Ova fotografkinja i blogerica iz Hrvatske vlasnica je preslatko uređenog kućnog ureda
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBMarsela Glavina vlasnica je inspirativnog Instagram kutka @marylandist na kojem, uz fotografije svojih radova nastalih u studiju, dijeli i zanimljive detalje svakodnevnice. Upravo ćete pretražujući njene fotografije pronaći i super trikove kako i tijekom rada od doma probuditi dodatnu produktivnost te kućnom uredu dati dozu osobnosti i karaktera. Marsela za sebe kaže da je veliki sanjar, perfekcio
Marsela za sebe kaže da je veliki sanjar, perfekcionista i dijete u duši, a uz dnevni raspored koji se isprepleće s njenim novinarskim, blogerskim i fotografskim obvezama željeli smo otkriti kako izgleda njena radna rutina. I naravno, radni kutak.
Kako organiziraš svoj radni dan? Kako izgleda tvoja jutarnja rutina?
Svaki moj radni dan izgleda pomalo drugačije, osobito ako imam i fotkanje pa sam negdje na terenu. Volim se probuditi malo ranije i uživati u tišini te promatrati izlazak sunca i prirodu kako se budi. Nikad ne preskačem doručak niti prvu jutarnju kavu i to su rituali u kojima naprosto uživam. Nakon toga selim se u svoj mali kućni ured. Počinjem raditi oko 9h. Uglavnom prvi dio jutra iskoristim za odgovaranje na mailove i slične administrativne stvari, a kasnije se bacam na konkretni posao – obradu fotografija, pisanje tekstova, itd. Radim najčešće do ručka, a potom uzimam pauzu od nekoliko sati. Kasnije popodne se ponovno vraćam za računalo, ako za to postoji potreba.
Što je po tebi ključno za radno mjesto koje motivira i ispunjava energijom?
Dobra svjetlost, udobna radna stolica i uredno okruženje. Nikad ne bih mogla raditi u neredu stoga je moj radni stol uvijek pospremljen. Važni su detalji koji će radno okruženje učiniti ugodnim i inspirirajućim mjestom za rad.
Što ti je bila inspiracija za uređenje radnog stola?
Pa uglavnom ideje za uređenje interijera pa tako i svog radnog prostora pronalazim na Instagramu i Pinterestu i onda ih prilagođavam vlastitim potrebama i željama. Znala sam da želim bijeli radni stol koji ću onda moću ukrasiti detaljima u boji poput zlatne, ružičaste i mint zelene. Željela sam da izgleda kreativno i inspirirajuće ali na sofisticirani način.
Što se uvijek mora naći na tvom radnom stolu?
Rokovnik, mobitel, krema za ruke i šalica kave. Volim kraj stola uvijek imati i neku biljku ili buket svježeg cvijeća. Takve sitnice me uveseljavaju i ispunjavaju.
Koje su prednosti, a koje mane tvog posla?
Ja imam tu sreću što radim ono što stvarno volim i što sam uspjela u poslu spojiti svoje dvije velike ljubavi – pisanje i fotografiranje. Raditi od doma svakako je velika privilegija. Lijepo je biti sam svoj šef i organizirati si radno vrijeme kako god ti odgovara. Volim raditi u samoći jer sam introvert pa mi timski rad nikada nije bio pretjerano drag. Također, drago mi je što nemam nadređenih pa mogu sama birati projekte na kojima ću raditi. Dakako, da postoje određene mane takvog posla i da je potrebno biti jako samodiscipliniran i organiziran. U protivnom, vrlo lako dolazi do prekoračenja rokova. Ponekad zna biti škakljivo i to što nema definiranog radnog vremena pa tako često radim do kasno navečer ili vikendom. Za posao kojim se bavim potrebno je biti jako kreativan, a ponekad se pojave trenuci u kojima ponestane inspiracije. Isto tako, neprestano treba pratiti trendove te ulagati u vlastito obrazovanje i tehnologiju koja izuzetno napreduje iz dana u dan.
Što se tiče tih prednosti i mana, sve ovisi o tome kakvi su vam prioriteti. Meni definitivno više odgovara rad od doma i da ponovno moram birati, svakako bih odabrala isto, umjesto klasičnog radnog vremena i odlaska na posao svaki dan u isto vrijeme. Kao i sve ostalo u životu, i jedno i drugo ima svoje dobre i one manje dobre strane.
Kada si najproduktivnija?
Uglavnom tijekom prijepodneva, iako ponekad i kasno navečer znam biti vrlo produktivna. Kod mene nema pravila, sve ovisi o tome kako sam raspoložena. Kad me uhvati 'trenutak inspiracije', mogu raditi satima bez prestanka.
Foto: Marsela Glavina