TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.4.2011.
Nivea BH Fashion Week Sarajevo Recenzija by modamo.info – druga večerDruga večer sarajevskog tjedna mode se odvijala pred manjim brojem uzvanika što je dobro jer sinoć su, za razliku od noći otvaranja, svi mogli stati u salu Doma oružanih snaga. Svoje kolekcije su predstavili još tri bh.dizajnerska imena – Edina Osmančević je prva poslala svoje modele na pistu, zatim je uslijedil
Edina Osmančević
Korištenje neboja, točnije bijele, smeđe, bež, boje leda i zlatne učinilo je da kolekcija naziva „Arahna Chic“ dobije svoj početak, nit vodilju i kraj, no bez priklanjanja trendovima koji vladaju na svjetskoj modnoj sceni za ovu sezonu, a to su boje, boje i boje. Prvi modeli koji su se pojavili odali su dojam da ćemo vidjeti jednu klasičnu à la Bellissima liniju za poslovne žene, no dizajnerica je u finalu napravila pomak zahvaljujući zlatnoj i bijelim haljinama. One su je odmakli iz te „poslovne“ forme, iako se u svojoj cjelovitosti kolekcija može opisati kao klasična. Detalj koji je također pomogao da se kolekcija ne utopi u klasici jesu moderne futurističke forme koje smo vidjeli na kopčanju hlača i suknji, te na rukavima haljina. No futurizam nije ono najbolje što bi istaknuli na kolekciji, a nije ni klasično završavanje revije inačicom vjenčanice, nego kao najbolje ističemo korištenje čipke na haljinama. Iako već viđeno, jako lijepo i cjelovito izgledaju te romantične haljine za koje smo sigurni da će među prvim modelima iz kolekcije pronaći svoje mjesto na vješalicama bh.dama.
Svjetlana Vuković Ceca
Kolekcija naziva „Beauty“ je predstavljena u dva seta po šest haljina, a glavna razlika između njih je u tome što su jedne šivene tako da prate liniju tijela, dok druge slobodno padaju od struka prema dole. Nježne boje – blijedo roza, bijela i svijetloplava su obilježile kolekciju. Bilo je to kao da gledamo my sweet sixteen zabavu ili kao da smo se vratili ponovno na maturalnu proslavu, a najviše zahvaljujući prorezima ispod grudi na haljinama (slično rezovima kakvi su karakteristični za monokini, naravno samo puno plići).
Uglavnom proreze bi zašili.
Ono što nam se svidjelo je bijela haljina bez naramenica, srcolikog izreza s zlatnom aplikacijom na prednjem dijelu koja pomalo podsjeća na zmiju te kratka bijela haljinica na bretele u dojnjem djelu sašivena od volana. Istina, također već viđeno, ali lijepo.
.jpg)
Istok Bratić
„Jardins du la mediterranee“ tj „Vrtovi mediterana“ je kolekcija koju potpisuje Istok Bratić i on je izgleda jedini (zasada) pratio što se događa na modnoj sceni izvan naše zemlje. Sviđaju nam se mrkva hlače, kombinacija zelene suknje s narandžastim remenom i narandžasta suknja s plavim. Volimo minimalizam koji daju mrkva hlače i bijela majica. Plus ide i za igru ovratnicima kada govorimo o muškoj kolekciji.
Bilo je još lijepih komada, poput maxi suknje u kombinaciji s crveno bijelim prugama i crne haljine puf rukava ukrašene zlatnim dugim ogrlicama.
Ali koliko god se trudili nikako da povežemo kožne hlače, minimalizam, zlatni nakit, šešire širokog oboda, pruge, haljine stegnute u struku, žarke boje, hlače i sakoe u jednu kolekciju naziva "Vrtovi mediterana". No, to je možda samo do nas. Ili nije?
.jpg)
Večeras će svoje radove na 26. Nivea BH Fashion Weeku predstaviti studenti Tehničkog fakulteta Bihać, odsjek tekstilni dizajn, dizajnerica Bahar Kanik iz Turske, te bh.dizajnerice Slađana Raič Galić i Blanka Zgonjanin .
Napisala: Ana Perić
Foto: Monika Šimunac
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!