TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 22.9.2023.
Ako već niste pronašli omiljeni parfem po kojem ste prepoznatljivi ili želite promjenu, onda ćete sigurno uživati u isprobavanju novih.
S obzirom na to da različiti sastojci ne reaguju isto na svaki tip kože i da svaki parfem ima glavne note, ali i one koje dolaze do izražaja tek naknadno, savjetuje se da parfem ne kupujete odmah nakon što vam se dopadne miris iz bočice ili nakon nekoliko minuta. Za najbolje rezultate i parfem koji će odgovarati baš vama prijedlog je da ga testirate na svojoj koži, osjetite kako se isti razvija s tijelom, a zatim se vratite u kupovinu nakon nekoliko sati ili dan kasnije.
Foto: Pexels.com
Parfemi čije note će odgovarati jeseni
Tom Ford Black Orchid
Ovaj parfem kombinuje orijentalne i cvjetne note s dubokim notama tamne šumske mahovine i tamjana. To ga čini bogatim i senzualnim izborom za jesen.
CHANEL Coco Mademoiselle
Klasični CHANEL parfem ima orijentalne i cvjetne note s blagim drvenastim akordima. To ga čini savršenim izborom za elegantnu jesenju garderobu.
Dior Hypnotic Poison
Ovaj miris kombinuje vaniliju i badem s notama tamjana i jasmina. To je topao i privlačan izbor za hladnije dane.
Foto: Pexels.com
Guerlain Shalimar
Shalimar je klasični orijentalni parfem s notama vanilije, tonke i citrusa. Ovo je miris s bogatom historijom i dubokim karakterom.
Yves Saint Laurent Black Opium
Ovaj moderni miris kombinuje kafu, cvjetne note i vaniliju, stvarajući senzualnu i zavodljivu aromu koja je pogodna za jesenje večeri.
Jo Malone Wood Sage & Sea Salt
Kombinacija morskih akorda s drvenastim notama, stvara osvježavajući, ali i topli miris koji se savršeno uklapa u jesenji ambijent.
Marc Jacobs Decadence
Ovaj luksuzni miris dolazi u atraktivnom dizajnu. Ima orijentalne i drvenaste note, što ga čini odgovarajućim izborom za hladnije dane.
* * *
Naslovna fotografija: Pexels.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!