TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 25.12.2023.
Mmm, kako lijepo mirišeš!
Priznajemo, a priznajte i vi - ovo nam je jedan od najdražih komplimenata. Iako dolazak do njega podrazumijeva da birate proizvode za njegu kože i/ili kose na koje vaše tijelo odlično reaguje, često je ovaj kompliment izazvan dobrim odabirom parfema. Nekoliko puta smo se osvrnuli na to kako možete odabrati parfem i biti sigurni da u svim svojim notama odgovara vama.
U periodu kada završavamo jednu, a počinjemo drugu godinu, pravimo rekapitulacije svojih postignuća, najznačajnijih trenutaka u vlastitim životima, ali i svijetu mode, ljepote i kulture, a koji su obilježili dane koje ostavljamo iza sebe. U skladu s tim, u sezoni kada više nego ikada biramo poklone za drage osobe, vrijeme je da se, još jednom, osvrnemo na jedan od najčešćih i najpoželjnijih - parfem.
Istražili smo parfeme o kojim se najviše govorilo u toku prethodne godine, neki od njih su kultni poput CHANEL No.5 ili Mademoiselle, a sigurni smo da su vam Giorgio Armani Sì i Lancôme La Vie Est Belle nekoliko puta zamirisali na prolaznici. No, hajde da vidimo koji su se još parfemi izdvojili po tome koliko smo šuškali o njihovim notama.
Tople mirisne note
Nosi titulu jednog od najpopularnijih parfema, a oni koji nisu imali priliku susresti se s njegovim notama od toliko pohvala koje stižu sa svih strana počinju tražiti odgovarajuće zamjene ili način da isti dospije i u njihove ruke. Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 je kreacija Francis Kurkdjiana, vrhunskog parfimera čije je ime sinonim za sofisticiranost i ekskluzivnost.
Baccarat Rouge 540 kombinuje tople i svježe mirisne note, a karakteriše ga orijentalno - cvjetni miris s drvenastim notama. Osnovne note uključuju jantar, kedrovinu i cvijet narandže, dok se kombiniraju sa slatkim notama šećera i jasmina.
Ovaj parfem je poznat po svojoj dugotrajnosti na koži i odjeći, te postojanoj aromi koja se razvija tokom vremena. Prepoznatljiv je i po svom elegantnom dizajnu bočice, inspirisanom čuvenim Baccarat kristalom.
Interesantna činjenica je da je parfem dobio ime "540" po temperaturi koja se koristi u proizvodnom procesu Baccarat kristala.
Love, oh love
Želite li mirisati isto kao Rihanna? Onda ne trebate kupovati samo parfeme koje nose njen potpis nego Kilian Love, Don't Be Shy. Poetičan naziv ovog parfema govori mnogo u startu, no, šta se zapravo krije u ovoj bočici?
Love, Don't Be Shy poznat je po slatkim i senzualnim notama koje prizivaju osjećaj topline i intimnosti te po navodnim tvrdnjama online svijeta da je jedan od omiljenih u svijetu celebrity dama.
Ovaj parfem je kreacija Kiliana Hennessyja, osnivača brenda Kilian, a "Love, Don't Be Shy" svojim notama i nazivom ističe ideju o tome kako se ponekad trebamo otvoriti prema ljubavi bez straha ili rezervacija. Parfem nosi poruku koja potiče hrabrost u ispoljavanju ljubavi, otvaranju srca i pokazivanju iskrenih emocija.
Svojim slatkim notama, jasminom, vanilom i cvjetnim elementima, oslikava senzualnost i toplinu intimnih trenutaka. Ideja je da parfem oživi osjećaj privrženosti i nježnosti te da potakne osjećaj topline i sigurnosti koji dolazi s iskrenim ispoljavanjem ljubavi.
Note narandže, bergamota i mandarine, prelaze u srce parfema gdje se ističu cvjetne note jasmina, tuberoze i irisa. Najupečatljivija nota ovog parfema je vanilija, koja pruža toplu, slatku i senzualnu završnicu te tako savršeno odgovara poruci koju nosi.
Note duhana i vanilije
Tobacco Vanille je dio TOM FORD Private Blend kolekcije koju uz njega čine i Oud Wood, Neroli Portofino, Santal Blush, White Suede i Jasmin Rouge. Karakteriše ga intenzivan miris duhana i vanilije, što stvara sofisticiranu i senzualnu notu.
U prvim notama je upravo vanilija, koja se zatim razvija u srž parfema gdje se ističe miris duhana i začina poput karanfilića, kakaa i sušenog voća. Osnovu parfema čini duboki i topli miris pomenutog duhana, sandalovine i drvenastih nota. Iznenađujuća i izražena nota duhana u kombinaciji s vanilijom stvara slojevitu i privlačnu aromu koja asocira na komfor, luksuz i sofisticiranost te upravo zbog toga Tobacco Vanille privlači osobe koje vole tople i bogate mirise.
Ovaj parfem je poznat po svojoj postojanosti i dubini što ga čini idealnim za nošenje u hladnijim mjesecima ili u večernjim prilikama.
* * *
Naslovna fotografija: pexels.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!