TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.4.2019.
„So many books, so little time.“
Kada zaželimo pobjeći od loših vibracija, napraviti malu pauzu i okupirati misli, biramo knjigu. Ona nam pomaže da koristimo maštu, otputujemo u sasvim nove svjetove i ono najvažnije, izvučemo snažne poruke. Uz nju se opuštamo, zaboravljamo na stres, učimo i inspiriramo.
Danas se diljem svijeta slavi 'Svjetski dan knjige' kako bi čitatelji, autori, učitelji, izdavači i razne institucije podsjetili na važnosti promocije čitanja i izdavaštva. I mi im se pridružujemo u toj misiji.
U nastavku smo pobrojali naslove koji su nas inspirirali i motivirali da postanemo bolja verzija sebe, a za vas smo pripremili i mali, ali itekako važan #BONJOURbookchallenge.
***
'Girlboss' by Sophia Amoruso
„S dolaskom u novu sredinu, odlazak na fakultet i upoznavanje s nekim novim poslovima, bila mi je potrebna određena motivacija i podsjetnik da ja to stvarno mogu. Za mene je to bila knjiga 'Girlboss' od Sophie Amoruso koja je svojom pričom o poslovnom i osobnom rastu pokazala realnost poslovnih uspona i padova, kao i sve poslovne mogućnosti koje se javljaju na putu i koje možda čekaju i na mene. Osim toga, ova knjiga me nasmijala i naučila brojnim stvarima koje trebamo prihvatiti i cijeniti na poslu kao i da trebamo ugrabiti priliku i opet klišejski - ići za svojim snovima. Za sve dame koje su u potrazi za naslovom koji će ih nasmijati i na neki zabavan Sophijin način inspirirati, 'Girlboss' je knjiga za vas.“ - Marija Perić, community manager
'Stotka' by Nina Garcia
„Oduvijek sam modu shvaćala jako osobno, no, prve važne stilske lekcije i eksperimentiranja krenula su sa 16 godina. Bilo je tu slavnih i manje slavnih izdanja, (trebate vidjeti moje DIY rajfove s mašnama inspirirane Blair Waldorf frizurama) :) no, sve o osnovama garderobe naučila sam uz ovu knjigu. Posudila sam ju sa sestrine police i zaljubila se u prekrasne ilustracije, Ninin humor i vješto koketiranje s činjenicama iz povijesti mode, ali i slavnim modnim trenutcima na filmu. Modna urednica Elle magazina pokazala mi je da je u stilskom izražavanju kvaliteta uvijek važnija od kvantiteta i da ne trebate imati pun ormar odjeće da biste izgledali lijepo (što vrijedi i za sve ostale segmente života). Upravo su njena pristupačnost i kreativnost bili sjajan motiv da se i sama bacim na modno istraživanje koje traje i danas. Pišući o trendovima, modnoj fotografiji, umjetnicima, eco – friendly brandovima… znam provesti sate i sate čitajući kako je sve počelo i iznova ostati oduševljena vizijom, strasti, odricanjima, predanosti i ljubavi koja se krije iza jednog komada odjeće. Vjerojatno je to i jedan od razloga zašto se iznova zaljubljujem u svoj posao.“ - Dijana Ćavar, glavna urednica
'Žena kakva sam željela biti' by Diane von Furstenberg
„'I didn’t really know what I wanted to do, but I knew the woman I wanted to become.'
Rečenica je to koja je u potpunosti opisala moje rane dvadesete. Nisam tada znala da želim voditi jedan sjajan tim okupljen oko BONJOUR.ba, da želim biti supruga svojoj tadašnjoj simpatiji i mama jednom znatiželjnom dječaku, ali sam znala da želim plaćati svoje račune, kupiti još jedan par totalno nepotrebnih žutih štikli, srijede provoditi isprobavajući nove recepte u kuhinji, a nedjelje radeći ispred računala do ponoći. Moći raditi svoj posao iz Sarajeva, Praga, Tamperea, vlaka, aviona ili u hladu trešnje u maminom dvorištu. Puno je tih mojih 'ranodvadesetogodišnjaka' tada reklo da sam luda, a Diane je pokazala da nisam jedina.
Zato, pročitajte, a ako ju nemate - moja je dostupna za posudbu. Mail znate :)“ - Ana Ćavar, osnivačica i direktorica

Pridruži nam se u #BONJOUR.bookchallenge!
Obogatimo jedni drugima tjedan uz naslove koji hrane um i iznova inspiriraju.
1. Fotografirajte se s knjigom koja je utjecala na vašu svakodnevnicu, karijeru, majčinstvo ili vam je pomogla u jačanju samopouzdanja ili svakodnevnih vještina.
2. Fotografiju objavite na društvenim mrežama uz hashtag #BONJOURbookchallenge, otkrijte nam zašto je upravo ta knjiga među vašim favoritima te pozovite tri drage osobe da vam se pridruže u izazovu.
Vaše favorite ćemo u nedjelju, 28.4., podijeliti na našem Instagramu i tako kreirati listu naslova koje svakako vrijedi pročitati do kraja godine. #DoYouBONJOUR
TEKST: Ada Ćeremida
Kada je prije gotovo osam godina pokrenula Zavrzlamu, Nadira Ahatović je željela jednu stvar: stvarati vizuale koji u dom unose nježnost, toplinu i onu tihu estetiku koja svakodnevne trenutke čini posebnim.
Tokom godina, njen brend je postao prepoznatljivo ime na lokalnoj sceni, od personaliziranih printova, minimalističkih ilustracija, pa sve do colorful sezonskih motiva koji se pretvaraju u malu tradiciju svake zime.
Nakon godine dana kreativne pauze ispunjene učenjem, preispitivanjem i rastom, Zavrzlama se 01.12. vratila sa potpuno novom energijom, vizualima i estetikom koja podsjeća zašto smo je toliko voljeli.
Ove sezone, Nadira predstavlja kolekciju idealnu za sve koji žele sastaviti praznični photowall, mali zidni kolaž koji priča tvoju priču kroz boje, ilustracije i personalizirane trenutke.
Povratak koji smo čekali: novi vizuali, nova toplina, isto srce brenda
Zimska kolekcija donosi upravo ono što Zavrzlama godinama radi najbolje, vizuale koji izgledaju i kao dekor i kao emocija. Minimalističke linije, personalizovane poruke, nježni neutralni tonovi i pastelne kuće prekrivene snijegom vraćaju nas u onu atmosferu koja je obilježila prve kolekcije brenda.
Ovo je sezona u kojoj se personalizirani posteri ponovo vraćaju na velika vrata bilo da slaviš važan datum, početak nove priče ili jednostavno želite u dom unijeti nešto što je samo vaše.

Praznični photowall: Kako ga složiti uz Zavrzlamu?
Ako već dugo razmišljate o zidu koji izgleda kao Pinterest album u zagrljaju božićnih lampica ovo je kolekcija za vas.
Pastelne kućice prekrivene snijegom, statement natpisi poput “Dođi da mi ruke griješ”, minimalističke ljubavne ilustracije i grafike posvećene bosanskim gradovima mogu stvoriti savršenu kombinaciju toplog, ličnog i estetski odmjerenog zida.
Ključ dobrog prazničnog photowalla uvijek je u pažljivo odmjerenom miksu. Dovoljno je odabrati jedan veći statement poster s toplijom tipografijom koji će voditi cijelu kompoziciju, zatim mu dodati ilustrativni pastelni motiv koji unosi vedrinu i boju.
Uz to, personalizirani print s imenima, datumom ili gradom daje zidnoj dekoraciji lični pečat, dok jedan vintage-inspired crtež donosi onaj suptilni kontrast tekstura koji sve povezuje u estetsku cjelinu.
Takav mali set od četiri postera u prostoru stvara potpuno novu atmosferu. Toplu, promišljenu i prazničnu, ali bez ijednog prenaglašenog božićnog detalja.



Zavrzlama je poznata po tome da svaka ilustracija nosi toplinu rukopisa. Bilo da se radi o datumu, imenu, kućnom broju, poštanskom broju ili silueti para svaki print može biti pretvoren u ličnu priču.
To je razlog zašto su njihovi posteri među najtraženijim poklonima za kraj godine. Za godišnjice, useljenja, nove početke, vjenčanja, skrivene poruke personalizirani print u prazničnom okviru postaje poklon koji ostaje godinama. A nova kolekcija ima onu pravu dozu cozy energije koja podsjeća na dekice, kolačiće i miris bora.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!