Parfumerija Plaza – interijer kojeg svi pamte jer je poseban - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Parfumerija Plaza – interijer kojeg svi pamte jer je poseban

Tekst:

Bonjour.ba

BEAUTY SAVJETI
14.3.2018.

 Specijalizirana parfumerija Plaza je odjenula novo ruho i tako postala jedna od najljepših parfumerija u našoj zemlji. Pored toga što plijeni pažnju svojim ekskluzivnim asortimanima, interijer privlači veliku pažnju. Razgovarali smo sa mladim arhitektima iz Banja Luke, Popović Nevenom i Balvan Filipom, koji su stvorili čar ovog prostora. „Inspiracija se nalazi u našoj mogućnosti da prostor tumačimo iz ugla vlasnika, zaposlenika, korisnika, promatrača i projektanata. Stvaranju koncepta prethodio je proces istraživačkog rada, koji je uspješno realizovan u zajedničkoj saradnji.“, kazao je ovaj dvojac na početku ovog razgovora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada smo pitali šta je u fokusu ovog procesa stvaranja bilo, dobili smo odgovor da su različiti segmenti bili dio okvira procesa nastajanja prostora; kao npr: način poslovanja parfumerije, ciljeve vlasnika parfumerije, potrebe zaposlenih, potrebe i analize brandova sa kojima parfumerija surađuje, arhitektonske i estetske normative, utjecaj i značaj vizualnog identiteta (brandiranje prostora) i sl.

 MG 1518

Saznali smo da je interijer koncipiran tako da bude u službi proizvoda. Ne zanemaruje značaj dizajna bočice parfema, pakovanja kozmetičkog proizvoda i slično. Shodno tome, svaka vitrina kao osnovna jedinica interijera, posjeduje odgovarajuću materijalizaciju, formu, gabarite i rasvjetu. Minimalizam i kolorit je definiran na osnovu nekoliko faktora. Crna i bijela boja su zaštitni znak parfumerije PLAZA, ali su i opravdane oblašću poslovanja i potrebama industrije. Kao takve, iskorištene su za stvaranje vizualnog identiteta prostora. Dominantno svijetao i otvoren prostor u kombinaciji sa kontrastnom tamnom zonom, u okviru koje su izloženi proizvodi, omogućava dodatni naglasak na iste.

 MG 1523

 MG 1530

„Ljepota prostora je subjektivan stav svakog od promatrača. Međutim, u arhitekturi postoje određena pravila i uslovi za kreiranje ambijenta koji će na većinu korisnika ostaviti pozitivan utisak“, nadodao je Filip.

 MG 1531

„Značaj estetike za ovakav projekat je neosporan. Industrija parfema i kozmetike se među korisnicima usko veže za stil, prestiž, individualnost, njegu i slično.“, istaknula je Nevena.

 MG 1535

Stoga, lijep prostor je ogledalo jedne parfumerije, prikaz svega što ona predstavlja. Priroda namjene parfumerije nalaže da lijep prostor ne smije biti zanemaren, naprotiv, treba biti smatran jednim od prioriteta.

 MG 1547

 MG 1543

 MG 1540

 MG 1552

 

 

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno