Ovaj bh. brend postoji već 30 godina, a njihov 100% prirodni losion protiv opadanja kose proizvod je o kojem svi pričaju...

Ovaj bh. brend postoji već 30 godina, a njihov 100% prirodni losion protiv opadanja kose proizvod je o kojem svi pričaju

KOSA
10.10.2021.

Pčelarski centar "Batinić" obiteljski je brend koji se bavi proizvodnjom preparata na bazi meda i bilja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Usmjerenost ka zdravlju, korištenju blagodati iz prirode i tehnologiji pripomogli su im da razviju priču koja je prepoznatljiva među bh. kupcima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz uzgoj pčela, proizvode i pčelinje artikle, ali i medne mješavine za jačanje imuniteta, kao i medno-biljne preparate te kozmetiku.

Posebnu pažnju usmjeravaju na kvalitet proizvoda, a obzirom da imaju bogato iskustvo i znanje iz polja farmacije, titulu 'bestsellera' među njihovim proizvodima nosi upravo losion protiv opadanja kose koji je odnedavno dostupan i na policama dm prodavnica.

Dragan Batinić

Budući da je upravo Pčelarski centar "Batinić“ jedan od brendova koji je prepoznat od strane dm kompanije i njihove inicijative {ZAJEDNO}, a u razgovoru s Draganom Batinićem saznali smo više detalja o nastanku njihovih proizvodu, timu, razvojnom putu, ali i planovima za budućnost.

***

Tko čini vaš tim?

Ovo je jedna porodična firma gdje smo uključeni svi iz porodice, supruga Milanka Batinić dipl tehnolog, apiterapeuti i menadžeri prodaje, sin Dražen Batinić i snaha Gorana Batinić, kćerka Draženka Kokot magistar farmacije, 3 stalna radnika kao i sezonski radnici.

Kakve su prve reakcije kupaca na losion za kosu, što im se posebice dopada kada govorimo o njegovim karakteristikama i djelovanju?

Prije svega kupci su oduševljeni što je losion 100% prirodan i što u jednoj tako maloj bočici mogu naći jedno pravo bogatstvo za kosu. 

Kupci nam se redovno javljaju sa pozitivnim rezultatima ovog losiona, primjećuju brži rast kose, smanjeno opadanje kose, novu mladu kosu. Losion takođe pomaže i kod seboreje, alopecije, peruti. 
Losion je u našoj ponudi 20-ak godina i to je sigurna potvrda njegovog kvaliteta.

Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?

Proces izrade proizvoda zahtjeva dosta rada i truda.
Od branja ljekovitog bilja, sakupljanja sokova iz stabala, pravljenja biljnih ulja, vrcanja meda kojeg takođe koristimo u našim preparatima do izrade samog proizvoda, sipanja u bočice, lijepljenja etiketa. U proizvodnji preparata učestvujemo svi iz porodice što je jako lijepo jer dosta vremena provodite sa svojom porodicom.

Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?

Izazov je ispoštovati želje kupaca kada je u pitanju izrada novih proizvoda. Sa razvojem tehnologije kupci zahtijevaju i nešto novo u sastavu posebno krema za lice. Ono što se mi trudimo je dati sve od sebe kada je u pitanju kvalitet proizvoda. Tako da se paleta proizvoda proširuje. Izazov je takođe zadržati odnos cijene i kvaliteta u ravnopravnom položaju s obzirom na to da se pojavljuju na tržištu novi proizvođači iz iste branše sa drugačijim omjerom cijene i kvalitete.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Ono što nas čini posebnim je dugi niz godina u ovom poslu tačnije 30 godina, zadovoljni kupci koji su nam vjerni godinama. Takođe što su naši proizvodi 100% prirodni usprkos ekonomskim uslovima i promjenama na ovako zahtjevnom tržištu, te smo tako uspjeli zadržati povjerenje stalnih korisnika, a pritom svakodnevno dobijamo povjerenje novih što nas čini ponosnim.

Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH.  Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?

Saradnja sa dm-om je omogućila kupcima da lakše dođu do naših proizvoda znajući da se dm prodavnice nalaze širom BiH. Pored toga naravno imamo i dosta novih kupaca jer je pojava u dm zaista jako dobra reklama.
Saradnja sa dm-om i prodaja proizvoda u dm prodavnicama je sigurna potvrda kvaliteta.

Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 80 dm drogerie markt prodavnica?

Ono što smo naučili je da je bitna i reklama proizvoda kao i sam izgled pakovanja pored kvaliteta proizvoda.

Jer kada je neki proizvod na polici ono što će prvo privući kupca da posegne za proizvodom je taj izgled samog proizvoda.
Moram da pohvalim dm tim koji je susretljiv, ljubazan, odgovoran, pouzdan, profesionalan.
Naučili smo dosta toga što se tiče papirologije koja je jako bitna u poslovanju.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

U svakom poslu nekada naiđete na neku prepreku koja ne bi trebala da vas obeshrabri već naprotiv da vas motiviše da se izborite i izađete kao pobjednik i borite se još više. 
Motivišu me zadovoljni kupci zbog kojih se trudimo proizvesti prirodne i kvalitetne preparate.
Osmijeh i zadovoljstvo kupca je ono što mi daje vjetar u leđa.

Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?

Za pokretanje vlastitog biznisa morate biti spremni dati sve od sebe i vjerovati da ćete uspjeti u tom poslu i raditi to iz ljubav i voljeti taj posao.

Mi smo počeli raditi iz hobija, a sada smo mogu reći već jedna ozbiljna firma koja evo traje već 30 godina.

Svaki početak je težak i iziskuje dosta rada, truda i odricanja. Kada vjerujete u sebe, trudite se, dajete svoj maksimum, volite taj posao i ostajete vjerni kvalitetu onda su rezultati zagarantovani.
Kupci to prepoznaju.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba

KOSA , 10.10.2021.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike