije. Samo kafa i vi.
U ovom prvom koraku, Ilija Đurić, specijalista za kafu i Zorica Đorđević, rukovodilac razvoja Atlantic Grand, vodili su goste kroz cupping četiri različite vrste i jačine: Santos, Colombia, Rio Minas i robusta mix (Uganda i Vijetnam). Svaka od njih nosi drugačiji intenzitet arome, gorčine, tijela i kiseline, sve precizno prikazano kroz cupping “spidere” koje su gosti imali na stolovima.





Stručnjaci su vodili goste kroz kratko, ali precizno putovanje: kako blend nastaje, šta znači jača, aromatičnija, mekša, gdje se sve u ukusu kriju godine znanja i fine razlike koje nikada ne primijetiš dok ne znaš gdje gledati.
Ono što se desilo bilo je prekrasno, većina je otkrila da kafa koju pije godinama nije ista ona koju najviše voli po ukusu. To je onaj trenutak kada se svijet malo otvori, kada shvatite da i u kafi postoji lični potpis koji do sada niste umjeli prepoznati.










Umijeće mirisa: Gdje se zapravo krije karakter kafe?
Drugi korak bio je potpuno drugačiji: arome. Ako ste mislili da sve kafe mirišu isto, ovo je bio trenutak koji to razbije kao džezva kad se prevrne.
Vodila ga je Zorica Đorđević, koja je gostima otvorila svijet od 36 različitih aroma: zemljanih, cvjetnih, drvenastih, spicy, citrusnih… onih koje možda nikada ne imenujemo, ali ih uvijek osjetimo.

Gosti su kroz mirisne vježbe upoznavali note koje oblikuju karakter kafe: zemljane, cvjetne, citrusne i druge aroma-note koje se prirodno javljaju u kafi. Upravo te nijanse otkrivaju zašto jedna kafa djeluje toplije, druga svježije, treća punije.
U tišini koja nastaje kada svi pokušavaju uhvatiti nijanse, mogle su se čuti rečenice tipa: “Čekaj, ovo je ona nota koju stalno tražim…”
“Ja u životu nisam ovako razmišljala o kafi.” To je onaj momenat kada od obične navike nastane znanje.



Blend kao lična karta: Trenutak u kojem pravite svoju kafu
A onda finale. Ustajanje, odlazak do pulta koji izgleda kao mali laboratorij, ali s toplinom domaće kuhinje. Gdje je Mirjana Ševo, tehnolog razvoja, vodila goste kroz posljednji korak: kreiranje vlastitog blenda.
Miješali su note koje su najviše voljeli. Dodavali aromu koja im najviše “sjeda”. Određivali jačinu po svom osjećaju, a ne po tuđem receptu. 


Na osnovu odabranog zrna iz prvog koraka i omiljenih aroma iz drugog, svako je miješao omjere, određivao jačinu i kreirao kafu po svom osjećaju.
Na licu mjesta je mlinac meljao upravo taj, personalizirani blend, koji se pakovao u brendirane smeđe vrećice i dodavao u goody bags. Uz ovaj blend, gosti su dobili i Grand Single Origin Peru kafu, kao i Grand Black’n’Easy My Way, dva proizvoda koja su upotpunila priču o različitim svjetovima i karakterima kafe.

To je onaj dio iskustva u kojem se najbolje osjeti koliko znanja, strasti i stvarne stručnosti stoji iza tima koji ovo svijetom kafe vodi.
Detaljnije o njihovim procesima, metodama i filozofiji ćete čitati u posebnom članku uskoro.


Na kraju, dok su se papirići sa odabranim notama slagali u male vrećice, a gosti odlazili sa blendom koji su sami kreirali, desila se ona mala, tiha spoznaja koju može dati samo kafa: da su i najobičnije navike često najposebniji dijelovi našeg dana, samo ih ponekad treba vidjeti izbliza.








Ovo druženje nije promijenilo način na koji pijemo kafu ali jeste način na koji je razumijemo. Pokazalo je da iza svake šoljice stoji priča, proces, vještina i znanje, ali i da postoji nešto duboko lično u tome koju notu preferiramo, koju jačinu biramo i zašto nam baš ta kafa “legne”.




Možda je baš to najljepši dio ovog iskustva: činjenica da su gosti otišli kući ne samo sa blendom, nego i sa malim aha-momentom. Onim koji kaže da i svakodnevni ritual može biti bogatiji, svjesniji, topliji ako mu damo prostor.
Jer u svijetu koji stalno žuri, lijepo je znati da se neke stvari i dalje piju polako i da je kafa jedna od njih.
Behind the sips: Ko je sve popio kafu sa nama? 




















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!