TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 1.11.2023.
Osjećate li se kao da ste u kutiji iz koje često posmatrate uznemirujuće događaje i izazovne situacije, ali ne znate kako se i sami možete okrenuti u istoj, a onda ni kako pomoći drugima?
Ovo je možda jedan od najprostijih načina da približimo kako se osjeća neko ko kaže da ga savladava osjećaj bespomoćnosti. Iako je osjećaj bespomoćnosti individualan, kompleksan i svi ga doživljavamo na drugačiji način, nije nimalo rijetka pojava i često ide ruku uz ruku s osjećanjima straha i s anksioznošću. Prirodna je emocionalna reakcija na izazovne okolnosti, poput finansijskih ili porodičnih problema, ali i posljedica traumatskih događaja.
Ako se i sami suočavate s ovim osjećajem u posljednje vrijeme, korisni će vam biti savjeti stručnjaka iz ove i srodnih oblasti.
Niste sami
Kao i kada je riječ o suočavanju sa strahovima i anksioznošću, trebate imati na umu da niste jedina osoba koja se osjeća tako. Pored toga što u svom okruženju imate ljude koji će rado biti uz vas, milioni drugih ljudi u svijetu se trenutno suočavaju s istim ili sličnim emotivnim izazovima.
"Nikada ne gubite nadu, jer se najdublja bespomoćnost može preokrenuti u najveći osjećaj nade." - Mahatma Gandhi
Mali ciljevi
"Osmislite šta sve konkretno možete uraditi da bi ste rješili neki problem, prevazišli neku frustraciju ili opasnost. Neka to bude samo djelo vaše akcije. Tako ćete postepeno povrati osjećaj snage (koju već sada imate u sebi ali je ne prepoznajete) i vjere u sebe." - Dr Vladimir Mišić.
Napravite male korake koji će vam pomoći. Postavljanje malih, ostvarivih ciljeva svakodnevno vam može pomoći da se osjećate bolje. Edukujte se o temi koja vam je okupirala misli kako biste pronašli moguća rješenja, bili upoznati s korijenom onoga što vas tišti i bolje usmjerili vlastite emocije.
Podijelite osjećaje
Svoj osjećaj, usuđujemo se reći ponekad i frustraciju, koja je najbliža osjećaju bespomoćnosti, podijelite s drugima. Ovo će pomoći da rasporedite svoje misli tako da se negativne emocije ne gomilaju u vama.
Sigurno se nekad desilo da nakon razgovora o emocijama one postanu mnogo manje izazovne jer osjetite da niste sami, s druge strane vas dočekaju razumijevanje i podrška. Ne govorimo da će razgovor i ćaskanje magično učiniti da negativne emocije budu "rukom odnešene" ali će olakšati suočavanje s istim.
Sviđa nam se i način na koji je psihologinja Carol Dweck opisala ovaj osjećaj: "Suočavanje s bespomoćnošću nije znak slabosti, već znak hrabrosti. To zahtjeva introspekciju, samopouzdanje i spremnost da se traže resursi za promjenu."
Ovakve emocije su potvrda da u sebi imate veliku dozu empatije koju je potrebno usmjeriti na pravi način.
* * *
Naslovna fotografija: @matildadjerf
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!