TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.9.2014.
Ako su vam dosadili standardni izlasci i ispijanje kava, naš prijedlog za vaše sljedeće druženje s partnerom jest: zajednički trening. Dobro ćete se zabaviti, nasmijati, a usput napraviti nešto korisno za svoje tijelo.
Dodatna motivacija će sigurno bit želja da jedno drugom pokažete svoju izdržljivost i snagu. U ovom slučaju, naravno, malo natjecateljskog duha može samo vježbanje učiniti efikasnijim za oboje. Od rekvizita trebat će vam neki teži predmet, teg, bućica, medicinska lopta ili sl. „Pripremite teren“ i bez puno zabušavanja - pokažite mu što možete! :)
http://www.youtube.com/watch?v=tD-4Vm0AY28
Ako je vaš partner bio poslušan i nije ismijavao novi vid izlaska, onda je zaslužio i neki lijepi doručak. Ovaj put puštamo vašoj mašti, kreativnosti i preferencijama da vode glavnu ulogu u pripremi istoga. No, za svaki slučaj, ako ste neodlučni, mi ćemo vas samo malo usmjeriti s par prijedloga zdravog doručka.
Foto by : fromt2b.com, Columbian.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!