TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 14.3.2018.

  Specijalizirana parfumerija Plaza je odjenula novo ruho i tako postala jedna od najljepših parfumerija u našoj zemlji. Pored toga što plijeni pažnju svojim ekskluzivnim asortimanima, interijer privlači veliku pažnju. Razgovarali smo sa mladim arhitektima iz Banja Luke, Popović Nevenom i Balvan Filipom, koji su stvorili čar ovog prostora. „Inspiracija se nalazi u našoj mogućnosti da prost

Kada smo pitali šta je u fokusu ovog procesa stvaranja bilo, dobili smo odgovor da su različiti segmenti bili dio okvira procesa nastajanja prostora; kao npr: način poslovanja parfumerije, ciljeve vlasnika parfumerije, potrebe zaposlenih, potrebe i analize brandova sa kojima parfumerija surađuje, arhitektonske i estetske normative, utjecaj i značaj vizualnog identiteta (brandiranje prostora) i sl.

 MG 1518

Saznali smo da je interijer koncipiran tako da bude u službi proizvoda. Ne zanemaruje značaj dizajna bočice parfema, pakovanja kozmetičkog proizvoda i slično. Shodno tome, svaka vitrina kao osnovna jedinica interijera, posjeduje odgovarajuću materijalizaciju, formu, gabarite i rasvjetu. Minimalizam i kolorit je definiran na osnovu nekoliko faktora. Crna i bijela boja su zaštitni znak parfumerije PLAZA, ali su i opravdane oblašću poslovanja i potrebama industrije. Kao takve, iskorištene su za stvaranje vizualnog identiteta prostora. Dominantno svijetao i otvoren prostor u kombinaciji sa kontrastnom tamnom zonom, u okviru koje su izloženi proizvodi, omogućava dodatni naglasak na iste.

 MG 1523

 MG 1530

„Ljepota prostora je subjektivan stav svakog od promatrača. Međutim, u arhitekturi postoje određena pravila i uslovi za kreiranje ambijenta koji će na većinu korisnika ostaviti pozitivan utisak“, nadodao je Filip.

 MG 1531

„Značaj estetike za ovakav projekat je neosporan. Industrija parfema i kozmetike se među korisnicima usko veže za stil, prestiž, individualnost, njegu i slično.“, istaknula je Nevena.

 MG 1535

Stoga, lijep prostor je ogledalo jedne parfumerije, prikaz svega što ona predstavlja. Priroda namjene parfumerije nalaže da lijep prostor ne smije biti zanemaren, naprotiv, treba biti smatran jednim od prioriteta.

 MG 1547

 MG 1543

 MG 1540

 MG 1552

 

 


Bonjour

Bob u boji kestena koji osvaja: Savršen jesenski makeover

TEKST: Bonjour.ba

Bob u boji kestena koji osvaja: Savršen jesenski makeover Bob u boji kestena koji osvaja: Savršen jesenski makeover

Kada govorimo o frizuri koja uspijeva biti istovremeno moderna, praktična i elegantna, bob već godinama zauzima 1. mjesto.


No, ove sezone on dobija novu dimenziju zahvaljujući nijansi kestena, toploj, bogatoj boji koja reflektuje sve ono što volimo kod jeseni pred nama: prirodne tonove, mekoću i suptilnu sofisticiranost.

 




Kestenasta nijansa je idealna za ovo doba godine jer unosi toplinu i dimenziju u kosu, a pritom savršeno nadopunjava tipične boje garderobe ovog perioda, od bež i karamel nijansi, do sive, maslinaste i tamnoplave. Upravo zato, bob u boji kestena djeluje kao svojevrsni 'modni aksesoar' koji povezuje cijeli styling u jednu skladnu cjelinu.

 

 


Osim estetskog dojma, praktičnost boba ostaje neupitna. Lako se održava, može se stilizirati ravno, s blagim valovima ili naglašenim šiškama, pa je podjednako dobar izbor za poslovne prilike, večernje izlaske ili opuštene vikende. 


Stručnjaci ističu da je ovo nijansa koja laska gotovo svim tonovima kože i pristaje različitim teksturama kose. Za one koji žele dodatni efekt, moguće je uvesti suptilne pramenove u karamel ili med boji, što bobu daje dimenziju i čini ga još zanimljivijim.

 

 

 Naslovna fotografija: @ilhamette_


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!