TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.5.2017.
Trendovi u arhitekturi i dizajnu događaju se strašno brzo - svake godine nam se predstavlja nova „IT boja“, a sa svakim godišnjim dobom stižu novi materijali i originalni uzorci. To nije ništa različito od trendova u modnoj industriji, ali je ipak malo humanije nego npr. u digitalnoj. :)

Novi trendovi predstavljaju se na svjetskim sajmovima, gdje ove godine dominiraju tzv. heksagonske pločice malih dimenzija, ali i keramika ekstremno velikih dimenzija! Već nekoliko godina iz mode ne izlaze „maroko“ pločice, imitacija mramora, kao ni rustikalna imitacija drva.

Prije desetak i više godina keramika je značila tzv. mokre prostorije: wc, kupatilo, kuhinju. Danas je primjena toliko široka da je gotovo nemoguće zadovoljiti potrebe tržišta i gladnih klijenata. Smjestila se tako ne samo u kupatilo i kuhinju, nego u svaku prostoriju; ne samo stambenih objekata, već i javnih: ugostiteljskih, uredskih, galerijskih…

Keramika koja je danas u ponudi odlikuje se velikom fleksibilnošću i čvrstoćom, otpornošću na kemikalije, habanje, vatru, UV zrake, pa je potpuno jasno zašto je primjena tako široka i zašto je nalazimo i kao oblogu vanjskih i unutarnjih zidova ili i kao dekoraciju stepeništa!

Onaj standardni izgovor da „kod nas ničega nema“ u slučaju keramike (na sreću) - ne stoji! Svi trendovi koje sam prethodno navela stigli su i na lokalno tržište! Marazzi, Gorenje, Dual Gres, La Fabrica, Isla,…sve sam ih našla na adresi Vitinska 70 u Ljubuškom. Prodajni centar AT Kerametal! Na cca 2000 m² izložbenog salona nalazi se toliko različitih uzoraka keramike, da pomislite da je nemoguće probrati samo jednu vrstu. Prodajni centar postoji i u Sarajevu, na adresi Rakovička cesta 88.
Za obilazak izložbenog prostora odvojite nekoliko sati. Ako (kao ja) morate svaku pločicu osobno dotaknuti rukom, planirajte (barem) dva dana za razgledavanje!


Da Kerametal prati trendove potvrdili su i kampanjom snimljenom početkom godine s Marijom Kolak u glavnoj ulozi, pod sloganom „Za savršen selfie“. Tražeći lokaciju za svoj savršen selfie, pronašla sam pločice u rasponu cijena od 9,90 KM do 199,00 KM/m².


Tražila sam kombinaciju zlatne i duboke crne i popularne 3d uzorke, ali pronašla još svašta, pa…teškom mukom ću se svesti na mojih top 5 iz trenutne ponude:
{gallery}2017/2017_05/kkerametal2{/gallery}
To je bio najuži izbor mojih favorita, a svoje favorite nam javite uz #modamozaviruje!
Za MODAMO.info piše: Martina Penava

Izvor fotografija: www.kerametal.com, www.wgsn.com, www.marazzigroup.com, dualgres.com, www.islatiles.it
TEKST: Ada Ćeremida
Postoji jedan praznični detalj koji se u posljednjih nekoliko godina tiho uvukao u interijere i postao nezaobilazan: gingerbread kućice.
Nekada rezervisane samo za kolače i dječije radionice, danas su inspiracija za keramiku, lampice, podmetače, stolnjake i sve one sitnice koje domu daju toplinu.
Sinsay je ove sezone otišao korak dalje i ponudio cijelu mini-kolekciju koja izgleda kao mali, slatki, ručno izrađeni božićni gradić. Ako tražite nešto što će vam godinama vraćati isti cozy osjećaj, ovo je upravo taj detalj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Gingerbread dekor ima jednu posebnost: istovremeno je razigran i minimalistički. Sa svojim sitnim bijelim “glazurnim” ilustracijama, Sinsay kućice djeluju kao ručno crtani detalji na keramici, što ih čini profinjenima i lako uklopivima u bilo koji stil od skandinavskog do rustikalnog.
Uz to, ovaj motiv postao je globalni trend upravo zato što donosi osjećaj doma, bakinog kuhanja i topline koju je teško stilizovati na drugi način. Kućice se mogu slagati u “malo selo”, rasporediti duž police ili čak kombinovati kao svijećnjaci i figurice koje stvaraju dubinu u dekoru.
Zašto ćete ove kućice vidjeti u svakom domu?
Prvo, zato što su praktični: Sinsay je napravio cijelu liniju od stolnjaka, tanjira i podmetača do kućica-svijećnjaka pa sve izgleda kao jedna skladna kolekcija čak i kada kupite samo jedan komad.
Drugo, zato što se lako stilizira: dovoljno je nekoliko grančica, neko zimsko voće ili svijeća, i odmah dobijate Instagram-spreman kutak. A treće, zato što stvaraju onu vrstu slatke nostalgije koja čini da svako ko uđe u dom ima osjećaj da je došao ranije na prazničnu priču.






Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!