TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.5.2022.
Peti najveći prodavač pametnih telefona na svijetu potvrđuje svoju predanost evropskim potrošačima šireći svoje prisustvo na područje BiH
Danas smo imali priliku prisustvovati online druženju s predstavnicima iz kompanije vivo koja je trenutno prisutna na više od 60 tržišta širom svijeta, stičući povjerenje više od 400 miliona kupaca. Na javljanju nam se obratio i direktor prodaje u predstavništvu kompanije vivo, za područje BiH, Dušan Kuzmanović.
“Drago nam je što možemo reći „Ćao“ medijima i korisnicima u BiH, te službeno predstaviti sebe i prepoznatljivi vivo pristup. Od oktobra 2020. godine, kad smo prvi put rekli “Ćao Evropo”, kontinuirano rastemo, pa smo tako danas prisutni na 12 evropskih tržišta. U tom periodu dobili smo toplu dobrodošlicu, kako od krajnjih korisnika, tako i od poslovnih partnera. Jako se veselimo novim prijateljstvima na bh. tržištu, jer nastavljamo rasti vođeni našom filozofijom da radimo prave stvari i da ih radimo kako treba,” - Dušan Kuzmanović

O rastu kompanije vivo
Postepeni rast nešto je čime se vivo ponosi, a ovaj pristup potkrepljen je s više od 10 godina iskustva u poslovanju s pametnim telefonima. Ispravnim se pokazao kroz vođenje nekoliko azijsko-pacifičkih tržišta, uključujući i domaće tržište u Kini. vivo tim ističe da to ne bi bilo moguće bez stalnog osluškivanja potreba kupaca i snažnog fokusa na istraživanje i razvoj. Posvećivanjem više od 75% svojih timova radu na istraživanju i razvoju, te strogom kontrolom kvalitete tokom proizvodnog procesa u sedam svojih proizvodnih baza, vivo je zaslužio povjerenje preko 400 miliona kupaca na više od 60 tržišta diljem svijeta.
Tokom posljednje dvije godine, od lansiranja u Evropi, kompanija je narasla u tim od preko 200 lokalnih stručnjaka na evropskim tržištima, a podržava je više od 90 ljudi iz 18 nacionalnosti u evropskom sjedištu, u njemačkom Dusseldorfu. Kompanija značajno ulaže i u ključna sportska partnerstva, poput onog sa Svjetskim nogometnim prvenstvom koje se ove godine održava u Kataru, UEFA EURO nogometnim prvenstvom koje se prošle godine održalo širom Evrope, te će se 2024. godine održati u Njemačkoj, ali i lokalne aktivnosti, kao što su e-Sportovi s TIM eSerie A i Ženska odbojkaška liga u Italiji, LaLiga nogometna liga u Španiji ili Poljski savez za skijaške skokove.
Osiguravajući da su vivo pametni telefoni dostupni svima, kompanija također stalno proširuje listu ključnih trgovaca i telekoma na svakom od tržišta, time postižući pokrivenost u preko 60% svih trgovina u zemljama u kojima je prisutna.
Svjesni zahtjeva i preferencija potrošača u BiH, vivo je najavio svoja prva partnerstva s m:tel-om, BH Telecom-om i HT Eronet-om, kao i IQ Mobile-om, Domod-om, Tehnoshop-om, kako bi osigurali jednostavan pronalazak, isprobavanje i odabir vivo pametnih telefona na željenim mjestima, u skladu sa potrebama i očekivanjima potrošača.

vivo Y – serija
Osim perjanica, odnosno vodećih i polu-vodećih uređaja, vivo evropska linija uključuje porodicu iznimnih pametnih telefona iz Y serije, koji su dostupni i u BiH. Od uređaja početnog nivoa za one koji traže svoj prvi pametni telefon, do uređaja srednjeg ranga za one koji traže sveukupno izbalansiran uređaj s nenadmašnom vrijednošću za novac - postoji pravi pametni telefon vivo Y serije za svakoga.
Kao dio serije Y, vivo je predstavio modele Y33s, Y21s i Y01. Vivo Y33s se može pohvaliti glavnom kamerom od 50 megapiksela kao jednom od tri stražnje kamere, idealne za bilježenje važnih trenutaka svakog korisnika. Podešavanje kamere se nastavlja sa Super Macro kamerom, za dodatnu jasnoću prilikom snimanja izbliza. Također, vivo se pobrinuo da performanse osiguravaju hvatanje savršenog kadra: procesor od 8 GB RAM-a koji pokreće MediaTek Helio G80 SOC osigurava da sve aplikacije rade glatko i da se slike brzo obrađuju.
Idući naviše u rasponu dolazimo do vivo Y21s modela, koji nudi pametne fotografske i video mogućnosti poput modela Y33s, koji takođe sadrži sistem sa tri kamere, od kojih je glavna kamera sa 50 megapiksela. Također, sadrži funkcije pametne kamere koje pomažu potrošačima da snime savršen snimak u gotovo svakoj situaciji. To uključuje noćni način rada na prednjim i stražnjim objektivima, Time-Lapse, te opciju usporenog snimanja od 120 sličica u sekundi (fps). Njegov MediaTek Helio G80 čipset uključuje par moćnih ARM Cortex-A75 CPU-a koji mogu raditi na frekvenciji do 2GHz.

Na kraju, početni model, vivo Y01, pokazuje da silazak na ljestvici cijena ne znači da kupci moraju žrtvovati dizajn i performanse. Tanko kućište od 8,28 milimetara, sa težinom od samo 178 grama, sadrži 6,51-inčni HD+ ekran. Na poleđini, korisnici će pronaći glavnu kameru od 13 megapiksela, a na vrhu prednje strane selfi kameru od 5 megapiksela. Što se tiče „mozga“, tu je MediaTek Helio P35 čipset, podržan sa 3 GB RAM-a i 32 GB ROM-a. Skup funkcija zaokružen je operativnim sistemom Android 11 Go Edition, koji se napaja baterijom od 5000 miliampera, koja lako traje do dva dana uz punjenje.
Cijene i dostupnost na BiH tržištu
Y serija će, u BiH, biti dostupna po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 285 KM za model Y01, 435 KM za Y21s, te 489 KM za Y33s. S obzirom na to da je kupcima važan i kvalitetan servis, vivo je sklopio partnerske ugovore za post-prodajnu podršku s kompanijama KimTec i Roaming Electronics.
O novostima kompanije vivo možete saznati na linku ovdje.

* * *
Fotografije: vivo PR
TEKST: Ada Ćeremida
U Historijskom muzeju, umjetnost je na trenutak vratila mirise i boje koje smo mislili da smo prerasli.
U večeri prvog sarajevskog snijega onog tihog, usporenog, što grad na tren pretvori u vlastitu nostalgiju zakoračili smo u Crnu sobu i ušli u svijet Hanne Dujmović. Sve je djelovalo poznato, ali drugačije kao da su uspomene samo čekale da ih neko pozove nazad.
U galeriji ispunjenom ljudima, bojama i tihim uzdasima prepoznavanja, Hanna Dujmović je otvorila svoju novu izložbu „Nostalgija djetinjstva“, a za sve koji nisu stigli na otvaranje, postavka ostaje otvorena do 29. novembra.
Umjesto klasičnog otvaranja, publika je dobila scensku večer: figure iz Hanninog imaginarnog svijeta kretale su se kroz prostor, VR projekcije otvarale skrivene slojeve slika, a fasada muzeja postala svjetlosna pozornica. Sve je djelovalo kao da je neko na trenutak spojio umjetnost, performans i animaciju u jedan polifoni doživljaj.

I baš tu, u toj pažljivo režiranoj mješavini umjetnosti i intime, počinje priča o ciklusu koji ne prikazuje samo djetinjstvo nego osjećaj povratka sebi.
Prije nego što se prepustimo bojama, simbolima i malim ritualima koji čine ovaj ciklus, razgovarali smo s Hannom o tome šta je „Nostalgija djetinjstva“ zaista otključala u njoj i zašto se činilo da je sinoć cijela galerija disala tim istim osjećajem.
Nostalgija djetinjstva“ je naziv koji odmah otvara vrata u vrlo intiman, gotovo scenski prostor.
Šta taj pojam znači za vas i kakvu ste ideju željeli da publika ponese iz ovog ciklusa?
Naziv “Nostalgija djetinjstva” došao je vrlo prirodno, gotovo spontano, dok sam radila na ovim formatima i vraćala se prizorima koji su godinama bili potisnuti negdje u tišini mog sjećanja.
Djetinjstvo je za mene bilo razigrano, puno topline, bezbrižnosti i maštovitih svjetova koje sam tada smatrala stvarnim. Ovaj ciklus je zapravo moj pokušaj da ponovo dotaknem te fragmente, da ih izvučem na svjetlo i dam im novu formu.

Naziv nosi sa sobom i određenu nježnost, ali i blagu tugu, tugu za vremenom koje ne možemo vratiti, ali koje i dalje živi u nama kroz mirise, predmete i osjećaje koji se iznenada jave.
Željela bih da publika, bez obzira na to odakle dolazi, kroz ove slike pronađe svoje uspomene: kroz neki predmet iz kuće svojih roditelja, zvuk iz ulice, igru koju su davno zaboravili.
Ako publika izađe iz prostora izložbe s toplinom u grudima, s osmijehom i možda nekom malom uspomenom koja im se iznenada vratila onda je ciklus ispunio svoj zadatak.
Svaka izložba ima onaj jedan trenutak koji vas “zaključa” u temu, kada sve što je do tada bilo rasuto odjednom dobije jasnu putanju.
Sjećate li se šta je kod ove postavke bila ta iskra onaj emocionalni impuls od kojeg je sve krenulo?
Rekla bih da oduvijek u sebi nosim određenu dozu čežnje za nekim prošlim vremenima kao stara duša koja putuje modernim svijetom koji se ubrzano razvija.
U ovom ciklusu sam misli i emocije spojila u jedan impuls koji je doveo do realizacije na platnima. Vjerujem da ću ovaj ciklus kroz vrijeme nastaviti razvijati, jer smatram da ima perspektivu da potakne kolektivnu emociju i da održi vizuelni, fizički prikaz fragmenata koje polako zaboravljamo.

Vaše slike već godinama vode dijalog sa snovima, mitovima, sjećanjima kao da se više glasova prepliće u jednom kadru.
Koje ste nove glasove pozvali u ovaj ciklus i zašto mislite da su se pojavili baš sada?
Tako je. Pored simbolike, tema mojih slika navodi me da se mnogo bavim introspekcijom, a tako dolazim do novih odaja unutar svog bića i preplićem ih s onim što stvaram.
Kao što sam rekla ranije ubrzano i površno doba u kojem živimo potiče me da se vraćam starim vrijednostima, koje kroz ovaj ciklus želim sačuvati i veličati.
Ženska figura je u vašem radu dugo bila nositeljica energije, simbolike i unutrašnje dinamike.
Kako se ženska figura pojavljuje u ovoj postavci kao lik, kao energija, kao arhetip ili nešto treće?
Ženska figura je u većini mojih slika nositeljica kompozicije. Na taj način odajem poštovanje ženama, koje su mnogo više od fizičke pojave što vrlo često zaboravljamo.
U ovom ciklusu fokus na žensku figuru je nešto manji, više odlazim u intimu prostora i razradu dječjih figura, obzirom da je koncept ciklusa to zahtijevao.
Kada se približimo vašim platnima, uvijek postoji jedan detalj koji nas emocionalno uhvati.
Ako biste morali izdvojiti jedan kadar iz nove postavke koji najtačnije govori o vašem trenutnom unutarnjem pejzažu, šta bi to bilo?
Svaka od slika nosi mnoštvo simbolike, a kako smo svi individue za sebe, tako i isti motivi bude različite emocije kod različitih ljudi.
Konkretno iz ovog ciklusa, za mene posebnu emotivnu težinu nosi simbol Kinderlada zdjelice, posude iz koje sam tokom djetinjstva jela Čokolino i gledala crtane filmove.
Danas se tom ritualu vraćam kroz sjećanje, kao trenutku u kojem sam istinski osjećala nešto što nam je danas tako strano: mir.

Foto: Monika Andrić
Šta vas, u ovom trenutku, najviše zaokuplja kao umjetnicu pitanje, ideja ili osjećaj kojem se stalno vraćate dok razmišljate o svojim narednim radovima?
Publika gleda završni rezultat bez jasnog uvida u to kako je do njega došlo i koje su se unutrašnje faze odvile. Kako sve moje slike nastaju bez prethodnih skica, često se desi da određeni detalji nisu dovedeni do savršenstva, ali upravo u tome leži autentičnost rukopisa kojim se koristim.
U ovom trenutku, kao i tokom rada na ovom ciklusu, emocija koja me najviše prožimala bila je upravo: nostalgija.

Foto: Amna Geljo
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!