TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.4.2018.
Kada je Meghan razgovarala s novinarima o svojoj beauty rutini, otkrila je i da je upravo osmijeh njeno najjače oružje. „Svatko izgleda ljepše kada se nasmije.“ - nadodala je.
Postala je prepoznatljiva po svojim ženstvenim, prozračnim beauty izdanjima koja su rezultat savršenog balansa i međusobnog timskog rada uvijenih trepavica, malo maskare, malo rumenila, te neodoljivog ruža za usne.
Promatrajući njena posljednja izdanja, formula je ostala ista, a mnogi se pitaju koji brand se krije iza njenih savršeno ružičastih usana.
Prema pisanjima Marie Claire magazina, odgovor se možda krije u nijansi Very Victoria, branda Charlotte Tilbury. Riječ je o mat, ružičasto/smeđom ružu, koji je dizajnirala Victoria Bechkham i koji i nosi ime po njoj. Ruž je dostupan po cijeni od 59KM, a Charlotte Tilbury u svojoj ponudi ima i ruž naziva The Dutchess. Jedno je sigurno, uz ovaj ruž imali bismo neodoljivo ženstvene usne i bili bismo korak bliže kraljevskoj svakodnevnici.
TEKST: Bonjour.ba
Jeste li ikad zamišljali kako priroda postaje Chanel luksuz na koži?
Upravo ta transformacija stoji u srcu novog mirisa BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Od sandalovine s pacifičkog otoka Maré, obrađene kroz održivi i pažljivo kontrolirani proces, pa sve do bočice koja odiše intenzitetom i sofisticiranošću, CHANEL gradi mirisnu priču koja nadilazi trendove.
Kreacija Oliviera Polgea, glavnog parfemskog kreatora kuće, donosi spoj prirodnog i luksuznog, sirovog i profinjenog i uvodi nas u narativ koji vodi od šuma Pacifika do kampanje s Timothéejem Chalametom, sve do trenutka kada miris postane dio vaše svakodnevice.
Od Maré otoka do bočice
Sandalovina, skrivena u šumama pacifičkog otoka Maré, stoljećima je imala status ‘’svetog'' drveta. Za CHANEL, ona je postala dragocjena esencija kao srce parfema koje daje toplinu, gustoću i jedinstvenu magnetičnu privlačnost.
Proces uzgoja i eksploatacije odvija se u partnerstvu s lokalnim Kanak zajednicama: svako posječeno drvo zamjenjuje se s trideset novih, a ekskluzivni proces ekstrakcije omogućava da svaka kap parfema nosi pečat održivosti i autentičnosti.
Čovjek iza mirisa
Olivier Polge, in-house parfumer kuće CHANEL i nasljednik legendarne tradicije koju je započeo njegov otac Jacques, vidi parfem kao spoj umjetnosti i zanata.
Njegov rad na L’Exclusif interpretira sandalovinu na savremeni način, kao miris koji briše granice između klasičnog i modernog, muškog i ženskog, poznatog i nepoznatog.
Mario Sorrenti i Timothée Chalamet
Za novo poglavlje mirisne sage BLEU DE CHANEL L’Exclusif, kuća je angažovala dvojicu umjetnika čija se vizija prepliće: glumca Timothéeja Chalameta i fotografa i režisera Maria Sorrentija.
U kratkom filmu, Chalamet utjelovljuje duh čovjeka koji svaku granicu vidi kao izazov i svako ograničenje kao priliku da ga prevaziđe. Njegova sloboda i energija savršeno odražavaju DNK L’Exclusifa, mirisa što odiše intenzitetom, hrabrošću i neuhvatljivom privlačnošću.
Od bočice do vaše kože
Kvadratna bočica, sa nijansom između plavog i crnog, postaje simbol beskonačnosti, dok sam miris stvara iskustvo koje traje duže od trenutka.
Na koži otkriva topli trag sandalovine, slojevitost amber-drvenastih nota i dozu misterije, podsjetnik da luksuz nije samo u posjedovanju, već u osjećaju koji ostaje.
Foto: CHANEL/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!