TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 23.12.2020.

Svake godine u segmentu beauty rutine za kožu uvijek postoji pregršt sastojaka koji brzo osvoje simpatije dama.

Govorimo o onima koji se tijekom godine nađu u bočicama bezbrojnih novih proizvoda i o kojima profesionalci u njezi kože često govore. U 2019. godini to je bio CBD, bakuhiol i kurkuma, dok u 2020. godini, kako bi otkrili o kojim se sastojcima najviše govorilo, Googleov tim odlučio je ponuditi nam informacije o najpopularnijim pretraživanjima u njezi kože.

U godini u kojoj mnogi od nas nisu mogli posjetiti svoje estetičare, a maskne su postale svakodnevnica, sigurno je da smo se obraćali Googleu više nego ikad kako bismo se upoznali sa sastojcima koji mogu pomoći rješavanju problema vezanih za njegu kože. Nakon što je sagledao sve upite vezane za beauty koji su ove godine imali veliki porast, Google je utvrdio šest najpopularnijih trend sastojaka za njegu kože. Nastavite pomicati da biste vidjeli koji su sastojci došli na listu.

RETINOL

Retinol je derivat vitamina A koji je osvojio svijet beauty prizvoda u 2020. godini. Ovaj sastojak je univerzalno voljen zbog svoje sposobnosti da zagladi teksturu kože, smanji bore i ožiljke, ali i da očisti kožu. Snažni sastojak svoju čaroliju na koži ostavlja zahvaljujući anti-age, protuupalnim, antioksidativnim, antimikrobnim svojstvima, kao i svojstvima protiv akni.

HIJALURONSKA KISELINA

Hijaluronska kiselina zbog svojih vrhunskih hidratantnih svojstava jedan je od glavnih sastojaka kojeg vole beauty dame. Naime, hijaluronska kiselina pomaže u obnavljanju i zadržavanju hidratacije u ćelijama, smanjuje pojavu bora i ubrzava zacjeljivanje rana.

Foto: unsplash.com

MICELARNA VODA

Micelarna voda jedna je od mnogih tajni francuske ljepote u koju smo se zaljubili. Ovaj proizvod za kožu obavlja trio dužnosti jer djeluje kao sredstvo za uklanjanje šminke, čišćenje i tonik. Micelarna voda bila je središnji sastojak mnogih proizvoda za njegu kože u 2020. godini.

MLIJEČNA KISELINA ILI LACTIC ACID

Mliječna kiselina je piling kiselina koja se dobija iz kiselog mlijeka koja efikasno ubija bakterije koje uzrokuju akne, smanjuje bore, povećava promet ćelija i pomaže vašoj koži da zadrži hidrataciju.

GLIKOLNA KISELINA

Ovaj sastojak nazvan je magičnom gumicom za mitesere. Kada se doda vašoj rutini njege kože, glikolna kiselina smanjuje veličinu pora, regulira proizvodnju ulja i osvjetljava ten.

NIACINAMID

Kada govorimo o posvjetljujućim sastojcima, vitamin C tradicionalno dobija većinu pohvala, ali ove godine je u fokusu bio Niacinamid (poznat i kao vitamin B3). Pomaže u osvjetljavanju kože, borbi protiv preuranjenih znakova starenja i popravljanju oštećenih kožnih barijera.

***

Naslovna fotografija: @jennycipoletti
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Od šuma Maré otoka do vaše kože: Znate li priču o ovom kultnom CHANEL mirisu?

TEKST: Bonjour.ba

Od šuma Maré otoka do vaše kože: Znate li priču o ovom kultnom CHANEL mirisu? Od šuma Maré otoka do vaše kože: Znate li priču o ovom kultnom CHANEL mirisu?

Jeste li ikad zamišljali kako priroda postaje Chanel luksuz na koži?

Upravo ta transformacija stoji u srcu novog mirisa BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Od sandalovine s pacifičkog otoka Maré, obrađene kroz održivi i pažljivo kontrolirani proces, pa sve do bočice koja odiše intenzitetom i sofisticiranošću, CHANEL gradi mirisnu priču koja nadilazi trendove. 

Kreacija Oliviera Polgea, glavnog parfemskog kreatora kuće, donosi spoj prirodnog i luksuznog, sirovog i profinjenog i uvodi nas u narativ koji vodi od šuma Pacifika do kampanje s Timothéejem Chalametom, sve do trenutka kada miris postane dio vaše svakodnevice.

 



Od Maré otoka do bočice

Sandalovina, skrivena u šumama pacifičkog otoka Maré, stoljećima je imala status ‘’svetog'' drveta. Za CHANEL, ona je postala dragocjena esencija kao srce parfema koje daje toplinu, gustoću i jedinstvenu magnetičnu privlačnost

Proces uzgoja i eksploatacije odvija se u partnerstvu s lokalnim Kanak zajednicama: svako posječeno drvo zamjenjuje se s trideset novih, a ekskluzivni proces ekstrakcije omogućava da svaka kap parfema nosi pečat održivosti i autentičnosti.


bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_01

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_02

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_G


Čovjek iza mirisa

Olivier Polge, in-house parfumer kuće CHANEL i nasljednik legendarne tradicije koju je započeo njegov otac Jacques, vidi parfem kao spoj umjetnosti i zanata. 

Njegov rad na L’Exclusif interpretira sandalovinu na savremeni način, kao miris koji briše granice između klasičnog i modernog, muškog i ženskog, poznatog i nepoznatog.


bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_03

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_202

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_204


Mario Sorrenti i Timothée Chalamet

Za novo poglavlje mirisne sage BLEU DE CHANEL L’Exclusif, kuća je angažovala dvojicu umjetnika čija se vizija prepliće: glumca Timothéeja Chalameta i fotografa i režisera Maria Sorrentija. 

U kratkom filmu, Chalamet utjelovljuje duh čovjeka koji svaku granicu vidi kao izazov i svako ograničenje kao priliku da ga prevaziđe. Njegova sloboda i energija savršeno odražavaju DNK L’Exclusifa, mirisa što odiše intenzitetom, hrabrošću i neuhvatljivom privlačnošću.
 



Od bočice do vaše kože

Kvadratna bočica, sa nijansom između plavog i crnog, postaje simbol beskonačnosti, dok sam miris stvara iskustvo koje traje duže od trenutka. 

Na koži otkriva topli trag sandalovine, slojevitost amber-drvenastih nota i dozu misterije, podsjetnik da luksuz nije samo u posjedovanju, već u osjećaju koji ostaje.
 

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_G_1
 

Foto: CHANEL/ PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!