TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 27.4.2020.
Potraga za inspirativnim štivom i knjigama koje će u nama probuditi produktivnost, samopouzdanje i pozitivnu energiju bio je naš današnji zadatak.
Pronašli smo naslove vrijedne mjesta na vašoj polici s knjigama od autora čije će vas rečenice potaknuti na akciju i podsjetiti na ono što je najvažnije u organizaciji i određivanju ciljeva.
Potrudili smo se izdvojiti one knjige sa čijim ćete se savjetima, avanturama i preporukama i sami moći poistovjetiti.
Pripazili smo i na to da među ovim naslovima možete pronaći savjete koji će vam pomoći da privatno, ali i profesionalno briljirate ove godine.

Dakako, nismo izostavili ni glavno mjerilo, a to je da ove knjige bude #FeelGood emocije u nama te da nam svakim novim poglavljem uspješno izmame osmijeh na lice.
Koje motivirajuće knjige trebaju biti predmet vašeg sljedećeg lijenog poslijepodneva, otkrijte kroz 5 prijedloga koje donosimo u nastavku.
Is Everyone Hanging Out Without Me? (And Other Concerns)
Mindy Kaling, autorica serije 'The Mindy Project' i 'Never Have I Ever' te autorica ove humoristične knjige poziva čitatelje na putovanje kroz njezin život i njena promatranja romantike, prijateljstva i Hollywooda.

Girl, Stop Apologizing: A Shame-Free Plan for Embracing and Achieving Your Goals
U ovoj knjizi, Rachel Hollis, autorica bestsellera New York Timesa i osnivačica multimilijunske kompanije, pokušava inspirirati žene u ulozi zaposlene dame, supruge, majke, kćeri... da nastave pratiti svoje snove. Rachel to uspješno radi uz pomoć identificiranja svih loših navika kojih se trebamo riješiti, vještina koje trebamo steći kao i nekoliko trikova koje trebamo znati na putu ka rastu, uspjehu i izgradnji povjerenja u sebe.

Indistractable: How to Control Your Attention and Choose Your Life
Autor Nir Eyal u ovoj knjizi otkriva skrivenu psihologiju koja nas vodi do distrakcije i provođenja vremena na mobilnim telefonima. laptopu, za TV-om... 
On opisuje zašto rješenje problema ne leži u odvajanju od tih uređaja, odnosno želi reći da je apstinencija nepraktična i često nas tjera da želimo više. U svojoj knjizi otkriva model u četiri koraka koji vam uz pomoć tehnologije (mobitela, TV-a, laptopa) može pomoći da konačno učinite ono što kažete da ćete učiniti.

The Happiness Project
Ova knjiga opisuje višegodišnji pokušaj jedne osobe da otkrije što vodi čovjeka ka istinskoj sreći. Oslanjajući se istovremeno na znanost, klasičnu filozofiju i primjenjivost u stvarnom svijetu, autorica Gretchen Rubin je napisala privlačnu kroniku transformacije koja traje jednu godinu, koja će vas inspirirati, s kojom ćete se moći poistovjetiti i koja će vas učiniti krajnje sretnima.

Everything Is Figureoutable
„Ova knjiga će promijeniti živote.“ – kažu za ovu knjigu autorice Marie Forleo, voditeljice nagrađivanog MarieTV-a i The Marie Forleo Podcasta. Everything Is Figureoutable je svojevrsni, nezamjenjivi pozitivni priručnik koji je Marie kreirala za sve oni koji žele probuditi kreativnu snagu u svom vlastitom životu.

TEKST: Ada Ćeremida
 
                                 
                            SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?  
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture  
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji. 
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?  
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
 
        Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!