TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 12.7.2020.
U našoj makeup rutini uvijek se nalaze zvijezde iza kulisa. Često je to puder koji daje ujednačen izgled, svježinu te sakriva sitne nedostatke.
Cilj do besprijekornog makeupa počinje sa pronalaskom baze koja će izgledati poput druge kože. Težimo ka formuli i nijansi koja će laskati puti, lijepo matirati kožu, ali ujedno biti lagana, prozračna i ugodna za nošenje.
Kako bi vam olakšali potragu za puderom koji će vam pomoći u kreiranju svakodnevnih makeup lookova, u nastavku smo kreirali mali beauty šalabahter koji će odgovoriti na sve vaše nedoumice kada je u pitanju ovaj makeup proizvod.
Foto: @marianna_hewitt
TON KOŽE
Prvi korak je razumijevanje koji je vaš podton lica: hladni ton, što znači da je vaša koža više plava, crvena ili ružičasta; topli ton, što znači da je vaša koža više zlatna, žuta ili breskvasta; neutralni ton, što znači da će vaša koža imati kombinaciju hladnih i toplih boja.
Postoji nekoliko testova pomoću kojih možete utvrditi je li vaš podton topao, hladan ili neutralan. Testovi uključuju procjenu boje kose i očiju, koje boje vam najbolje stoje, kako reagirate na sunce i koje su boje vene.
Prirodno crna, smeđa ili plava kosa u kombinaciji sa zelenim, sivim ili plavim očima znak je hladne nijanse. Boja lješnjaka, smeđe ili jantarne oči u kombinaciji s prirodno crnom, bakarnom ili plavom sa ružičastim odsjajem ukazuje na topao ton. Srebrni nakit će vam najbolje izgledati ako je vaš podton hladan; zlatni nakit će vam najbolje izgledati ako vam je podton topao; a dame sa neutralnim podtonom izgledat će jednako dobro sa srebrenim i zlatnim modnim dodacima. Plave vene na unutarnjem zglobu označavaju hladni podton; zelene vene označavaju topli podton; plavkasto-zelene vene označavaju neutralan podton.
TIP KOŽE
Ako imate masnu kožu, odaberite mat finiš ili puder bez ulja, a ako je vaša koža suha izaberite hidratantni puder. Za dame sa osjetljivom kožom na policama kozmetičkih dućana birajte hipoalergene pudere i bez dodatnih mirisa. Kombinirana koža će voljeti praškastu podlogu. U ljetnoj sezoni uvijek je dobra ideja kupiti puder sa SPF-om jer će to pružiti malu, ali efikasnu mjeru zaštite lica od sunčevih zraka.
TESTIRAJTE VIŠE RAZLIČITIH PUDERA
Najbolji puder je onaj koji nestaje na vašoj koži, odnosno puder koji će pružiti jednolično platno na kojem radite do blistavog tena. Upotrijebite malo testera na vilici kako biste odredili koji puder se najbolje kombinira s vašom kožom. Ovo je temeljna nijansa koja će najbolje prekriti mrlje i crvenilo, ali i izgledati prirodno.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!