Osnivačica Konteent Media agencije je birala prekrasnu Mihano Momosa haljinu za vjenčanje. Otkrila nam je detalje.
Tekst:Bonjour.ba
VJENČANJANataša Mitrović je CEO Konteent Media, agencije koja potpisuje zanimljive marketing kampanje u regiji te osnivačica online magazina Zdravija.
Kada smo s Natašom razgovarali o tome kako izgleda jedan njezin radni dan, ali i zavirili u njen ured, uvidjeli smo da ju upornost i ambicioznost, kao i ljubav prema zdravom životu i profinjenoj estetici vode u svim projektima.
Znali smo i da će njen odabir haljine za vjenčanje izaći iz koncepta 'konvencionalne' bijele haljine i osvojiti nas svojom estetikom.
Nataša je nedavno na društvenim mrežama podijelila fotografije s vjenčanja sa Stefanom Mitrovićem i osim preslatkih kadrova koji kradu simpatije toplim emocijama, našu pozornost dobila je haljina u potpisu brenda Mihano Momosa. Jedan pogled na kreaciju koju krasi ženstvena silueta, profinjeni materijal, perje i naravno statement ramena i jasno je da je riječ o haljini ovog regionalnog brenda.
„Kreacije brenda Mihano Momosa su mi se oduvijek dopadale i to iz razloga što sam brend pomjera sopstvene granice iz godine u godinu. Svaki odjevni komad je toliko unikatan, drugačiji i chic da jednostavno ne možete ostati ravnodušni kada vidite kolekcije ovog brenda. Odlučila sam da moja haljina za vjenčanje bude upravo dizajnirana i ručno izrađena od strane Mihano Momose jer sam željela da haljina kao i ulazak u bračni život odišu ljepotom i elegancijom. Moram napomenuti da je dodatni razlog da nosim kreaciju Mihana Momose upravo i podrška domaćim brendovima koji itekako koračaju svjetskom scenom.“ – otkrila nam je Nataša.
Uz kreaciju koja osigurava maksimalnu udobnost i estetiku, Nataša je birala ležernu, no, elegantnu pundžu i ženstveni makeup.
Buket bijelih ruža i sandale u beige nijansi upotpunili su ovo moderno wedding izdanje. Stefan je također bio elegantan u odijelu boje vina koje je upotpunio dodacima u crnoj boji. Pogledajte!
***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: Nešo Šone-Milešić