TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.7.2019.
Dama koja je našu pozornost privukla još kao dio Spice Girls grupe, danas ima modni brend čije kolekcije s nestrpljenjem iščekujemo.
Ističe se svojim osobnim stilom koji se oslanja na elegantne klasike i zabavne modne dodatke. Victoria ima i sjajan smisao za humor, koji je i vidljiv kroz teme o kojima priča na društvenim mrežama.
Prije nešto više od godinu dana, Victoria Beckham je pokrenula svoj YouTube kanal na kojem uz sve informacije o njenom brendu odjeće, objavljuje i detalje iz svoje radne rutine, zanimljivosti s putovanja, ali i favorite iz kozmetičke torbice.
U posljednjem videu koji je objavila, a u kojem joj je gošća bila Anastasia Soare, otkrila je i kojim proizvodima vjeruje kada je u pitanju izgled njenih obrva. Victoria je postala prepoznatljiva po blagom, zamagljenom smokey eye looku, zbog čega je, svim damama koje bi rado sličan makeup kopirale i u svoju svakodnevicu, ovim videom odgovorila na brojne nedoumice.
Victoria je prokomentirala da je brend Anastasia Beverly Hills zapravo ime kojem vjeruje kada su u pitanju proizvodi koji joj pomažu da stilizira obrve baš kako želi, točnije proizvod, Dipbrow Promade. Njene simpatije ukrao je zahvaljujući činjenici da je jako jednostavan za korištenje, pigmentiran i uz to se može nositi i kao eyeliner. Vodootporan je i kreira pridodan izgled te odlično nadopunjava praznine. Naposljetku, nanosi i gel za obrve, Dipbrow Gel, također u Anastasia Beverly Hills potpisu..
Više detalja o njenjoj make up rutini saznajte klikom na video ispod.
https://www.youtube.com/watch?v=b5EEhRaXfT0&t=265s
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!