Dvije mame pokrenule su baby brend koji spaja praktičnost, jednostavnost i unisex dizajn. Upoznajte Orangetree. - Bonjou...

Dvije mame pokrenule su baby brend koji spaja praktičnost, jednostavnost i unisex dizajn. Upoznajte Orangetree.

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

MAME RULZ
21.10.2021.

Bogato poslovno iskustvo, poduzetnički duh i želja da riješe izazov s kojim se susreće svaka mama kada je u pitanju pronalazak odgovarajuće odjeće za oblačenje i spavanje naših najmlađih, rezultiralo je time da prije nešto manje od godinu dana, Sabina Muratagić-Daul i Edina Hadžić pokrenu brend Orangetree.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promovira slow fashion i artikle koji će se nositi generacijama, au njihovoj ponudi možete pronaći 'Ušuškaj me mama' povoj vreću za spavanje u kojoj će beba mirno spavati cijelu noć, mekane papice, vodootporne bandane, podloge za previjanje koje su lako prenosive, kao i bodije sa našivenim rukavicama koje ne mogu spasti sa bebinih ruku.

Njihovi proizvodi su sjajna potvrda da funkcionalnost može ići pod ruku sa estetski primamljivim dizajnom, a sigurni smo da će privući pažnju i svih mama prilikom posjete dm prodavnicama.

Upravo je Orangetree prepoznat kao jedan od 15 bh. brendova koji je kroz dm poslovnice dobio mogućnost izlaska na tržište, ali i mentoring o pakiranju proizvoda, administraciji, kao i marketingu.

Otkrile su nam kako teče njihov radni dan, gdje nalaze inspiraciju i koji su izazovi s kojima se susreću.

***

Edina i Sabina, kako je započelo vaše poslovno prijateljstvo? Kako ide podjela poslova između vas dvije?

Sabina: Želja za pokretanjem vlastitog biznisa postojala je dugo, međutim brend je nastao spontano nakon zajedničkog druženja prije nešto manje od godinu dana, gdje su se naše energije jednostavno spojile. Igrom slučaja, otprilike u isto vrijeme prije dvije godine postale smo mame.  Trudnoća, a poslije i majčinstvo, u nama je pokrenulo lavinu kreativnih ideja, a kako smo imale dugogodišnje menadžersko i dizajnersko iskustvo u tekstilnoj i proizvodnoj industriji, logičan slijed je bio da spojimo ugodno s korisnim. Naš glavni pokretač bio je da radimo nešto što želimo i volimo, a u čemu podjednako uživamo.

Edina: Nas dvije imamo jako puno ideja, i taj naš „brainstorming“ proces je u suštini ključna faza, gdje zajedno definišemo koje proizvode ćemo razvijati i na koji način. Nakon toga je podjela kristalno jasna, Sabina se bavi plasmanom tih proizvoda što podrazumijeva prodaju, odnos s kupcima i marketing, dok ja radim dizajn, tehnologiju i nadgledam proizvodnju.

Zašto baš Orangetree kao naziv brenda i koji su sve proizvodi dostupni u vašoj ponudi?

Orangetree na engleskom, tj. drvo narandže na našem jeziku u mnogim kulturama predstavlja simbol ljubavi, a iz ljubavi se rađaju djeca. Sama ta simbolika, kao i izgled krošnje i činjenica da stablo narandže u prosjeku daje plodove čak sto godina dala nam je ideju da kreiramo ime oko tog izvrsnog ploda.

U našoj ponudi imamo povoj vreće Ušuškaj me mama u kojim bebe duže spavaju u prirodnom položaju, Change'N Go podloge za previjanje sa dodatnim pretincem za pelene, Stay On Papice za bebe koje ne spadaju sa nogica, No-Scratch bodi sa ušivenim rukavicama i Sredi me mama – bandane sa vodonepropusnim materijalom kako bi bebina prsa ostala suha.

Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?

Najviše vremena posvećujemo istraživanju onoga što je roditeljima zaista potrebno i koliko će korištenje naših proizvoda pojednostaviti njegu o bebi, bilo da je riječ o spavanju, odijevanju, hranjenju, presvlačenju ili igri.

Nakon testiranja proizvoda, krećemo u realizaciju i pripremu za proizvodnju - od pravljenja konstrukcije, ispitivanja šablona, izrade i dorade uzoraka, ispitivanja i testiranja gotovih uzoraka do serijske proizvodnje i finalnog plasmana. Sarađujemo sa raznim dobavljačima i proizvođačima iz cijele BiH koji svoje poslovanje temelje na etičkim principima, te se zalažu za pozitivno, proaktivno i etičko djelovanje. Stoga ponosno ističemo „Made in BiH“ etiketu.

Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?

Mnogo je izazova sa kojim se svakodnevno susrećemo u svim procesima. Imamo dosta upita od krajnjih kupaca za narudžbama i dostavom naših proizvoda u regiju, gdje se susrećemo sa previsokim cijenama dostave, pa kupci moraju platiti tri puta skuplju poštarinu iz BiH.

Kako je prodaja ključni element svakog poslovanja, a naš je cilj širenje u regiju i dalje ka EU zemljama, mislimo da će nam najveći izazov biti upravo plasman na inostrano tržište, jer iako imate kvalitetan proizvod i konkurentnu cijenu, zbog logističkih razloga nije jednostavno pronaći partnera za distribuciju proizvoda sa Made in BiH etiketom.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Koncept našeg brenda je praktičnost, jednostavnost i unisex dizajn, a proizvodi su posebni po tome što doslovno olakšavaju život roditeljima. Naša povoj vreća bebi omogućava duži san, a osim za bebino zdravlje, to pozitivno utječe i na roditelje koji također imaju priliku duže spavati, što je jedan od velikih izazova roditeljstva.

Naše papice koje ne spadaju također su velika pomoć roditeljima, ali to vrijedi i za sve naše proizvode, jer smo se fokusirali isključivo na razvoj i proizvodnju inovativnih proizvoda koji se ne mogu naći na našem tržištu. Također želimo naglasiti i pristupačne cijene prilagođene kupovnoj moći svih građana, jer možda možete slične proizvode naručiti i kupiti iz inostranstva, ali po daleko većim i za naše tržište nerealnim cijenama.

Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH. Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?

Podrška dm kompanije kroz inicijativu Zajedno bila je od velikog značaja za nas, prije svega jer smo novi brend koji je dobio priliku da plasira proizvode širom Bosne i Hercegovine. Dm tim također podržava inovativne proizvode, a dm kupci su upravo i naši kupci, a tu prije svega mislimo na žene i mame koje imaju razvijenu svijest kako o modi i trendovima, tako i korištenju prirodnih materijala sa naglaskom na kvalitet.

Nadamo se da ćemo iskoristiti pozitivno iskustvo saradnje sa dm drogerie markt BH kako bi smo naše proizvode plasirali i u trgovine dm-a u regiji, a kasnije i šire.

Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 80 dm drogerie markt prodavnica?

Dm tim nam je bio od velike pomoći, posebno u posljednjoj fazi plasmana naših proizvoda, kao što su razvoj ambalaže i slično. Iskustvo i pomoć profesionalaca iz dm-a svakako su nam bili od velike koristi, a saradnja se dalje nastavlja kroz marketing i promociju koju dm tim fantastično radi.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Na neuspjeh gledamo kao na sastavni dio života. Pokušavamo biti što objektivnije kako bi naučile iz iskustva, poboljšale procese i izvukle lekciju kako ne bi ponovile grešku, ako je do nas. Najviše nas motivišu naša djeca, roditeljstvo te svakodnevne situacije i izazovi sa kojim se susrećemo. Također nas motivišu i pozitivni komentari mama i žena, koje nam daju poseban vjetar u leđa.

Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?

Da ne mora sve u početku biti perfektno posloženo i uređeno do posljednjeg detalja, jer nekad vas sitnice koče, a da niste ni svjesni toga. Najvažnije je vjerovati u sebe i odlučno krenuti, a ako vrijedno radite vrata vam se sama otvaraju.

Smatramo da posebno žene kao poduzetnice, zbog načina upravljanja, mogućnosti obavljanja više radnji istovremeno, ustrajnosti i predanosti, mogu ostvariti izvanredne poslovne rezultate i uspjeh, a nadamo se da ćemo i mi svojom pričom biti inspiracija drugim ženama.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci