TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 12.12.2023.
Ljubav na prvi pogled postoji, a imamo i dokaz za to - Peach Fuzz!
Prije dva dana je naša Arijana kroz članak o interijerima otkrila suštinu o Pantone odabiru boje za 2024. godinu, a ako je ovaj detalj novitet za vas, sve informacije možete pronaći u članku ispod.
Jasno je da će se u narednoj godini ova boja uvući u naše garderobere, interijere, ali neizbježno i u svijet ljepote. Jedva čekamo vidjeti kakvi beauty trendovi nas očekuju, a koji će biti inspirisani upravo ovom nijansom. Iako je neizbježno kroz beauty rubriku ne pomisliti na sitne male dlačice na licu koje imaju potpuno isti naziv, priču o njima i njihovoj ulozi u svijetu ljepote ćemo ostaviti za neki od narednih članaka.
Makeup
Samo nekoliko sati nakon što je Pantone podijelio koja je to boja s kojom ćemo dočekati 2024. godinu, Instagram kreatori sadržaja su već imali spreman odgovor na to kako je uvrstiti u svoju beauty rutinu. Trendovi koji nastanu inspirisani Peach Fuzz i srodnim nijansama će odgovarati većini, a ovakav makeup će svakako biti omiljen osobama koje uživaju u neutralnim tonovima na svom licu.
Sigurni u činjenicu da ćete već ubrzo poželjeti uvrstiti ovu boju u svoje makeup rutine izdvojili smo nekoliko proizvoda kojim će se obradovati vaše kozmetičke torbice.
Manikir
Essie je odmah odgovorio dijeljenjem srodnih nijansi koje ovaj tim kreira i tako postavio trendove u svijetu manikira, barem za narednih nekoliko sedmica ili kao najavu za proljeće i ljeto, kada radije biramo pastelne i vibrantne nijanse.
Kosa
Ove godine smo se najviše, ali još uvijek stidljivo, kretali između nijansi narandžaste, bakra i crvene na kosi. Hoće li nam 2024. godina donijeti još odvažnih dama s pastelnim nijansama roza kose i peachy tonovima? Mi se nadamo da je odgovor - da! Kažemo da ovakvom trendu u svijetu ljepote!
Sigurno je da ovo nije everyone's cup of tea, ali će barem na trenutak izazvati vašu reakciju i ako ništa drugo, zapitat ćete se kako bi ove nijanse kose izgledale na vama.
Upravo to Peach Fuzz 13 - 1023, čini bojom godine. Zapitat ćemo se želimo li sofu u toj boji? Možda kuhinju? Zašto ne pokušati baš s takvom nijansom za naredni, januarski manikir i je li vrijeme da se malo više poigramo s makeupom, eyelinerom i malo više rumenila?
* * *
Naslovna fotografija: Bonjour.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!