TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 30.9.2021.

Bh. brend Smilelove duže vrijeme privlači pažnju kupaca originalnim dizajnom, pomno biranim materijalima i zahvaljujući ekološkom pristupu proizvodnji.

Kolekcije Smilelove proizvoda uvijek su upotpunjene posebnim umjetničkim izričajem, pa ćete tako u njihovoj ponudi pronaći neke od najbajkovitijih proizvoda za žene, djecu i dom.

Jedan od novijih proizvoda iz Smilelove radionice jesu pokrivači sa dodatkom vlastitog imena koji otvaraju mogućnost za personalizaciju. Upravo ovaj artikl tako postaje jedinstven i poseban detalj u vašem domu. Zato smo u razgovoru sa Elmom, osnivačicom brenda Smilelove, saznali više detalja o ovom posebnom pokrivaču.

Više otkrijte u nastavku.

Navikli smo da nas brend Smilelove uvijek iznenadi sa nekim posebnim detaljima, stoga nismo mogli odoljeti saznati kako ste došli na ideju za personalizirani pokrivač?

Ovo je bila godina novina gdje sam nastojala pored pokretanja ekološke proizvodnje i konačno zaokružiti ponudu proizvoda za kuću ili na sve ono što nam treba u domu.  Kako je sve orijentirano prema uređenju prostora, neminovno je bilo raditi na kolekciji posteljine pa su tako nastali i pokrivači.

Oni su ugodni i nježni, dekorativni za svaki prostor i imaju mogućnost personalizacije. Radila sam ih na određene teme. Prvi sam nazvala “My sun and my moon”, drugi “Beauty” , a treći u nizu je “Dear”.

Na prvom je tema zaljubljenost (u nekoga ili samu sebe) i liči na rapsodiju sreće ili ushićenja kako nam samo zaljubljenost može priuštiti. Za drugi je inspiracija bila ljepota, pa kako je god ko shvatao.

Za mene je ona čista, uzvišena osobina, ne lični opis, pa su na njemu bijele ruže kao simboli te čistoće. Za treći prekrivač je bila inspiracija ljubavno pismo, pa tako počinje sa “Dear...” i završava potpisom osobe koja “pismo” piše.

Dizajn je takav da samo ima nagovještaje slova, jer mi se sviđa ta nemuštost kod izražavanja iskrenih emocija. Ima još tratinčice koje nas podsjećaju na igru “Voli me – ne voli me” jer oni koji vole nikada nisu sigurni u uzvraćenost ljubavi. Možda je ovaj zadnji najromantičniji od svih, iako svi na ovaj ili onaj način govore o najljepšim ljudskim stanjima.

Možete li nam detaljnije opisati što znači personalizirani u slučaju ovog prekrivača? Da li je moguće samo ime ili čitava posveta?

Odlučila sam se na personalizaciju dodavanjem imena onoga ko naruči jer mogu biti lični. Mnogi će se pronaći u ovakvim pričama. Idealni su za poklon dragoj osobi, ali uvijek naglašavam da je bitno i sebi poklanjati, i to ne samo ono što se može kupiti. Bitno je sebi pokloniti pažnju, prije svega, jer jedino tako osnaženi možemo koristiti i drugima. Voljela bi da nas ovi pokrivači podsjećaju na ono što nam je bitno.

Materijal od kojeg je rađen pokrivač i koje su dostupne dimenzije?

Veličina ovih pokrivača je 150 x 200 cm što ga čini dosta izdašnim i velikim. Rađeni su od prirodnog pamuka, a aplikacije tj. ukrasi na njemu su od recikliranih materijala u skladu sa ekološki orijentiranom proizvodnjom.  

Prirodni pamuk je nešto najdivnije šta vam može doći do kože i ona će vam biti zahvalna. (Bavljenje ekološkom proizvodnjom je moja ljubav prema očuvanju prirode. Na isti način cijenim i poštujem sebe. Jedno od drugog se ne može odvojiti.)

Gdje se može pogledati/kupiti ovaj pokrivač?

Pokrivači se mogu pogledati i naručiti na našoj web stranici: www.smilelove.ba.

***

Naslovna fotografija: @elmasmilelove
Tekst: Marija Perić


Bonjour

6 interijer trendova koji odlaze. Pinterest otkriva šta biramo u 2026.

TEKST: Ada Ćeremida

6 interijer trendova koji odlaze. Pinterest otkriva šta biramo u 2026. 6 interijer trendova koji odlaze. Pinterest otkriva šta biramo u 2026.

Pinterest ne govori šta je “out”. Ali vrlo precizno pokazuje šta ljudi počinju tražiti, spremati i zamišljati u svojim domovima.

Početkom mjeseca, Pinterest je objavio Pinterest Predicts 2026., godišnji izvještaj koji, na osnovu analize pretraga i ponašanja korisnika, prognozira 21 veliki trend koji će oblikovati narednu godinu. Među njima je i kategorija interijera, s estetikama poput Neo Deco, Funhaus, Vamp Romantic, Cool Blue, Afrohemian Deco, opernog maksimalizma i naglašenog boemskog izraza.

Iako ovi trendovi prelaze različite kategorije, od mode do umjetnosti i lifestylea, oni su istovremeno snažan pokazatelj onoga što publika traži i u kontekstu interijera: više boje, više emocije, više izraza.

Ti podaci nam ne govore šta treba odbaciti. Oni nam govore u kojem se smjeru interes pomjera, a kada znamo gdje publika ide, postaje jednako jasno i šta ostaje iza nas.

 



Zato ovaj tekst ne čita Pinterest Predicts unazad kao statistiku, već kao kontrast. Dok Pinterest pokazuje rast interesa za toplinu, slojevitost i snažne estetske narative, dizajneri i urednici širom svijeta slažu se da određeni interijerski izbori koji su dominirali posljednjih godina više ne odgovaraju načinu na koji danas živimo.

Ovo nije lista zabrana. Ovo je urednički pregled stvari koje jednostavno više ne rezoniraju, u odnosu na ono što dolazi.

 

Šta ostavljamo u 2025. kada je riječ o interijerima?


Ultra-hladni minimalizam

Sterilni bijeli prostori, prazne površine i interijeri koji izgledaju više kao showroom nego kao dom gube na privlačnosti.

Kako Pinterest pokazuje rast interesa za toplinu, teksturu i prirodne materijale, hladni minimalizam više ne djeluje kao odgovor na stvarne potrebe svakodnevnog života. Minimalizam ne nestaje, ali prestaje biti hladan i distanciran.

 



Sigurni neutrali i “millennial gray” boja

Neutralne palete bez dubine, jasnog podtona ili karaktera sve češće djeluju umorno.

Dok Pinterest bilježi rast interesovanja za zemljane tonove, zagasite boje i toplije nijanse, siva kao univerzalno rješenje polako izlazi iz fokusa. Neutralno više nije podrazumijevano, mora imati smisao.

 



Matchy-matchy namještaj i stroga simetrija

Kompletne garniture i savršeno upareni setovi ostavljaju dojam prostora bez lične priče.

Suprotno tome, Pinterest trendovi za 2026. favorizuju slojevite, eklektične interijere i kombinovanje starog i novog. Prostori koji izgledaju kao da su nastajali vremenom sve više zamjenjuju one kupljene “u jednom potezu”.

 



Trendovi koji postoje samo za fotografiju  

Akcentni zidovi bez konteksta, prenaglašeni detalji i prostori dizajnirani primarno za društvene mreže gube relevantnost.

Kako se interes pomjera prema funkcionalnim, ugodnim i dugoročnim rješenjima, vizualni trikovi bez stvarne upotrebe prirodno izlaze iz fokusa.

 

 

Prekomjerna upotreba jednog materijala ili teksture

Bouclé posvuda, fluting na svakom zidu, ista završna obrada u cijelom stanu.

Pinterest naglašava slojevitost i raznolikost, dok dizajneri upozoravaju da ponavljanje bez mjere brzo dovodi do zasićenja. U 2026. tekstura ostaje, ali u promišljenoj mjeri.

 



Strogo definisane, nefleksibilne prostorije

Formalne trpezarije koje se rijetko koriste i rigidna podjela prostora sve teže prate stvarni životni ritam.

Kako Pinterest pokazuje rast interesa za višenamjenske i prilagodljive prostore, jasno je da domovi u 2026. moraju funkcionisati jednako dobro koliko i izgledati dobro.

 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @kellywearstler


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!