TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.9.2014.
Ako se pitate na što se odnose masne naslage - slikovito ćemo vam objasniti taj pojam. Kad obučete uske traperice, dio tijela koji „istisnete“ u struku preko istih – to su masne naslage. Salo, višak kože, nazovite to kako želite. Uglavnom, ne izgleda nimalo privlačno. Prepoznali ste ih na svome tijelu? Ništa strašno, na sreću, imamo vježbe koje će vam pomoći da ih se riješite. Ukoliko nemate teg,
http://www.youtube.com/watch?v=ZFbZP9wfWu8
Današnji recept je svojevrsni izazov za sve one koji se boje kušati neobične kombinacije hrane. Sezona je grožđa, svježi sir je naša nezaobilazna namirnica, dodajte tomu još nekoliko voćki i imate ukusnu i zdravu slasticu. Potrebni sastojci :
grozd bijeloga grožđa bez koštica
naranča
velika jabuka narezana na ploške
velika kruška
200 g svježeg sira
Voće operite, očistite, a kruške i naranče usitnite na kockice. Pokapajte ih žlicom limunova soka i žlicom šećera. Sve stavite u veliku posudu, dodajte sir i lagano izmiješajte. Ohladite u hladnjaku i ukrasite ribanom narančinom koricom i zrnima grožđa.Probajte i jamčimo da se nećete pokajati!
Foto: huffpost.com, rts.rs
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!