TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 25.5.2022.

Peti najveći prodavač pametnih telefona na svijetu potvrđuje svoju predanost evropskim potrošačima šireći svoje prisustvo na područje BiH

Danas smo imali priliku prisustvovati online druženju s predstavnicima iz kompanije vivo koja je trenutno prisutna na više od 60 tržišta širom svijeta, stičući povjerenje više od 400 miliona kupaca. Na javljanju nam se obratio i direktor prodaje u predstavništvu kompanije vivo, za područje BiH, Dušan Kuzmanović.  


“Drago nam je što možemo reći „Ćao“ medijima i korisnicima u BiH, te službeno predstaviti sebe i prepoznatljivi vivo pristup. Od oktobra 2020. godine, kad smo prvi put rekli “Ćao Evropo”, kontinuirano rastemo, pa smo tako danas prisutni na 12 evropskih tržišta. U tom periodu dobili smo toplu dobrodošlicu, kako od krajnjih korisnika, tako i od poslovnih partnera. Jako se veselimo novim prijateljstvima na bh. tržištu, jer nastavljamo rasti vođeni našom filozofijom da radimo prave stvari i da ih radimo kako treba,” - Dušan Kuzmanović 

 


O rastu kompanije vivo 

Postepeni rast nešto je čime se vivo ponosi, a ovaj pristup potkrepljen je s više od 10 godina iskustva u poslovanju s pametnim telefonima. Ispravnim se pokazao kroz vođenje nekoliko azijsko-pacifičkih tržišta, uključujući i domaće tržište u Kini. vivo tim ističe da to ne bi bilo moguće bez stalnog osluškivanja potreba kupaca i snažnog fokusa na istraživanje i razvoj. Posvećivanjem više od 75% svojih timova radu na istraživanju i razvoju, te strogom kontrolom kvalitete tokom proizvodnog procesa u sedam svojih proizvodnih baza, vivo je zaslužio povjerenje preko 400 miliona kupaca na više od 60 tržišta diljem svijeta.
 

Tokom posljednje dvije godine, od lansiranja u Evropi, kompanija je narasla u tim od preko 200 lokalnih stručnjaka na evropskim tržištima, a podržava je više od 90 ljudi iz 18 nacionalnosti u evropskom sjedištu, u njemačkom Dusseldorfu. Kompanija značajno ulaže i u ključna sportska partnerstva, poput onog sa Svjetskim nogometnim prvenstvom koje se ove godine održava u Kataru, UEFA EURO nogometnim prvenstvom koje se prošle godine održalo širom Evrope, te će se 2024. godine održati u Njemačkoj, ali i lokalne aktivnosti, kao što su e-Sportovi s TIM eSerie A i Ženska odbojkaška liga u Italiji, LaLiga nogometna liga u Španiji ili Poljski savez za skijaške skokove.
Osiguravajući da su vivo pametni telefoni dostupni svima, kompanija također stalno proširuje listu ključnih trgovaca i telekoma na svakom od tržišta, time postižući pokrivenost u preko 60% svih trgovina u zemljama u kojima je prisutna.
 

Svjesni zahtjeva i preferencija potrošača u BiH, vivo je najavio svoja prva partnerstva s m:tel-om, BH Telecom-om i HT Eronet-om, kao i IQ Mobile-om, Domod-om, Tehnoshop-om, kako bi osigurali jednostavan pronalazak, isprobavanje i odabir vivo pametnih telefona na željenim mjestima, u skladu sa potrebama i očekivanjima potrošača.

 



vivo Y – serija

Osim perjanica, odnosno vodećih i polu-vodećih uređaja, vivo evropska linija uključuje porodicu iznimnih pametnih telefona iz Y serije, koji su dostupni i u BiH. Od uređaja početnog nivoa za one koji traže svoj prvi pametni telefon, do uređaja srednjeg ranga za one koji traže sveukupno izbalansiran uređaj s nenadmašnom vrijednošću za novac - postoji pravi pametni telefon vivo Y serije za svakoga.
 

Kao dio serije Y, vivo je predstavio modele Y33s, Y21s i Y01. Vivo Y33s se može pohvaliti glavnom kamerom od 50 megapiksela kao jednom od tri stražnje kamere, idealne za bilježenje važnih trenutaka svakog korisnika. Podešavanje kamere se nastavlja sa Super Macro kamerom, za dodatnu jasnoću prilikom snimanja izbliza. Također, vivo se pobrinuo da performanse osiguravaju hvatanje savršenog kadra: procesor od 8 GB RAM-a koji pokreće MediaTek Helio G80 SOC osigurava da sve aplikacije rade glatko i da se slike brzo obrađuju.
 

Idući naviše u rasponu dolazimo do vivo Y21s modela, koji nudi pametne fotografske i video mogućnosti poput modela Y33s, koji takođe sadrži sistem sa tri kamere, od kojih je glavna kamera sa 50 megapiksela. Također, sadrži funkcije pametne kamere koje pomažu potrošačima da snime savršen snimak u gotovo svakoj situaciji. To uključuje noćni način rada na prednjim i stražnjim objektivima, Time-Lapse, te opciju usporenog snimanja od 120 sličica u sekundi (fps). Njegov MediaTek Helio G80 čipset uključuje par moćnih ARM Cortex-A75 CPU-a koji mogu raditi na frekvenciji do 2GHz.


 

Na kraju, početni model, vivo Y01, pokazuje da silazak na ljestvici cijena ne znači da kupci moraju žrtvovati dizajn i performanse. Tanko kućište od 8,28 milimetara, sa težinom od samo 178 grama, sadrži 6,51-inčni HD+ ekran. Na poleđini, korisnici će pronaći glavnu kameru od 13 megapiksela, a na vrhu prednje strane selfi kameru od 5 megapiksela. Što se tiče „mozga“, tu je MediaTek Helio P35 čipset, podržan sa 3 GB RAM-a i 32 GB ROM-a. Skup funkcija zaokružen je operativnim sistemom Android 11 Go Edition, koji se napaja baterijom od 5000 miliampera, koja lako traje do dva dana uz punjenje.


Cijene i dostupnost na BiH tržištu 

Y serija će, u BiH, biti dostupna po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 285 KM za model Y01, 435 KM za Y21s, te 489 KM za Y33s. S obzirom na to da je kupcima važan i kvalitetan servis, vivo je sklopio partnerske ugovore za post-prodajnu podršku s kompanijama KimTec i Roaming Electronics.

O novostima kompanije vivo možete saznati na linku ovdje

* * * 
Fotografije: vivo PR 


Bonjour

Tražite ideje za praznični photowall? Ovih 10 postera bh. kreativke su savršen početak.

TEKST: Ada Ćeremida

Tražite ideje za praznični photowall? Ovih 10 postera bh. kreativke su savršen početak. Tražite ideje za praznični photowall? Ovih 10 postera bh. kreativke su savršen početak.

Kada je prije gotovo osam godina pokrenula Zavrzlamu, Nadira Ahatović je željela jednu stvar: stvarati vizuale koji u dom unose nježnost, toplinu i onu tihu estetiku koja svakodnevne trenutke čini posebnim. 

Tokom godina, njen brend je postao prepoznatljivo ime na lokalnoj sceni, od personaliziranih printova, minimalističkih ilustracija, pa sve do colorful sezonskih motiva koji se pretvaraju u malu tradiciju svake zime.


zavrzlama_bonjour_ba4

Nakon godine dana kreativne pauze ispunjene učenjem, preispitivanjem i rastom, Zavrzlama se 01.12. vratila sa potpuno novom energijom, vizualima i estetikom koja podsjeća zašto smo je toliko voljeli.

Ove sezone, Nadira predstavlja kolekciju idealnu za sve koji žele sastaviti praznični photowall, mali zidni kolaž koji priča tvoju priču kroz boje, ilustracije i personalizirane trenutke.


zavrzlama_bonjour_ba10


Povratak koji smo čekali: novi vizuali, nova toplina, isto srce brenda  

Zimska kolekcija donosi upravo ono što Zavrzlama godinama radi najbolje, vizuale koji izgledaju i kao dekor i kao emocija. Minimalističke linije, personalizovane poruke, nježni neutralni tonovi i pastelne kuće prekrivene snijegom vraćaju nas u onu atmosferu koja je obilježila prve kolekcije brenda.

Ovo je sezona u kojoj se personalizirani posteri ponovo vraćaju na velika vrata bilo da slaviš važan datum, početak nove priče ili jednostavno želite u dom unijeti nešto što je samo vaše.


zavrzlama_bonjour_ba2
zavrzlama_bonjour_ba6

Praznični photowall: Kako ga složiti uz Zavrzlamu?

Ako već dugo razmišljate o zidu koji izgleda kao Pinterest album u zagrljaju božićnih lampica ovo je kolekcija za vas.
Pastelne kućice prekrivene snijegom, statement natpisi poput “Dođi da mi ruke griješ”, minimalističke ljubavne ilustracije i grafike posvećene bosanskim gradovima mogu stvoriti savršenu kombinaciju toplog, ličnog i estetski odmjerenog zida.


zavrzlama_bonjour_ba7


Ključ dobrog prazničnog photowalla uvijek je u pažljivo odmjerenom miksu. Dovoljno je odabrati jedan veći statement poster s toplijom tipografijom koji će voditi cijelu kompoziciju, zatim mu dodati ilustrativni pastelni motiv koji unosi vedrinu i boju. 

Uz to, personalizirani print s imenima, datumom ili gradom daje zidnoj dekoraciji lični pečat, dok jedan vintage-inspired crtež donosi onaj suptilni kontrast tekstura koji sve povezuje u estetsku cjelinu. 

Takav mali set od četiri postera u prostoru stvara potpuno novu atmosferu. Toplu, promišljenu i prazničnu, ali bez ijednog prenaglašenog božićnog detalja.


zavrzlama_bonjour_ba9
zavrzlama_bonjour_ba8
zavrzlama_bonjour_ba5
zavrzlama_bonjour_ba3

Zavrzlama je poznata po tome da svaka ilustracija nosi toplinu rukopisa. Bilo da se radi o datumu, imenu, kućnom broju, poštanskom broju ili silueti para svaki print može biti pretvoren u ličnu priču.

To je razlog zašto su njihovi posteri među najtraženijim poklonima za kraj godine. Za godišnjice, useljenja, nove početke, vjenčanja, skrivene poruke personalizirani print u prazničnom okviru postaje poklon koji ostaje godinama. A nova kolekcija ima onu pravu dozu cozy energije koja podsjeća na dekice, kolačiće i miris bora.


zavrzlama_bonjour_ba1

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Zavrzlama


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!