TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.11.2016.
Modeli je obožavaju, vizažisti ju redovito koriste, a dio je i asortimana gotovo svakog backstagea na revijama tijekom tjedana mode. Među prvima su je koristili Parižani, koji su željeli smanjiti učinke koja je voda imala na njihovu kožu.
Micelarna voda je sredstvo za skidanje make-upa i čišćenje lica koji pomaže čak i najosjetljivijoj koži. Brzo i efikasno skida make-up, ne treba se ispirati, tonira i omekšava kožu, te ne izaziva alergijske reakcije. Sadrži mikročestice, micele, koje čiste lice, uklanjaju nečistoće i masnoću ne oštećujući kožu. Ukoliko ste u potrazi za sredstvom koji će u rekordnom vremenu rezultirati čistom kožom, ova vodica je savršen odabir za vas.
A mi smo izdvojili 10 miceralnih vodica poznatih kozmetičkih kuća koje su zadobile povjerenje i Vogue novinara.
# Bioderma miceralna vodica
# La Roche-Posay miceralna vodica
# Garnier miceralna vodica
# Simple miceralna vodica
# L'Oréal Paris miceralna vodica
# Christian Dior miceralna vodica
# Ren miceralna vodica
# Eau Thermale Avène miceralna vodica
# Lancôme miceralna vodica
#Decléor miceralna vodica
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!