TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.9.2012.
Lana je utjelovila ženstvenu retro damu Novo izdanje australijskog Voguea u znaku je poznate pjevačice, koja je brzinom svijetlosti osvojila glazbeni i modni svijet. Osim što je već dobila svoju torbu i postala čest gost revija, broj njenih snimljenih kampanja i naslovnica ovim tempom će se ubrzo moći brojiti sa angažmanima nekih od današnjih prestižnih modela. Lana je kroz editorij
Sama Lana je za magazin otkrila da voli cvijeće u kosi, dečke koji nose kožu, ali da sama nikada nije bila kreativna. Od sedme godine zapravo je vjerna jednom stilu. Često nosi bijelo, krzno i zlatni nakit, a dnevne kombinacije su najčešće sastavljene od jednostavnih majica i kratkih hlačica. Priznala je da se želi uvući i u svijet sedme umjetnosti te da već radi na pisanju scenarija. Vrijeme će pokazati hoće li Lana uspjeti ostvariti ovaj cilj, a dotada, pogledajte kako izgleda njena naslovnica i editorijal za australijski Vogue.
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!